Is net als intelligentie, je merkt snel genoeg of iemand intelligent is, acteert, puur sociaal is of gewoon goed slap lult. Dat voel je ook aan met analisten. Eeuwig talent Affelay denkt dat die de zwoele rustige jongen kan uithangen maar komt niks nuttigs uit, Bruggink denkt dat die een professor is, Kieft word al moe voor die zijn mond open doet, van Hooijdonk is gewoon kut kup wat al irriteert, de Boer is gewoon naïef geld wolfje wat zijn eigen broer nog zou verkopen en het goed praten als het er op aan kwam.

Kortom, veel is ruk, van de figuren die dus denken dat ze serieuze analisten zijn of in serieuze programma's zitten. Perez staat eenzaam aan de top en dan komen er 5 legen plekken en dan komt ergens Been of van Halst denk ik, samen met Jansma. VI heren tel ik niet mee dat zijn profs en allrounders van ongekend niveau die 200% entertainment brengen als de beste.
Been staat bij mij nog onder Kalvijn
 
Kut. Hoe moeten we ze nu framen dan? Niet meer homofoob? Alleen nog racist en seksist? Lastig. Wat is het leven toch makkelijk als iedereen in een hokje past. En blijft zitten.
 
Heb al een lange tijd geen PSV podcasts beluisterd vanwege het eind van het vorige seizoen en het geboren worden van mijn dochter (geen tijd om te luisteren). Met als gevolg dat veel linksnaar podcasts die ik had niet meer werken en veel podcasts niet langer actief lijken te zijn.

Welke PSV podcasts beluisteren jullie/zijn nog actief? Zou suggesties zeer waarderen.
 
Heb al een lange tijd geen PSV podcasts beluisterd vanwege het eind van het vorige seizoen en het geboren worden van mijn dochter (geen tijd om te luisteren). Met als gevolg dat veel linksnaar podcasts die ik had niet meer werken en veel podcasts niet langer actief lijken te zijn.

Welke PSV podcasts beluisteren jullie/zijn nog actief? Zou suggesties zeer waarderen.
Ik luisterde eigenlijk alleen de Skiete Willy podcast met Bjorn vd Doelen. Vooral de afleveringen met Mart vd Heuvel vond ik ontzettend leuk.

Skiete Willy komt in het nieuwe seizoen weer terug met nieuwe afleveringen geloof ik.
 
Die Estavana chick van Van der Vaart bij VI 😍 wat een heerlijk mens ook, die moet Johan vervangen vanaf volgend jaar ❤️
 
Koning Derksen is onvervangbaar, VI zonder hem is ook onmogelijk dus ga er van uit dat het stopt, maaaaar als het doorgaat dan mag zij hem vervangen.
Komt er een iets ander format. Ik heb zo het idee dat Derksen gewoon blijft aanschuiven. Geef m 3 maanden en dan zit ie er weer..
 
Eindbaas Derksen is een taaie peer, die blijft nog wel ff leven achter de schermen ( gelukkig )
Laten we het hopen. Is de grappigste van het stel maar kwijlt de laatste tijd wel veel onzin uit. Zoveel onzin dat zijn scherpe opvattingen niet meer doorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan