Edit: Helene staat notabene op de foto. Moeten we die dan ook schrappen?

Helene is een zeldzaam uitzondering waar alles aan klopt, die kent haar rol en taken, doet zich niet voor als een wijsneus en speelt puur de verslaggever of sportliefhebber. De analisten worden betaald voor hun (voetbal) kennis, good luck ladies..
 
Helene is een zeldzaam uitzondering waar alles aan klopt, die kent haar rol en taken, doet zich niet voor als een wijsneus en speelt puur de verslaggever of sportliefhebber. De analisten worden betaald voor hun (voetbal) kennis, good luck ladies..
Hélène Hendriks is een topvrouw in de topsport. :love:
 
Kunnen we Van Hooijdonk dan ook zien als vrouw, die mag namelijk ook zo snel mogelijk van de buis verdwijnen

Wat is t probleem met hem?
Lees vaker wat haatberichtjes. Maar een reden staat er nooit bij :S:

Kan hem goed pruimen, maar dan wel naast iemand die wat vlotter praat.
 
Jij hebt gewoon een West-Brabants zwak voor de Welbergse Pi-Air.

Dat zou een rol kunnen spelen :)

Maar vind t ook prima dat ie nooit dingen zegt om een ander te pleasen of om populair te doen, maar bij zn eigen mening blijft. Legt het rustig uit (ok soms iets té) en leuke wisselwerking met Vd Vaart vaak.

Erger me van de analisten die in meer of mindere mate tijdens dit ek aan tafel zitten enkel aan Jansma en zie de toegevoegde waarde van niet voetbal gerelateerde gasten. Zoals die joetoeber die er nu zit.
 
Dat zou een rol kunnen spelen :)

Maar vind t ook prima dat ie nooit dingen zegt om een ander te pleasen of om populair te doen, maar bij zn eigen mening blijft. Legt het rustig uit (ok soms iets té) en leuke wisselwerking met Vd Vaart vaak.

Erger me van de analisten die in meer of mindere mate tijdens dit ek aan tafel zitten enkel aan Jansma en zie de toegevoegde waarde van niet voetbal gerelateerde gasten. Zoals die joetoeber die er nu zit.

To be fair, die joetoebers en cabaretiers etc zitten er natuurlijk niet als analisten maar als zichzelf/liefhebber... "Voetbal is van iedereen" enzo.
 
Helene is een zeldzaam uitzondering waar alles aan klopt, die kent haar rol en taken, doet zich niet voor als een wijsneus en speelt puur de verslaggever of sportliefhebber. De analisten worden betaald voor hun (voetbal) kennis, good luck ladies..
Ja maar dat is dus super subjectief. Wie bepaald dan dat de ene goed is en de ander niet?
 
Ja maar dat is dus super subjectief. Wie bepaald dan dat de ene goed is en de ander niet?
Dat een dikke plofkop dit zegt:
”De voormalig voetballer vond dat nogal vreemd, aangezien het vooral de vraag was met hoevéél Spanje zou winnen. ,,Jij vraagt mij serieus, bij Spanje-Polen, wat je in moet vullen?’’ reageerde hij verbaasd.”
En dat nadat Spanje al machteloos gelijk speelde tegen Zweden.
 
Ja maar dat is dus super subjectief. Wie bepaald dan dat de ene goed is en de ander niet?

Is net als intelligentie, je merkt snel genoeg of iemand intelligent is, acteert, puur sociaal is of gewoon goed slap lult. Dat voel je ook aan met analisten. Eeuwig talent Affelay denkt dat die de zwoele rustige jongen kan uithangen maar komt niks nuttigs uit, Bruggink denkt dat die een professor is, Kieft word al moe voor die zijn mond open doet, van Hooijdonk is gewoon kut kup wat al irriteert, de Boer is gewoon naïef geld wolfje wat zijn eigen broer nog zou verkopen en het goed praten als het er op aan kwam.

Kortom, veel is ruk, van de figuren die dus denken dat ze serieuze analisten zijn of in serieuze programma's zitten. Perez staat eenzaam aan de top en dan komen er 5 legen plekken en dan komt ergens Been of van Halst denk ik, samen met Jansma. VI heren tel ik niet mee dat zijn profs en allrounders van ongekend niveau die 200% entertainment brengen als de beste.
 
Wat is t probleem met hem?
Lees vaker wat haatberichtjes. Maar een reden staat er nooit bij :S:

Kan hem goed pruimen, maar dan wel naast iemand die wat vlotter praat.

Pierre heeft een beetje een naar arrogant karakter en er komt zelden iets zinnigs uit. Maar dat is natuurlijk puur mijn mening, kan niet naar hem kijken. Net als zijn zoontje trouwens, vind ook zo'n omhooggevallen etter
 
Pierre heeft een beetje een naar arrogant karakter en er komt zelden iets zinnigs uit. Maar dat is natuurlijk puur mijn mening, kan niet naar hem kijken. Net als zijn zoontje trouwens, vind ook zo'n omhooggevallen etter
Haha ok. Ieder zn smaak.
Zo lees ik dat Q Jansma wel kan waarderen. :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan