Zo zeg. Dat Studio Voetbal is wel zoveel beter aan te gluren nu Ibi aan de tafel zit. Die lult tactisch over voetbal iedereen van de tafel. Echt vet genoten hoe hij Kees Jansma telkens in zijn hemd laat staan. Heerlijk
 
Zo zeg. Dat Studio Voetbal is wel zoveel beter aan te gluren nu Ibi aan de tafel zit. Die lult tactisch over voetbal iedereen van de tafel. Echt vet genoten hoe hij Kees Jansma telkens in zijn hemd laat staan. Heerlijk
Theo Janssen zegt ook vaak zinnige dingen, lekker nuchter ook.
 
Zo zeg. Dat Studio Voetbal is wel zoveel beter aan te gluren nu Ibi aan de tafel zit. Die lult tactisch over voetbal iedereen van de tafel. Echt vet genoten hoe hij Kees Jansma telkens in zijn hemd laat staan. Heerlijk

Ibi : 0 charisma, geen prettige stem, geen prettig hoofd om uur naar te kijken, komt niet veel nuttigs uit al praat die heel veel.
van Hooydonk : 10% charisma omdat die zich vaak weet te kleden, rot stem, rot kop, rot kapsel en komt ook weinig uit op betweterigheid na.
Jansma : Rustig, te rustig, prettig om naar te luisteren maar is amper actief te noemen in gesprekken.
Theo : Gezellige dikkertje, straattaal schoffie maar is best te pruimen, mixt humor en serieus prima.

Dat mensen dat SV zo bijzonder vinden echt :FP: Enterainmentwaarde haast 0, maar wel 100% pogingen om serieus en intelligent over te komen allemaal waar ze zelden in slagen. Men gaat natuurlijk weer oorlog verklaren aan mij dat ik Ibi niks vind, omdat het een psv'er is blabla, maar dat hoofdstuk is al lang afgesloten. Perez is de enige die werkelijk 100% score op alles heeft, alle overige die op tv over voetbal lullen komen 20 plaatsen onder hem op de lijst.

Match of the day is gewoon de heilige graal van voetbalpraat, VI is geweldig vermaak, SV is wannabe serieus wat teveel open deuren intrapt
 
Perez is de enige die werkelijk 100% score op alles heeft, alle overige die op tv over voetbal lullen komen 20 plaatsen onder hem op de lijst.

Johan heeft per direct z'n grootste fanboy uit z'n testament gehaald!

Hoe haal je het in je hoofd Q???
Daar had je 100% beter over na kunnen denken! Nu heb je 0 van Johan! Je had 65 keer beter Perez, de pepernoot, de grond in kunnen boren en ome Johan aangeprezen. Want 100-65 is nog steeds te weinig om echt zin te hebben. Daarom lul ik ook maar een end raak met wat loze getallen, want 2 is nog altijd meer dan 0! :FP:
 
Johan heeft per direct z'n grootste fanboy uit z'n testament gehaald!

Nee nee koning Johan snapt wat ik bedoel, qua menselijkheid en entertainment is JD heer en meester van Nederland. Maar puur over goed voetbal gepraat alleen dan is Perez op eenzame hoogte alleen.
 
Nee nee koning Johan snapt wat ik bedoel, qua menselijkheid en entertainment is JD heer en meester van Nederland. Maar puur over goed voetbal gepraat alleen dan is Perez op eenzame hoogte alleen.
Van Basten is ook prima te pruimen tot het moment dat Yourie "ja het is wel zo" Mulder er doorheen begint te tetteren.
 
Morgen eindelijk :love:
Vakantiegeld + ebook :cool:

536x840.jpg
 
Yes i know, als ik echte boek koop dan weet ik dat het er nooit van komt, met een ebook op me telefoon ga ik het wel lezen. Langzamer tempo maar er zal zeker gelezen worden
Lezen op je telefoon? Dat is niet echt ontspannen. Neem dan een ereader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan