Esmir Bajraktarevic (A)

Nee, ik ben geen fan.
En er moet echt wat veranderen in zn mentaliteit als ik dat nog wel moet gaan worden.

1-2 achter en dan een pass achter t standbeen willen doen.... Tja....
Ach ja, de jonge Van Persie deed dat vorige zelfs bij 3-1 achter.

Dat is niet zo belangrijk, maar er lijkt weinig urgentie en bevlogenheid achter te zitten.

En hij begon dit seizoen toch nog best goed. Nee, voorlopig lijkt er niet veel meer in te zitten, en ik heb niet het idee dat dat aan zijn voetballende kwaliteiten ligt. Speelt als een diva die al veel bereikt heeft in zijn carrière, maar maakt zo'n beetje altijd de verkeerde (egoïstische) keuze. Dit is nou zo'n speler waarvan ik verwacht dat Perisic hem een flinke schop onder onder z'n hol geeft

En hij begon dit seizoen toch nog best goed. Nee, voorlopig lijkt er niet veel meer in te zitten, en ik heb niet het idee dat dat aan zijn voetballende kwaliteiten ligt. Speelt als een diva die al veel bereikt heeft in zijn carrière, maar maakt zo'n beetje altijd de verkeerde (egoïstische) keuze. Dit is nou zo'n speler waarvan ik verwacht dat Perisic hem een flinke schop onder onder z'n hol geeft
Verhuren aan een team dat lager in de ranglijst staat, waar je harder moet werken en secuurder met je kansen om moet gaan. Naar wel speeltijd krijgt, zodat je niet hoeft te forceren. Wie weet maakt hij dan een stap.

• Leuk
Reactions: Bas
Gister (eindelijk) echt genoten, liet zien dar ie veel meer kan dan balletje breed balletje terug (ja ik bedien mij van een hyperbool). Als je de beelden van gister naast bv de bekerwedstrijd tegen GVVV zet vraag je je serieus af of het dezelfde speler is.
Hopen dat ie deze modus kan vasthouden, is natuurlijk ook nog jong en maakt misschien wel te weinig minuten. Dus net als bij vd Berg, lekker laten staan resr vam t seizoen.

Gister (eindelijk) echt genoten, liet zien dar ie veel meer kan dan balletje breed balletje terug (ja ik bedien mij van een hyperbool). Als je de beelden van gister naast bv de bekerwedstrijd tegen GVVV zet vraag je je serieus af of het dezelfde speler is.
Hopen dat ie deze modus kan vasthouden, is natuurlijk ook nog jong en maakt misschien wel te weinig minuten. Dus net als bij vd Berg, lekker laten staan resr vam t seizoen.
Eensch!

Cijfermatig een sterke pot. Het aantal passeeracties was m.i. op één hand te tellen. Dus ik hang de vlag nog niet uit.

Als ie elke wedstrijd 3 assists en 2 goals maakt, hoeft ie van mij geen enkele passeer beweging te maken 🙂.
Nee maar ik snap wat Mikasa bedoelt. Een verdediger van niveau zal wel zijn terugkappen verdedigen en hem geen voorzet laten geven. Hij zal toch echt variatie in zijn spel moeten brengen waarmee hij ook buitenom gaat en een voorzet moet geven.

Nee maar ik snap wat Mikasa bedoelt. Een verdediger van niveau zal wel zijn terugkappen verdedigen en hem geen voorzet laten geven. Hij zal toch echt variatie in zijn spel moeten brengen waarmee hij ook buitenom gaat en een voorzet moet geven.
Ja tuurlijk dat snap ik ook wel. Gisteren tijdens de wedstrijd zei ik al dat ik het jammer vond dat hij alles met links deed. Daarna gaf hij nog wel een keer een voorzet (waaruit de eigen goal kwam) met rechts. Hij kan iig veel completer worden imo. Maar laten we even vieren dat hij gisteren man of the match was, voordat we zijn spel weer gaan afkraken.

Ja tuurlijk dat snap ik ook wel. Gisteren tijdens de wedstrijd zei ik al dat ik het jammer vond dat hij alles met links deed. Daarna gaf hij nog wel een keer een voorzet (waaruit de eigen goal kwam) met rechts. Hij kan iig veel completer worden imo. Maar laten we even vieren dat hij gisteren man of the match was, voordat we zijn spel weer gaan afkraken.
Menneke is net 21 jaar geworden he...

Menneke is net 21 jaar geworden he...
Heeft aardig wat speelminuten gehad dus ik vind eigenlijk dat hij basis of tegen de basis aan moet zitten. Als we in een situatie komen waarin het 0-0 dreigt te worden dan is het fijn dat we spelers hebben die dat voorkomen. Hopelijk is Emir er volgend seizoen klaar voor. Als goede invaller of misschien meer.

Speelde vandaag de eerste helft mee bij Bosnie-Herzegovina - Noord-Macedonië. Ik vind hem in zo’n wedstrijd erg weinig effectief. Hij gaat nooit buitenom, maar blijft de oplossing door het midden zoeken. De tegenstander is daar helemaal op ingesteld. Zijn vervanger is meteen al een stuk dreigender.

Hij is nu in Split en gaat daar tekenen, of die blij zal zijn is de vraag, het is een grote rotzooi bij mijn 2de liefde. Tot die Oekraïnse miljardair de club echt koopt, dan winnen we (ook met hem) de CL 👀

Hij is nu in Split en gaat daar tekenen, of die blij zal zijn is de vraag, het is een grote rotzooi bij mijn 2de liefde. Tot die Oekraïnse miljardair de club echt koopt, dan winnen we (ook met hem) de CL 👀
Inside information?

Op zich een interessante club. Ik dacht eventjes dat hij hoger kon mikken, maar qua clubgrootte is Split wel prima natuurlijk. Hoorde al dat het vaak troep is de laatste tijd daar, getuige ook het vertrek van ons Peer

Terug
Bovenaan Onderaan