Esmir Bajraktarevic (A)

Gisteren de wedstrijd niet kunnen zien en maar even deels teruggekeken vandaag, maar Esmir heeft dus wel op voetballen gezeten. Die mag er van mij wel wat vaker inkomen met die zachte voeten, snelheid en overzicht. Benieuwd hoe zich ontwikkeld dit seizoen.

Gisteren de wedstrijd niet kunnen zien en maar even deels teruggekeken vandaag, maar Esmir heeft dus wel op voetballen gezeten. Die mag er van mij wel wat vaker inkomen met die zachte voeten, snelheid en overzicht. Benieuwd hoe zich ontwikkeld dit seizoen.
Speelde best goed. Snel, technisch onderlegd. Gewoon bij de selectie houden.

Mooi voor hem! Eigenlijk gebaat bij erg veel minuten dit seizoen. Ik hoop dat hij die gaat krijgen van Bosz maar hij lijkt helaas sowieso achter Peer, RvB en Man in de pikorde te staan. Maar ik moet zeggen dat ik hem wel het meeste vind hebben van wat onze buitenspelers tot nu laten zien.

Mooi voor hem! Eigenlijk gebaat bij erg veel minuten dit seizoen. Ik hoop dat hij die gaat krijgen van Bosz maar hij lijkt helaas sowieso achter Peer, RvB en Man in de pikorde te staan. Maar ik moet zeggen dat ik hem wel het meeste vind hebben van wat onze buitenspelers tot nu laten zien.
Man kan hij wel inhalen verwacht ik. Iets meer eindproduct en iets meer in dienst van het team spelen, maar de techniek heeft hij zeker.

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft krijgt hij de voorkeur tov van Bommel.

Bij Esmir heb ik vooral nog het idee dat hij technisch prima is, maar er voor de rest nog wat ontbreekt. Een mooie pass en een mooi schot heeft ie wel. Hij kan echter nog op veel andere vlakken flink verbeteren: fysiek, de juiste keuze maken etc.
Inderdaad, hij ziet er nog uit als een puber en zo voetbalt hij ook.

Terug
Bovenaan Onderaan