Ergernissen

Mensen die typen alsof hun huisdier zelf iets zegt...

Sorry Daniël, maar dat is toch wel een ergernis van mij.
Overigens net zo storend als zo'n hondenpootje in een rouwadvertentie. Flikker toch op man...:FP:

Hier, ik denk dat jij dit wel kan waarderen.
 
Mensen die typen alsof hun huisdier zelf iets zegt...

Sorry Daniël, maar dat is toch wel een ergernis van mij.
Overigens net zo storend als zo'n hondenpootje in een rouwadvertentie. Flikker toch op man...:FP:
Nou, als je onze kat hoort zegt ie constant wat.. het is eigenlijk meer commanderen, maar toch.. aan de lopende band..
 
Sow, ik lees nooit mee in dit topic. Al 220 pagina's aan ergernissen. Ik zou zeggen: mens, erger je niet.

Ik heb dus wel wat forumruimte verdient om mijn ergernis te delen, aangezien dit mijn eerste bijdrage is. Ik erger me enorm aan fietsers die de verkeersregels niet kennen en al fietsend over een voetgangerspad van mij als automobilist verwachten dat ik hen voorrang verleen. Ik verleen uiteraard geen voorrang omdat zij geen voorrang hebben. Krijg in dat geval vaak nog een middelvinger toegestoken ook. Ik vind dat ieder ouder zijn kind deze verkeersregel moet uitleggen. Een voetgangerspad is geen fietserspad, you dummy!
 
Sow, ik lees nooit mee in dit topic. Al 220 pagina's aan ergernissen. Ik zou zeggen: mens, erger je niet.

Ik heb dus wel wat forumruimte verdient om mijn ergernis te delen, aangezien dit mijn eerste bijdrage is. Ik erger me enorm aan fietsers die de verkeersregels niet kennen en al fietsend over een voetgangerspad van mij als automobilist verwachten dat ik hen voorrang verleen. Ik verleen uiteraard geen voorrang omdat zij geen voorrang hebben. Krijg in dat geval vaak nog een middelvinger toegestoken ook. Ik vind dat ieder ouder zijn kind deze verkeersregel moet uitleggen. Een voetgangerspad is geen fietserspad, you dummy!
Bij kleine kinderen moet je even door de knieën en ze rustig uitleggen wat er aan de hand is. Bij oudere mensen is het aan ons als maatschappij om het falen van zijn of haar ouders te corrigeren en die mensen een duwtje in de juiste richting te geven. Ik heb het over een body check zoals met IJshockey. En dat kan prima met de auto.
 
Sow, ik lees nooit mee in dit topic. Al 220 pagina's aan ergernissen. Ik zou zeggen: mens, erger je niet.

Ik heb dus wel wat forumruimte verdient om mijn ergernis te delen, aangezien dit mijn eerste bijdrage is. Ik erger me enorm aan fietsers die de verkeersregels niet kennen en al fietsend over een voetgangerspad van mij als automobilist verwachten dat ik hen voorrang verleen. Ik verleen uiteraard geen voorrang omdat zij geen voorrang hebben. Krijg in dat geval vaak nog een middelvinger toegestoken ook. Ik vind dat ieder ouder zijn kind deze verkeersregel moet uitleggen. Een voetgangerspad is geen fietserspad, you dummy!
Ik ga een stapje verder, iedere ouder moet veel actief deelnemen aan het verkeer als fietser en voetganger samen met zijn/haar/het kinderen. En dan daarbij wel bedenken dat ze een voorbeeldfunctie voor het kind hebben en daarmee zelf een positieve invloed kunnen zijn op verkeersveilig gedrag van het kind in het verkeer op latere leeftijd. [/zeiksnor-modus]
 
Bij kleine kinderen moet je even door de knieën en ze rustig uitleggen wat er aan de hand is. Bij oudere mensen is het aan ons als maatschappij om het falen van zijn of haar ouders te corrigeren en die mensen een duwtje in de juiste richting te geven. Ik heb het over een body check zoals met IJshockey. En dat kan prima met de auto.
#wegmetbejaarden
 
Rokende mensen op terrassen. Gatverdamme zeg

Hier in Italië nog een stuk normaler dan in Nederland. Blij dat het daar uit het straatbeeld aan het verdwijnen is
Mensen die klagen over mensen die geen keus hebben dan buiten te zitten voor hun verslaving, terwijl zij de keus hebben om binnen te gaan zitten. Of klaag je ook als je hartje winter niet op een terras kan zitten?

En ja, ik ben een ex-roker (niveau schoorsteen) die weet hoe verdomd moeilijk het is om er vanaf te komen.
 
Rokende mensen op terrassen. Gatverdamme zeg

Hier in Italië nog een stuk normaler dan in Nederland. Blij dat het daar uit het straatbeeld aan het verdwijnen is
In de lokale kroeg hangt een bordje niet roken. Alleen rookt zo ongeveer iedereen. Pak je ‘s ochtends je T-shirt en denk je: ja zo stonk dat. :braak:
 
Ik
Mensen die klagen over mensen die geen keus hebben dan buiten te zitten voor hun verslaving, terwijl zij de keus hebben om binnen te gaan zitten. Of klaag je ook als je hartje winter niet op een terras kan zitten?

En ja, ik ben een ex-roker (niveau schoorsteen) die weet hoe verdomd moeilijk is om er vanaf te komen.
Ik ben ook een ex roker en ik ging altijd ver van mensen staan die niets met mijn verslaving te maken hadden.
 
Ik

Ik ben ook een ex roker en ik ging altijd ver van mensen staan die niets met mijn verslaving te maken hadden.
Prima, maar wat deed jij dan als ze aan het tafeltje naast je gingen zitten en dan gingen klagen over de rook? Ik kan je wel vertellen dat ik dergelijke situaties vaak genoeg heb meegemaakt, op terrassen, in de trein. Dan vragen ze wat mij betreft om problemen, zeker als er ruimte genoeg is om ergens anders te zitten.
 
Ik rook niet, nooit gedaan en ik heb er geen problemen mee als anderen wel roken. Tafeltje opschuiven of los laten is een stuk beter voor de gemoedstoestand.
 
Prima, maar wat deed jij dan als ze aan het tafeltje naast je gingen zitten en dan gingen klagen over de rook? Ik kan je wel vertellen dat ik dergelijke situaties vaak genoeg heb meegemaakt, op terrassen, in de trein. Dan vragen ze wat mij betreft om problemen, zeker als er ruimte genoeg is om ergens anders te zitten.
Ik ging van het terras af staan. "Ik moet naar buiten om te roken en jullie kunnen ook binnen gaan zitten" vind ik een erg vreemde uitspraak die ik wel vaker hoor van rokers. Nooit problemen gehad met mensen om mijn rookgedrag. Altijd op de hoogte geweest dat roken smerig is voor niet-rokers en het laatste wat ik wilde is mensen lastig vallen daarmee
Hier toch ook?
Vergeleken met valt het tegenwoordig reuze mee in Nederland. Goede zaak vind ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan