Ergernissen

En daarbij mag je tegenwoordig al blij zijn als er überhaupt een trein rijdt. :drool:
Nee, het leek beroepsopruier een idee om dat collectief op het Malieveld te doen, anders zou de politiek nooit wakker worden. Het was de kans om een martelaar te worden...
 
Een goede kennis van mij , ruim zeventig plus met slechte rug, die in een volle bus op weg naar het station moet blijven staan.
Daarna op station Eindhoven dat zich wel Centraal mag noemen sinds kort, maar geen wachtkamer kent, geen een koud bankje buiten vrij vindt en vervolgens in de tweede bus richting ziekenhuis opnieuw in een volgepropte bus moet blijven staan.
Want niemand, ik herhaal niemand van de toch jonge medereizigers kwam ook maar op het idee om op te staan en haar een zitplaats aan te bieden.
Ooit was het normaal, nu bleek er helemaal niemand meer die dat deed.
Toch nog eén ding ontdekt dat vroeger beter was.....
 
Een goede kennis van mij , ruim zeventig plus met slechte rug, die in een volle bus op weg naar het station moet blijven staan.
Daarna op station Eindhoven dat zich wel Centraal mag noemen sinds kort, maar geen wachtkamer kent, geen een koud bankje buiten vrij vindt en vervolgens in de tweede bus richting ziekenhuis opnieuw in een volgepropte bus moet blijven staan.
Want niemand, ik herhaal niemand van de toch jonge medereizigers kwam ook maar op het idee om op te staan en haar een zitplaats aan te bieden.
Ooit was het normaal, nu bleek er helemaal niemand meer die dat deed.
Toch nog eén ding ontdekt dat vroeger beter was.....
Of van die mensen die hun rugzak naast hun zetten zodat ze 2 plaatsen in beslag nemen...

Wat vooral in belgië een kut gewoonte is dat mensen blijven staan in het midden en vooraan de bus terwijl er wel degelijk plaats is helemaal van achter de bus.

Waardoor het moeilijk is om vooraan in te stappen en je moet drummen en pushen.... Waarom ga je niet achteraan zitten of achteraan staan zodat iedereen door kan !!!
 
Karim Aachboun.

Holy shit, wat een bizarre narcist is dat. Mensen die hem volgen op LinkedIn zullen me begrijpen. Zijn post van vandaag was voor mij de druppel om hem te "unfollowen". Wat vindt die zichzelf interessant, zeg. Mijn hemel, wat een zelfingenomen pisvlek.

Zo, dat is eruit. Joe.
 
Karim Aachboun.

Holy shit, wat een bizarre narcist is dat. Mensen die hem volgen op LinkedIn zullen me begrijpen. Zijn post van vandaag was voor mij de druppel om hem te "unfollowen". Wat vindt die zichzelf interessant, zeg. Mijn hemel, wat een zelfingenomen pisvlek.

Zo, dat is eruit. Joe.
Ik heb werkelijk geen idee wie het is, en op basis van jouw post ga ik dat lekker zo houden
 
Ik heb werkelijk geen idee wie het is, en op basis van jouw post ga ik dat lekker zo houden
Hier nog een.
En een andere ergernis: regen. Ik snap best dat het ergens goed voor is, maar als je je al door de depressieviteit heen worstelt kom je op een bouwplaats met overal natte zooi, je bent constant bezit de gevoelige zaken droog te houden. En dan kun je bepaalde zaken niet eens uitvoeren. :mad:
 
Ik heb werkelijk geen idee wie het is, en op basis van jouw post ga ik dat lekker zo houden
VVD-er die een JA-21 achtig sprongetje maakt en nu als advocaat een rechtzaak tegen de staat wil starten en "gedupeerden" zoekt om financieel te mogen bijstaan. Vast en zeker zonder eigenbelang. ;)
 
  • Zum kotzen!
Reactions: Bas
VVD-er die een JA-21 achtig sprongetje maakt en nu als advocaat een rechtzaak tegen de staat wil starten en "gedupeerden" zoekt om financieel te mogen bijstaan. Vast en zeker zonder eigenbelang. ;)

Beetje als die duitse advocaat die er met 1.4 miljoen vandoor is gegaan? :lol:

Dat neigt naar BPOC en Fuellmich taferelen ja.4
T is te hopen dat de wanhopige NLer daar dan niet zijn/haar laatste spaarcenten aan geeft.
 

Titels als deze op nieuws sites :FP:

Ehhh.

Uh.

Hm.

Ja, dat neersteken stukje lijkt me zwaarder meetellen.
 
Ehhh.

Uh.

Hm.

Ja, dat neersteken stukje lijkt me zwaarder meetellen.
Stukje gelezen, het is nog beschamender, de eis is 9 jaar, volgens mij moet de uitspraak van de daadwerkelijke straf nog komen. Beetje jammer dat het artikel dan al niet vermeld wanneer de uitspraak verwacht wordt. Sneue hitserige clickbaitmeuk
 

Titels als deze op nieuws sites :FP:
Triest, net als die vent zelf. Ik zou zeggen: de politie heeft niet gericht geschoten, anders waren we nu verlost van dit stuk ellende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan