Ergernissen

Wederom, gratis registreren/inloggen om (extra) nieuwsartikelen te kunnen/mogen lezen.
 
Je laptop heeft geen batterij meer (wordt niet meer herkend) en dus moet je hem maar aan de lader houden als oplossing. En anders opsturen en heb je tijdelijk geen laptop, maar hoe kan ik dan werken?

Heb maar gauw opgehangen voordat ik echt boos werd.
 
Je laptop heeft geen batterij meer (wordt niet meer herkend) en dus moet je hem maar aan de lader houden als oplossing. En anders opsturen en heb je tijdelijk geen laptop, maar hoe kan ik dan werken?

Heb maar gauw opgehangen voordat ik echt boos werd.
Feitelijk is dat toch gewoon jouw probleem?
 
Je laptop heeft geen batterij meer (wordt niet meer herkend) en dus moet je hem maar aan de lader houden als oplossing. En anders opsturen en heb je tijdelijk geen laptop, maar hoe kan ik dan werken?

Heb maar gauw opgehangen voordat ik echt boos werd.

Vervangend spul sturen is geen optie?
 
Vanuit het IT perspectief wel. Maar ik werk ene paar dagen per week overal en nergens, dus oplossing 1 is zinloos en oplossing 2 zal ik voorstellen aan mijn baas, en dan maar meteen weglopen voor hij ontploft.
Kan de baas geen laptop aanschaffen voor wanneer werknemers met zo'n probleem zitten? Je zult vast niet de eerste zijn in ieder geval
 
Kan de baas geen laptop aanschaffen voor wanneer werknemers met zo'n probleem zitten? Je zult vast niet de eerste zijn in ieder geval

Probleem is dat ik internationaal werk, dus even naar kantoor is er niet bij. Schijnbaar erg lastig te begrijpen (ook al moet je het aangeven in je ticket).
 
Omleidingen
BMW chauffeurs die het bij een file nodig vinden om heel de invoegstrook af te rijden om 'm vervolgens aan het eind er tussen te proppen terwijl er ondertussen vaak zat de mogelijkheid was om zonder oponthoud in te voegen
Mensen die een bocht te kort nemen
Mensen die geen richting aan geven
Mensen in een Fiat Panda die denken dat ze een vrachtwagen zijn: je past er gewoon tussen trut!
Automobilisten die met 2kph verschil inhalen. Gas zit rechts!
Appende mensen achter het stuur die continu op de rem stampen om niks
Bumperklevers
Vrachtwagens die 'm zomaar naar links gooien zonder dat er echt ruimte voor is. Ja leuk dat jij anders je tussenstop nog moet maken. Geen reden om risico te lopen op 'n ongeluk

Wat kan het verkeer toch leuk zijn
 
Omleidingen
BMW chauffeurs die het bij een file nodig vinden om heel de invoegstrook af te rijden om 'm vervolgens aan het eind er tussen te proppen terwijl er ondertussen vaak zat de mogelijkheid was om zonder oponthoud in te voegen
Mensen die een bocht te kort nemen
Mensen die geen richting aan geven
Mensen in een Fiat Panda die denken dat ze een vrachtwagen zijn: je past er gewoon tussen trut!
Automobilisten die met 2kph verschil inhalen. Gas zit rechts!
Appende mensen achter het stuur die continu op de rem stampen om niks
Bumperklevers
Vrachtwagens die 'm zomaar naar links gooien zonder dat er echt ruimte voor is. Ja leuk dat jij anders je tussenstop nog moet maken. Geen reden om risico te lopen op 'n ongeluk

Wat kan het verkeer toch leuk zijn

En dan al helemaal automobilisten die vrachtwagens met 2 kph verschil inhalen
 
Omleidingen
BMW chauffeurs die het bij een file nodig vinden om heel de invoegstrook af te rijden om 'm vervolgens aan het eind er tussen te proppen terwijl er ondertussen vaak zat de mogelijkheid was om zonder oponthoud in te voegen
Mensen die een bocht te kort nemen
Mensen die geen richting aan geven
Mensen in een Fiat Panda die denken dat ze een vrachtwagen zijn: je past er gewoon tussen trut!
Automobilisten die met 2kph verschil inhalen. Gas zit rechts!
Appende mensen achter het stuur die continu op de rem stampen om niks
Bumperklevers
Vrachtwagens die 'm zomaar naar links gooien zonder dat er echt ruimte voor is. Ja leuk dat jij anders je tussenstop nog moet maken. Geen reden om risico te lopen op 'n ongeluk

Wat kan het verkeer toch leuk zijn
Bumperklevers aan de voorkant, nog zo'n ergernis.
 
Wilfred Genee heeft best een geinig programma met Veronica Offside, maar die Rob Scheepers is tenenkrommend slecht. Rillingen over m’n rug.
 
Op herhaling, klaar met wappie-menners, de mensen die zelf buiten schot blijven maar oproepen tot vanalles en binnenlopen op donaties. Nieuwste dieptepunt is dat 1 van die mafklappers oproept tot collectief zelfmoord. Nee, ik ga de oproep niet plaatsen, mocht je in de knoop zitten, zorg dat je met iemand kan praten die je helpt, niet eentje die je als wegwerpartikel ziet. Bel evt. telefoonnummer 113.
 
Op herhaling, klaar met wappie-menners, de mensen die zelf buiten schot blijven maar oproepen tot vanalles en binnenlopen op donaties. Nieuwste dieptepunt is dat 1 van die mafklappers oproept tot collectief zelfmoord. Nee, ik ga de oproep niet plaatsen, mocht je in de knoop zitten, zorg dat je met iemand kan praten die je helpt, niet eentje die je als wegwerpartikel ziet. Bel evt. telefoonnummer 113.
En daarbij mag je tegenwoordig al blij zijn als er überhaupt een trein rijdt. :drool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan