Ergernissen

Dat er in vakantiehuisjes- en appartementen nooit lege keukenkastjes zijn. Kom je met je boodschappen, kun je die nergens opbergen. Staat het veelal kleine aanrecht vol met boodschappen.
 
Dat er in vakantiehuisjes- en appartementen nooit lege keukenkastjes zijn. Kom je met je boodschappen, kun je die nergens opbergen. Staat het veelal kleine aanrecht vol met boodschappen.
Inderdaad. Bij ons stond de hele vakantie ook van alles opgestapeld op de koelkast, het aanrecht, enz.
 
Ryan Air.

We willen onze vlucht omboeken naar een andere locatie (Eindhoven - Rome, Pisa - Eindhoven) alleen dat lukt niet online dus heb ik de klantenservice gecontacteerd.

De normale kosten voor het omboeken via de website zijn 45 per passagier per vlucht, dus 180 euro in totaal.

Vragen ze 240 euro omdat ik hulp nodig had van de klantenservice. Stelletje afzetters

"I'm sorry, sir. It's our policy." Flikker toch op
 
Ryan Air.

We willen onze vlucht omboeken naar een andere locatie (Eindhoven - Rome, Pisa - Eindhoven) alleen dat lukt niet online dus heb ik de klantenservice gecontacteerd.

De normale kosten voor het omboeken via de website zijn 45 per passagier per vlucht, dus 180 euro in totaal.

Vragen ze 240 euro omdat ik hulp nodig had van de klantenservice. Stelletje afzetters

"I'm sorry, sir. It's our policy." Flikker toch op
Ryan Air en service?
Na een ervaring op Stansted 12 jaar geleden ben ik bij die maatschappij nooit meer terug geweest.
Sterkte met je terechte ergernis.
 
Ryan Air.

We willen onze vlucht omboeken naar een andere locatie (Eindhoven - Rome, Pisa - Eindhoven) alleen dat lukt niet online dus heb ik de klantenservice gecontacteerd.

De normale kosten voor het omboeken via de website zijn 45 per passagier per vlucht, dus 180 euro in totaal.

Vragen ze 240 euro omdat ik hulp nodig had van de klantenservice. Stelletje afzetters

"I'm sorry, sir. It's our policy." Flikker toch op

Ik heb het idee dat die extra kosten steeds meer de (belachelijk berekende) standaard is. Via UberEats een kleine bestelling willen plaatsen voor een zondagavond Maccie, aan extra kosten meer kwijt dan aan de bestelling zelf (nie gedaan dus). Nachtje AirBnB (voorbeeld van Reddit), kamer voordelig voor 80 dollar en later blijkt de o.a. schoonmaak 240 dollar te zijn naast nog andere extra kosten.

In jouw geval snap ik heus wel een stukje servicekosten, maar 240 euro voor een paar keer klikken staat op geen enkele manier in verhouding.
 
Ik heb het idee dat die extra kosten steeds meer de (belachelijk berekende) standaard is. Via UberEats een kleine bestelling willen plaatsen voor een zondagavond Maccie, aan extra kosten meer kwijt dan aan de bestelling zelf (nie gedaan dus). Nachtje AirBnB (voorbeeld van Reddit), kamer voordelig voor 80 dollar en later blijkt de o.a. schoonmaak 240 dollar te zijn naast nog andere extra kosten.

In jouw geval snap ik heus wel een stukje servicekosten, maar 240 euro voor een paar keer klikken staat op geen enkele manier in verhouding.
Ze zeggen dat wanneer je er hulp bij nodig hebt dat het dan extra kost. Prima, maar zorg dan dat ik het ook zelf kan doen. De optie die wij wilden kon je niet zelf online regelen
 
Ze zeggen dat wanneer je er hulp bij nodig hebt dat het dan extra kost. Prima, maar zorg dan dat ik het ook zelf kan doen. De optie die wij wilden kon je niet zelf online regelen

Ja, maar 240 euro is moeilijk te rechtvaardigen o.b.v. het geleverde. 25 euro admin fee ofzo. Zou ik kunnen begrijpen. 240 euro gaat nergens over. Klantenservice. :unsure:
 
Ja, maar 240 euro is moeilijk te rechtvaardigen o.b.v. het geleverde. 25 euro admin fee ofzo. Zou ik kunnen begrijpen. 240 euro gaat nergens over. Klantenservice. :unsure:

Is toch, 240 ipv 180 euro? Dus 60 euro admin fee. Als je 30 minuten per persoon besteeds bij een klantenservice, is het dus 120 euro per uur aan omzet. Kosten zijn dus redelijk te verdediger.
 
Is toch, 240 ipv 180 euro? Dus 60 euro admin fee. Als je 30 minuten per persoon besteeds bij een klantenservice, is het dus 120 euro per uur aan omzet. Kosten zijn dus redelijk te verdediger.
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar 30 minuten mee bezig zijn met een vlucht wijzigen. Daarbij vind ik die 180 euro in eerste instantie al nergens op slaan. Komt geen mens aan te pas maar wel ff 45 per vlucht per persoon aftikken aub
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar 30 minuten mee bezig zijn met een vlucht wijzigen. Daarbij vind ik die 180 euro in eerste instantie al nergens op slaan. Komt geen mens aan te pas maar wel ff 45 per vlucht per persoon aftikken aub

Want de software, de servers en de vliegtuigen zijn gratis. Als je omboekt bij KLM is het vaak het veelvoudige van dit bedrag.
 
Want de software, de servers en de vliegtuigen zijn gratis. Als je omboekt bij KLM is het vaak het veelvoudige van dit bedrag.
Wat heeft een vliegtuig nou weer met een omboeking te maken? Verder mag ik hopen dat ze heel erg veel winst maken op die 45 of 60 per persoon per vlucht anders hebben ze een belachelijk duur software pakket met dito servers. Sorry, maar ik vind deze prijzen niet te verdedigen. Gewoon afzetterij
 
Verder mag ik hopen dat ze heel erg veel winst maken op die 45 of 60 per persoon per vlucht anders hebben ze een belachelijk duur software pakket met dito servers.

Adobe Pro most je per persoon als meer dan 1000 euro per jaar. Een ERP pakket is 9000 euro per persoon per jaar. Dus een de software kosten bij een bedrijf als Ryan Air zullen gigantisch zijn.


Wat heeft een vliegtuig nou weer met een omboeking te maken

De initiële tickets zijn zo achterlijk goedkoop dat ze geld moeten verdienen met de extra's en dus winst draaien. Waarom denk je dat ze al dat achterlijke wegen van de handbagage doen.
 
In mijn jeugd werden mensen vermoord die andersoortige motoren uitvonden dan diegene aangedreven door fossiele brandstoffen.

Willens en wetens zijn decennia lang rapporten weggemoffeld die waarschuwden voor klimaatstoringen vanwege het gebruik van fossiele brandstoffen.

Ik heb er dagelijks mee te maken dat tegenwoordig oa meertjes droogvallen die nooit eerder droogvielen en zo honderden amfibieën, zoogdieren, vissen, reptielen en insecten naar de kloten helpen.

Mijn ergernis: dat de echte moordenaars van deze wereld nooit verantwoording zullen nemen en ook nooit gepakt zullen worden.

BAH.
 
Laatst bewerkt:
Dat er in het ergernissentopic zoveel wordt door gediscussieerd dat je met een loep de ergernissen moet zoeken.

BAH.
 
Gewoon zien voor wat ze zijn inderdaad.

Poep, plas, kots en snot machines.
Voor meer inspiratie , ook voor als ze wat groter worden , mag ik eventueel verwijzen naar de monoloog van Jaques in Shakespeare's As You Like It? ;)
Je post deed me meteen denken aan de baby in regels 5 en 6.
 
Terug
Bovenaan Onderaan