Ergernissen

Ik zie nu een Bond-achtige scene waarbij de giant laserarm net voordat hij de held van het verhaal dreigt te "vaporizen" uitvalt en een teleurgestelde Butters in alu kostuum de ongelukkige student - die door de nooddeur te openen de stekker eruit trok - de huid volscheldt..
 
Een paspoort vernieuwen van je kind als je in het buitenland woont. Elke keer weer de huwelijksakte, het geboortebewijs, uittreksel zus, uittreksel zo. En altijd weer van die halve informatie van de Rijksoverheid. :braak:
 
Mensen waar je geen discussie mee kunt aangaan. Ze blijven bij 1 standpunt, omdat het zo is (zonder heldere uitleg).
 
Collega's die de nooddeur pakken ipv de gewone deur, waardoor mijn hele meetopstelling automatisch uitvalt.
Briefje op de deur plakken.
Bij brand of nood niet deze deur pakken maar de gewone deur.
Ik wil meten of je nog levend buiten komt.
PS Laat dit briefje hangen !!!

;)
 
Discussies over Corona in VI. En met name wanneer Genee voorzetjes en kritische vragen blijft geven die nogal naar 1 kant toe neigen (tegen het vaccin, beleid etc. ). Derksen komt dan af en toe nog met een goed tegenargument maar voor de rest hebben de heren zich er gewoon niet goed in verdiept, anders zou je bepaalde vragen niet opwerpen of bepaalde antwoorden geven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Discussies over Corona in VI. En met name wanneer Genee voorzetjes en kritische vragen blijft geven die nogal naar 1 kant toe neigen (tegen het vaccin, beleid etc. ). Derksen komt dan af en toe nog met een goed tegenargument maar voor de rest hebben de heren zich er gewoon niet goed in verdiept, anders zou je bepaalde vragen niet opwerpen of bepaalde antwoorden geven.

Discussies bij VI over onderwerpen die niks met voetbal te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan