Ergernissen

Ik had vandaag een ergernis!
Ik rijd in de auto, er komt mij op het voetpad een voetganger tegemoet. Ik denk die persoon te herkennen, maar kan het net niet zien. Want een lantaarnpaal staat precies tussen ons in, waardoor ik zijn gezicht niet kan zien. Maar dan: onze snelheden zijn zodanig op elkaar afgestemd, dat tot en met het moment dat we elkaar passeren de lantaarnpaal PRECIES in de weg blijft staan, en ik dus gewoon niet weet of hij het was of niet.

What are the odds zou je zeggen, maar ik heb dat nog best vaak. En dan is het echt niet zo dat ik (of de andere persoon) de snelheid aanpas...
 
Wat bedoel je hier precies mee? Ik zie het niet
Vermoed dat ie doelt op onder andere:
- het gepraat over uitblijven van transfers
- het gepraat dat we niet meedoen om de prijzen
- het gepraat dat t gros brandhout is
- hoe over JDJ gepraat wordt
etc. etc.

Een deel van de aanwezigen lijkt iedere mogelijkheid aan te grijpen om te melden dat het allemaal helemaal niks is, de spelers niks kunnen en de TD niks kan.
 
Wat bedoel je hier precies mee? Ik zie het niet
Bijvoorbeeld wanneer PSV Philipp Max binnenhaalde, wat voor PSV een enorme versterking is op papier, werd er geklaagd dat het uit het netwerk van Schmidt kwam, en dat een speler van een Duitse laagvlieger toch geen versterking kan zijn voor het oh zo grote PSV.
En Rosario, die een heel sterke voorbereiding speelt en de schroom van zich af speelt, lijkt hier op het forum niet af te kunnen komen van de Rosario onder Van Bommel. We lijken te vergeten dat Rosario op een belachelijke manier werd gebracht als talent zijnde, in weze meteen tot aanvoerder gebombardeerd. Zoiets kan alleen een type De Ligt aan die op zijn 18e al volwassener is dan de meest ervaren speler bij Ajax, dat kun je Rosario niet verwijten dat hij onder die druk bezwijkt.
Verder inderdaad ook de punten die Der Jaufe aangeeft.
 
Ergernis: 36 miljoen miskopen die we maar niet kwijt kunnen raken en al jaren roepen dat PSV geen geld heeft om grote aankopen te doen.
Sorry!
 
Vermoed dat ie doelt op onder andere:
- het gepraat over uitblijven van transfers
- het gepraat dat we niet meedoen om de prijzen
- het gepraat dat t gros brandhout is
- hoe over JDJ gepraat wordt
etc. etc.

Een deel van de aanwezigen lijkt iedere mogelijkheid aan te grijpen om te melden dat het allemaal helemaal niks is, de spelers niks kunnen en de TD niks kan.

Bijvoorbeeld wanneer PSV Philipp Max binnenhaalde, wat voor PSV een enorme versterking is op papier, werd er geklaagd dat het uit het netwerk van Schmidt kwam, en dat een speler van een Duitse laagvlieger toch geen versterking kan zijn voor het oh zo grote PSV.
En Rosario, die een heel sterke voorbereiding speelt en de schroom van zich af speelt, lijkt hier op het forum niet af te kunnen komen van de Rosario onder Van Bommel. We lijken te vergeten dat Rosario op een belachelijke manier werd gebracht als talent zijnde, in weze meteen tot aanvoerder gebombardeerd. Zoiets kan alleen een type De Ligt aan die op zijn 18e al volwassener is dan de meest ervaren speler bij Ajax, dat kun je Rosario niet verwijten dat hij onder die druk bezwijkt.
Verder inderdaad ook de punten die Der Jaufe aangeeft.
PSV behoort tot de absolute top van Nederland, als de resultaten uitblijven en er wanbeleid wordt gevoerd, dan kun je er geld op zetten dat er kritiek van de supporters komt.
Ik vind het zelf ook PSV onwaardig wanneer ze vierde worden en al zo snel uit de Europa League vliegen.

Rosario speelt inderdaad een veelbelovende voorbereiding, maar onder Van Bommel speelde hij ook eerst een half seizoen erg sterk, dat is toch langer dan deze complete voorbereiding. Daar raken mensen ook meer terughoudend door.

Gelukkig is het ook positief op dit forum en zijn er genoeg mensen zoals ik die denken dat Rosario dit niveau kan vasthouden. Maar hij zal wel alle zeilen bij moeten zetten en PSV zal er voor moeten zorgen dat er een basiswaardige speler naast hem komt te spelen.
De laatste stappen van De Jong, zoals het aantrekken van Mvogo, Schmidt en Max of het verhuren van Doan en Rigo worden hier ook gewaardeerd maar niet iedereen wil of kan dit los zien van de dingen die hij vorig seizoen heeft gedaan en dat is jammer maar ook begrijpelijk als je het mij vraagt.
Uiteindelijk is het de taak van JdJ om een selectie neer te zetten die mee kan strijden om de titel en stappen kan zetten in Europa. Ik hoop dat het gaat lukken.
 
81A7aDnksQL._AC_SS350_.jpg

(quote uit de interland-voetbal-sectie)

Ik ben dan weer zo iemand die er niet tegen kan dat dit een ronde sticker is, maar dat het omgekrulde deel dan niet klopt. Als je die recht strijkt, zit er een rare punt aan... Meer mensen last van?
 
(quote uit de interland-voetbal-sectie)

Ik ben dan weer zo iemand die er niet tegen kan dat dit een ronde sticker is, maar dat het omgekrulde deel dan niet klopt. Als je die recht strijkt, zit er een rare punt aan... Meer mensen last van?
Yup!
 
(quote uit de interland-voetbal-sectie)

Ik ben dan weer zo iemand die er niet tegen kan dat dit een ronde sticker is, maar dat het omgekrulde deel dan niet klopt. Als je die recht strijkt, zit er een rare punt aan... Meer mensen last van?
Ik zou dr geen punt van maken :sneaky:
 
(quote uit de interland-voetbal-sectie)

Ik ben dan weer zo iemand die er niet tegen kan dat dit een ronde sticker is, maar dat het omgekrulde deel dan niet klopt. Als je die recht strijkt, zit er een rare punt aan... Meer mensen last van?
Beter kijken, het is een vierkante sticker met een wit vlak waarin een rode en gele cirkel. Weer een ergernis opgelost 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan