Ergernissen

Carnaval? Het beste is en blijft afstand houden en mondkapjes op daar waar je dicht op elkaar bent in openbare plekken.

Carnaval is voor mij juist een bewijs dat ventilatie meespeelt :lmao: Die volgestampte zweethokken zijn een walhalla voor al die virussen omdat daar alles blijft hangen.
 
Carnaval is voor mij juist een bewijs dat ventilatie meespeelt :lmao: Die volgestampte zweethokken zijn een walhalla voor al die virussen omdat daar alles blijft hangen.
Klopt, ventilatie werkt echter alleen als de lucht naar buiten wordt afgevoerd, gemiddeld filter haalt t virus d'r niet uit.
 
En ventilatie in je huiskamer door ramen en deuren tegen elkaar open te gooien om van die pleurishitte af te komen maar dan vervolgens op een verstikkende brandlucht getrakteerd te worden waardoor je de ramen en deuren weer dicht moet houden is een volgende ergernis.
 
Ik ga douchen omdat ik zoveel gezweet heb en zodra ik me afgedroogd heb, is mijn rug alweer kletsnat... :rolleyes:
 
Hoezo arrogant...

Ee_N1n-XoAAQyWC
Ontzettende zelfingenomen lul, inderdaad. Pedante zak.
 
Tsss, het zou mij niets verbazen als ik hier zo ook voor m'n koffie moet gaan betalen. Waar gaat het toch heen met de maatschappij.
Eigenlijk zou hij geld toe moeten krijgen. Dat hij naar de uitbater gaat en zegt:

Ik heb hier 15 minuten gezeten, 2 x “dag” gezegd, een handtekening gezet en een selfie met iemand laten maken”. Da’s dan € 27,95. Wilt u nog dat ik dit op social media zet? Wordt het een rond bedrag van € 50,00.
Pinnen?
De handtekening die ik op de tiet van de serveerster heb gezet is trouwens gratis. Als Maastrichtenaren moeten we elkaar toch helpen....
Zou haar wel aanspreken op het feit dat ze tegenstribbelde. Beetje Rieu-onvriendelijk. Ik zie het voor deze keer door de vingers.
Zo, ik ga er weer vandoor. Ben al heel lang op zoek naar een kapper die mij gaat betalen als ik bij hem in de zaak zit.
 
Eigenlijk zou hij geld toe moeten krijgen. Dat hij naar de uitbater gaat en zegt:

Ik heb hier 15 minuten gezeten, 2 x “dag” gezegd, een handtekening gezet en een selfie met iemand laten maken”. Da’s dan € 27,95. Wilt u nog dat ik dit op social media zet? Wordt het een rond bedrag van € 50,00.
Pinnen?
De handtekening die ik op de tiet van de serveerster heb gezet is trouwens gratis. Als Maastrichtenaren moeten we elkaar toch helpen....
Zou haar wel aanspreken op het feit dat ze tegenstribbelde. Beetje Rieu-onvriendelijk. Ik zie het voor deze keer door de vingers.
Zo, ik ga er weer vandoor. Ben al heel lang op zoek naar een kapper die mij gaat betalen als ik bij hem in de zaak zit.

Beetje zoals 'influencers' op Instagram, dus.

"Mag ik gratis gebruik maken van jullie faciliteiten? Dan maak ik reclame voor jullie op mijn Insta met 30000 volgers!"
 
Tsss, het zou mij niets verbazen als ik hier zo ook voor m'n koffie moet gaan betalen. Waar gaat het toch heen met de maatschappij.
Dat zou ik erger vinden. Tenzij je ook miljonair bent, dan niet.

Kunnen we dat niet als stelregel doen? Alleen miljonairs betalen nog ergens voor. Een duizendvoud van de huidige prijs, zodat de jannen met hun petten het gewoon gratis kunnen afhalen.
 
Dat zou ik erger vinden. Tenzij je ook miljonair bent, dan niet.

Kunnen we dat niet als stelregel doen? Alleen miljonairs betalen nog ergens voor. Een duizendvoud van de huidige prijs, zodat de jannen met hun petten het gewoon gratis kunnen afhalen.

Ooit was daar het progressieve belastingstelsel, maar dat schijnt kapot stuk.
 
De doorgedraaide politike correctheid, maar als er een onschuldig iemand vermoord wordt in Nederland hoor je dezelfde groep schreeuwers uit de politiek niet meer. Om te kotsen op die politici, met Halsema voorop. :sick::sick:
 
Terug
Bovenaan Onderaan