Ergernissen

Mensen die afval uit hun auto flikkeren.
Laatst had ik zo'n eikel in een Mercedes die z'n peuk uit het raam gooide op de snelweg. Dat ding landde direct op mijn auto. Toen ik toeterend voorbij kwam, had ik niet de indruk dat hij doorhad wat het probleem was (ik weet zelf ook niet hoe je in gebarentaal overbrengt dat je dit niet moet doen). Het trieste is dat dit soort lui waarschijnlijk niet eens doorheeft dat dit onwenselijk gedrag is...
 
Van die lui die je op de snelweg luid al toeterend voorbij rijden en gebaren dat er een vlieg in hun koffie zit of iets dergelijks. (a)

Nog erger, mensen die het lef hebben op dezelfde snelweg te rijden als ikzelf. :xp: :maniac:

Ergernis, het RDW. Wel een telefonische afspraak inplannen, maar niet bellen.:mad:
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar mei klapte mijn grote teen dubbel omdat ik struikelde, kwam met mijn volle gewicht erop. Weet nog steeds niet precies wat er nou aan de hand was, maar ergens in maart dit jaar ofzo had ik er eindelijk helemaal geen last meer van.
Gisteren gebeurt me exact hetzelfde...

Ik heb zoveel blessures gehad de afgelopen jaren, ik ben het helemaal zat.
Beterschap. Maar eens wat voorzichtiger gaan leven dan!
 
Nieuwe ergernis. Wespen.
Zojuist vloog er een wesp in mijn mond en voordat ik 'm uit kon spugen stak 't kreng me twee keer in mijn tong.
Bijzonder pijnlijk verhaal, nu al 2,5 uur

... Ja het gebeurde op de fiets. Nee, dat had een fietshelm ook niet voorkomen. Een integraalhelm waarschijnlijk wel.:sneaky:
 
Nieuwe ergernis. Wespen.
Zojuist vloog er een wesp in mijn mond en voordat ik 'm uit kon spugen stak 't kreng me twee keer in mijn tong.
Bijzonder pijnlijk verhaal, nu al 2,5 uur

... Ja het gebeurde op de fiets. Nee, dat had een fietshelm ook niet voorkomen. Een integraalhelm waarschijnlijk wel.:sneaky:

Holy shit! Je hebt geluk gehad dat de wesp niet in je luchtpijp gestoken heeft.
 
Nieuwe ergernis. Wespen.
Zojuist vloog er een wesp in mijn mond en voordat ik 'm uit kon spugen stak 't kreng me twee keer in mijn tong.
Bijzonder pijnlijk verhaal, nu al 2,5 uur

... Ja het gebeurde op de fiets. Nee, dat had een fietshelm ook niet voorkomen. Een integraalhelm waarschijnlijk wel.:sneaky:

Auw. :eek: Sterkte. (Y)
 
Nieuwe ergernis. Wespen.
Zojuist vloog er een wesp in mijn mond en voordat ik 'm uit kon spugen stak 't kreng me twee keer in mijn tong.
Bijzonder pijnlijk verhaal, nu al 2,5 uur

... Ja het gebeurde op de fiets. Nee, dat had een fietshelm ook niet voorkomen. Een integraalhelm waarschijnlijk wel.:sneaky:

Oof, Deppen met azijn/een schijfje citroen om t gif te neutraliseren en koelen door een ijsblokje in de mond te houden ter voorkomen van de zwelling (toen ik als kind aan de binnenkant van mijn wang gestoken was kreeg ik dit als advies mee). Bij een allergie gelijk een doktor waarschuwen natuurlijk (maar als het al 2.5 uur geleden was en je nog kunt typen dan is je ademhaling denk ik ok).
 
Oof, Deppen met azijn/een schijfje citroen om t gif te neutraliseren en koelen door een ijsblokje in de mond te houden ter voorkomen van de zwelling (toen ik als kind aan de binnenkant van mijn wang gestoken was kreeg ik dit als advies mee). Bij een allergie gelijk een doktor waarschuwen natuurlijk (maar als het al 2.5 uur geleden was en je nog kunt typen dan is je ademhaling denk ik ok).
Ben al wel bij de dokter geweest. Standaard protocol, schijnt. (Y)

Thnx all. Komt goed. ;)
 
Oof, Deppen met azijn/een schijfje citroen om t gif te neutraliseren en koelen door een ijsblokje in de mond te houden ter voorkomen van de zwelling (toen ik als kind aan de binnenkant van mijn wang gestoken was kreeg ik dit als advies mee). Bij een allergie gelijk een doktor waarschuwen natuurlijk (maar als het al 2.5 uur geleden was en je nog kunt typen dan is je ademhaling denk ik ok).

Je kunt het vast niet 1 op 1 vergelijken, maar m'n zwager is ooit op vakantie ook gestoken op z'n tong. Die trok al vrij snel aan de bel en het was maar goed ook. Ziekenhuis bezoekje was nodig.

Succes ermee Reem.
 
Ah, mijn ouders zijn huisarts dus dat was bij mij geen issue. :) Kun je nog eten en drinken zonder problemen?
Ja hoor. Het ergste was na een uurtje of 6 achter de rug. Nu nog wat pijnlijk zonder echt overheersend te zijn. Morgen zal het wel goeddeels over zijn. Dan kan ik me weer gewoon aan ajaks ergeren. ;)
 
Mensen die iets willen kopen wat je op marktplaats heb gezet en om half 3 vertellen dat ze er over een uurtje zijn. Om vervolgens om kwart voor 5 appen dat het niet gaat lukken. Dan vragen ze voor een andere dag. Prima, laat maar weten hoe laat.
“ja, dat laat ik straks weten”. En dan hoor je niks meer. En dan ook nog roepen dat ze Niet kon komen omdat “me zoon de auto niet heeft”.
“me zoon”.
Verschrikkelijk.
 
Ja hoor. Het ergste was na een uurtje of 6 achter de rug. Nu nog wat pijnlijk zonder echt overheersend te zijn. Morgen zal het wel goeddeels over zijn. Dan kan ik me weer gewoon aan ajaks ergeren. ;)
Het kan altijd erger. Stel, je was in je tong gestoken door een kwal. Had er iemand overheen moeten pissen.
Ja maar Hoetie, hoe kun je nu tijdens het fietsen worden gestoken door een kwal? Nou, als je van je waterfiets valt bijvoorbeeld. Je roept “hè verdorie” en hop, gestoken door een kwal.
Beterschap dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan