Ergernissen

Iets met oneindigheid, universum en menselijke domheid. Wat kunnen mensen toch een bron van ergernis vormen, stel mafklappers :FP:
Ik snap ook iets niet. Met al dit soort dingen ken ik niemand die zó dom is om het te doen en dat geldt voor iedereen die ik ken (dat ze niemand kennen die ...). Maar blijkbaar wordt het toch heel veel gedaan. Wie zijn dat dan?

Ja of mensen zijn niet eerlijk, dat kan en zal natuurlijk ook wel.

Vind overigens de opmerking dat er door de mondkapjes nu corona in het rioolwater zit en ze daardoor extra maatregelen moeten nemen ook wel stuitend dom hoor. Alsof virussen niet door de natuurlijke manier in het riool komen. :rolleyes:
 
Ik snap ook iets niet. Met al dit soort dingen ken ik niemand die zó dom is om het te doen en dat geldt voor iedereen die ik ken (dat ze niemand kennen die ...). Maar blijkbaar wordt het toch heel veel gedaan. Wie zijn dat dan?

Ja of mensen zijn niet eerlijk, dat kan en zal natuurlijk ook wel.

Vind overigens de opmerking dat er door de mondkapjes nu corona in het rioolwater zit en ze daardoor extra maatregelen moeten nemen ook wel stuitend dom hoor. Alsof virussen niet door de natuurlijke manier in het riool komen. :rolleyes:
Vervolgens wordt het water zo goed gezuiverd, dat het virus eruit verdwenen is. Dat hebben ze weken geleden al onderzocht.
 
Pete Hoekstra

"In Nederland worden politici in brand gestoken".

Toen hij geconfronteerd werd met deze uitspraak, ontkende hij deze gedaan te hebben. Toen hij wederom werd geconfronteerd met de beelden, ontkende hij dat hij de uitspraak had ontkend. En na confrontatie met de ontkenning wist hij het allemaal niet meer.
Maarja, fijn dat hij met Jensen een medestander heeft.
 
"In Nederland worden politici in brand gestoken".

Toen hij geconfronteerd werd met deze uitspraak, ontkende hij deze gedaan te hebben. Toen hij wederom werd geconfronteerd met de beelden, ontkende hij dat hij de uitspraak had ontkend. En na confrontatie met de ontkenning wist hij het allemaal niet meer.
Maarja, fijn dat hij met Jensen een medestander heeft.
Ik snap dan wel waarom hij uitgekozen is door Trump om hier ambassadeur te worden.
 
Hear hear! Wat een volstrek achterlijk aluhoedje is dat zeg!?
Zou die gozer echt zo achterlijk zijn? Of probeert hij gewoon zoveel mogelijk views te krijgen op dat trieste kanaaltje van 'm, in de hoop er wat centjes uit te trekken?
Merch-verkoop (t shirt stop de fopclown lockdown is al aardig wat keren verkocht begreep ik) en aandacht. Daarnaast bestaat de kans dat ie er in gelooft ook nog.
 
Hear hear! Wat een volstrek achterlijk aluhoedje is dat zeg!?
Zou die gozer echt zo achterlijk zijn? Of probeert hij gewoon zoveel mogelijk views te krijgen op dat trieste kanaaltje van 'm, in de hoop er wat centjes uit te trekken?

Een combinatie van beiden, maar geld op de eerste plaats.
 
Krijg telkens reclames op YouTube van deze Boyd Hoek. Spoort mensen aan zo vroeg mogelijk te stoppen met school/studie/werk en om binnen enkele maanden rijk te worden op het maken van online reclames (ads). Vreselijke reclame. Vreselijke scam. Vreselijke vent. Met zijn arrogante kudt kop :braak:.
 
Laatst bewerkt:
Krijg telkens reclames op YouTube van deze Boyd Hoek. Spoort mensen aan zo vroeg mogelijk te stoppen met school/studie/werk en om binnen enkele maanden rijk te worden op het maken van online reclames (ads). Vreselijke reclame. Vreselijke scam. Vreselijke vent. Met zijn arrogante kudt kop :braak:.

En nu ben je ook nog gratis en voor niks extra trafic voor hem aan t genereren door zijn naam (zelfs met link) hier te plaatsen..:unsure:
Ik geloof je op je woord en laat de link liggen.
 
Krijg telkens reclames op YouTube van deze Boyd Hoek. Spoort mensen aan zo vroeg mogelijk te stoppen met school/studie/werk en om binnen enkele maanden rijk te worden op het maken van online reclames (ads). Vreselijke reclame. Vreselijke scam. Vreselijke vent. Met zijn arrogante kudt kop :braak:.
Is dat net zoiets als die reclames die o.a. Jort Kelder en John de Mol gebruiken/misbruiken? Zie met name de kop van Jort weer met regelmaat voorbij komen de laatste weken.
 
Krijg telkens reclames op YouTube van deze Boyd Hoek. Spoort mensen aan zo vroeg mogelijk te stoppen met school/studie/werk en om binnen enkele maanden rijk te worden op het maken van online reclames (ads). Vreselijke reclame. Vreselijke scam. Vreselijke vent. Met zijn arrogante kudt kop :braak:.

Je hebt naast deze gast ook nog zo'n Aziaat, die kop kwam ook een keer of 10 per dag voorbij op Youtube. Vreselijk irritant dat soort reclames en zo fake als de lippen van Barbie
 
Terug
Bovenaan Onderaan