Ergernissen

d3SFTDjOLjgrrHukU61KNz6SOi0XqNv5CgjK-u9tc0o.jpg


of zoiets?
Ja, mijn favo strip.
Je kan ook geldboompjes planten. Dan heb je morgen een tuin vol golddiggers 😄
Wel lekkere wijven vaak ;P
 
Dat het echte nieuws niet eens meer gemeld wordt door Corona:

https://www.euronews.com/2020/05/03/100-000-residents-evacuated-after-uzbek-dam-burst

de dam is gebroken op 1 mei en 2 dagen later komt het pas in het nieuws, meer dan 100.000 mensen ge-evacueerd, maar blijkbaar geen groot nieuws.
Zo te zien is er ook weinig te melden, hoe goed komt nieuws uit dat land überhaupt door, hoe goed is de persvrijheid en de infrastructuur?

Vermoed dat bij eenzelfde incident maar met het evacueren van 100 mensen in bv. de USA het hier wel de voorpagina had gehaald ja.
 
Oezbekistaans nieuws staat hier doorgaans sowieso niet op de voorpagina.

Dat klopt, maar ik denk dat elke ramp met zoveel mensen die ge-evacueerd worden normaal gesproken uit elk land waar dan ook ter wereld de voorpagina haalt in Nederland.

Zo te zien is er ook weinig te melden, hoe goed komt nieuws uit dat land überhaupt door, hoe goed is de persvrijheid en de infrastructuur?

Vermoed dat bij eenzelfde incident maar met het evacueren van 100 mensen in bv. de USA het hier wel de voorpagina had gehaald ja.

Er is heel veel te melden, het een een humanitaire ramp, maar goed in het licht van corona laten we dit gewoon vallen. (ter vergelijking in 2019 waren er ruim 120000 vluchtelingen die naar Europa kwamen).

En inderdaad jammer om te zien dat we als Europa gewoon de ogen weer eens dichtdoen.
 
Dat klopt, maar ik denk dat elke ramp met zoveel mensen die ge-evacueerd worden normaal gesproken uit elk land waar dan ook ter wereld de voorpagina haalt in Nederland.



Er is heel veel te melden, het een een humanitaire ramp, maar goed in het licht van corona laten we dit gewoon vallen. (ter vergelijking in 2019 waren er ruim 120000 vluchtelingen die naar Europa kwamen).

En inderdaad jammer om te zien dat we als Europa gewoon de ogen weer eens dichtdoen.
Met weinig te melden bedoelde ik voornamelijk dat het persbericht wat jij in je post had staan ook een zeer kort bericht was. Was niet de bedoeling om de ramp te downplayen :)
 
De vrouw kijkt...en dan krijg ik wel eens iets mee van die homosexuele „vrouwenverslinder“
Ja, daar zit wel een ergernis in, het gezanik vanuit Hollywood dat een homo met regelmaat door n hetro gespeeld wordt. Maar andersom hoor je ze d'r niet over.
 
How I met your mother.

Ik geloof dat ik die serie nog meer haat dan ajaks.

Werd al behoorlijk langdradig tegen het einde, maar ik vond dat laatste seizoen en het einde gewoon echt een schoffering van je eigen verhaal. Qua finales zitten GoT en HIMYM op één lijn.

Yep.
Het zou ook geen probleem zijn als hij goed kon acteren. :maniac:

Vinden kennelijk best veel mensen, dat ie dat wel kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan