Ergernissen

Heb niets met politiek. Maar ik weet zeker dat dit ongenuanceerd is.
Geen idee of FvD in hokjes duwt.
Jij wel, met deze post.

Heb je zoiets ook al geschreven over Denk?

Ja, en graag gedaan. Fascisten zijn van ver weg te herkennen. De taal die deze partij uitslaat is ronduit stuitend. Het hokje waarin ik ze duw, hebben ze zelf getimmerd. Geen excuses voor dit soort partijen.
 
Ik heb m 5 dagen, dag voor aankoop/levering persoonlijk bij t verzekeringskantoor langs en alles gescanned, ingevuld en ondertekend. Bij t verwerken kreeg ik belletje dat ze n speciaal tarief hebben voor catamaran wat 40% hoger is dan afgesproken. Dat was vrijdag. Gezegd dat ik t na t weekend liet weten. T weekend rondgekeken voor goedkopere alternatieven (en gevonden) maar na n 18urige werkdag dinsdag (pinkerstermaandag was alles gesloten in duitsland) bleek de printer leeg voor t printen+tekenen+inscannen van de goedkopere verzekeraar. Komt Morgen wel dacht ik (vrije dag), Dan most ik immers ook de trailer apk regelen en dergelijke. En dat bleek de nacht van de windhoos. Dus.. kut is n understatement. Schade bedraagd 3* aankoopwaarde dus total-loss. :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb m 5 dagen, dag voor aankoop/levering persoonlijk bij t verzekeringskantoor langs en alles gescanned, ingevuld en ondertekend. Bij t verwerken kreeg ik belletje dat ze n speciaal tarief hebben voor catamaran wat 40% hoger is dan afgesproken. Dat was vrijdag. Gezegd dat ik t na t weekend liet weten. T weekend rondgekeken voor goedkopere alternatieven (en gevonden) maar na n 18urige werkdag dinsdag bleek de printer leeg voor t printen+tekenen+inscannen. Komt Morgen wel dacht ik (vrije dag), Dan most ik immers ook de trailer apk regelen en dergelijke. En dat bleek de nacht van de windhoos. Dus.. kut is n understatement. Schade bedraagd 3* aankoopwaarde dus total-loss. :(
Shit hee.... balen.
 
Ik heb m 5 dagen, dag voor aankoop/levering persoonlijk bij t verzekeringskantoor langs en alles gescanned, ingevuld en ondertekend. Bij t verwerken kreeg ik belletje dat ze n speciaal tarief hebben voor catamaran wat 40% hoger is dan afgesproken. Dat was vrijdag. Gezegd dat ik t na t weekend liet weten. T weekend rondgekeken voor goedkopere alternatieven (en gevonden) maar na n 18urige werkdag dinsdag bleek de printer leeg voor t printen+tekenen+inscannen. Komt Morgen wel dacht ik (vrije dag), Dan most ik immers ook de trailer apk regelen en dergelijke. En dat bleek de nacht van de windhoos. Dus.. kut is n understatement. Schade bedraagd 3* aankoopwaarde dus total-loss. :(

:mad: Dat is nu dus niet meer dan een hele dure doos reserveonderdelen. :sad:
Toeval bestaat niet, maar soms zijn dit soort dingen zo afhankelijk van dingen die gewoonweg bijna niet gebeuren...
 
Ik heb m 5 dagen, dag voor aankoop/levering persoonlijk bij t verzekeringskantoor langs en alles gescanned, ingevuld en ondertekend. Bij t verwerken kreeg ik belletje dat ze n speciaal tarief hebben voor catamaran wat 40% hoger is dan afgesproken. Dat was vrijdag. Gezegd dat ik t na t weekend liet weten. T weekend rondgekeken voor goedkopere alternatieven (en gevonden) maar na n 18urige werkdag dinsdag bleek de printer leeg voor t printen+tekenen+inscannen. Komt Morgen wel dacht ik (vrije dag), Dan most ik immers ook de trailer apk regelen en dergelijke. En dat bleek de nacht van de windhoos. Dus.. kut is n understatement. Schade bedraagd 3* aankoopwaarde dus total-loss. :(
Dan hoop ik dat je m met eigen geld hebt gekocht en niet met n lening. Dit is echt n klote scenario wat je echt niet verwacht.
 
De Vereniging Friese Elf Steden geeft van de Weijden geen kruisje:

"Misschien verdient hij het kruisje wel, maar hij krijgt het niet", zei voorzitter Immie Jonkman in het radioprogramma Buro de Vries. "Ons kruisje is alleen bedoeld voor leden die de tocht op schaatsen volbrengen. Zo is dat vastgelegd, daar wijken we niet vanaf."

Ja, dadelijk gaat iedereen 195 km zwemmen!

Dat ze maar verdrinken in hun kruisjes. "Het giet oan"...oh, nee, weer niet.
 
De Vereniging Friese Elf Steden geeft van de Weijden geen kruisje:

"Misschien verdient hij het kruisje wel, maar hij krijgt het niet", zei voorzitter Immie Jonkman in het radioprogramma Buro de Vries. "Ons kruisje is alleen bedoeld voor leden die de tocht op schaatsen volbrengen. Zo is dat vastgelegd, daar wijken we niet vanaf."

Ja, dadelijk gaat iedereen 195 km zwemmen!

Dat ze maar verdrinken in hun kruisjes. "Het giet oan"...oh, nee, weer niet.


Hij heeft gelijk ook.
 
De Vereniging Friese Elf Steden geeft van de Weijden geen kruisje:

"Misschien verdient hij het kruisje wel, maar hij krijgt het niet", zei voorzitter Immie Jonkman in het radioprogramma Buro de Vries. "Ons kruisje is alleen bedoeld voor leden die de tocht op schaatsen volbrengen. Zo is dat vastgelegd, daar wijken we niet vanaf."

Ja, dadelijk gaat iedereen 195 km zwemmen!

Dat ze maar verdrinken in hun kruisjes. "Het giet oan"...oh, nee, weer niet.
Iedere 2e pinksterdag wordt ie gefietst. Die mensen krijgen ook geen lintje.
 
Hij heeft gelijk ook.

Hij heeft zeker gelijk.
Dat gedoe met dat zwemmen van de "Elfstedentocht". De publiciteitsgeilheid. De NOS die er bovenop zit. :braak: Een kruis erover er doorheen.

12409937-vector-rode-x-kruis-teken-pictogram.jpg
 
Het is natuurlijk wel een bizarre prestatie. Iets anders dan schaatsen of fietsen.
Dat vooral. Vergeleken met dat zwemmen is de Elfstedentocht als de avondvierdaagse. En dan wel 1 avond daarvan.
Vreemd dat je niets negatiefs over het damesvoetbalelftal mag zeggen, maar dat je 195 km zwemmen, voor een goed doel moet downplayen.
 
Weer een mooie reden om de mensheid te laten uitsterven en ik dus geen enkel gevoel heb bij een hongerige Afrikaan, of een Tsunami in Thailand, of een ebola virus in Congo, of een Mexicaanse man met zijn dochter dood aanspoelt na een poging Amerika te bereiken.

Screenshot_20190629-193040_Gallery.jpg
 
Neymar. Wat een over het paard getild lulletje is dat zeg. Een belachelijk bedrag verdienen maar ondertussen gewoon niet komen werken "omdat je wat anders wilt). Ik hoop op een boete van 2 x het maandsalaris gedurende de periode dat hij zich niet meldt.

Bron: vi.nl

"Paris Saint-Germain begint volgende week weer met trainen, maar hoeft er niet op te rekenen dat Neymar daar aansluit. Volgens het Catalaanse medium Sport wil de steraanvaller weg, vooral Barcelona wordt genoemd en ook Real Madrid zou op het vinkentouw zitten. PSG is op zijn beurt weer niet van plan om Neymar zomaar te laten gaan, en dat zit de Braziliaan niet lekker. Sport meldt dat hij absoluut niet van plan is om zich te melden in Parijs en al helemáál niet met de ploeg wil afreizen naar de voorbereidingsperiode in China. Mocht er binnen een week geen akkoord zijn, dan overweegt Neymar serieus om thuis te blijven in plaats van zich te melden."
 
De Steven Berghuis Geruchten. :braak:

Irritante, omhoog geschreven speler, die absoluut voor PSV niet van meerwaarde is met talenten als Gakpo, Malen en Lammers op komst die bovendien veel te veel geld kost (20M).

Laten we hopen dat Malen bijtekent en Berghuis ver weg blijft van onze prachtige club en stad. Haal voor dat geld dan maar liever nog ergens een jong talent op met restwaarde, of geef zelfs Aboukhlal een kans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan