Ergernissen

FvD. De extreem rechtse, anti-vrouwen, anti-buitenlanders beweging die meent dat Hitler links was, die wetenschap en kunde ontkennen, die stuitende uitspraken doen en er vooralsnog mee wegkomen.

Tja, het zit blijkbaar in de natuur van mensen om zich aangetrokken te voelen tot sterke, charismatische persoonlijkheden als Baudet.
 
FvD. De extreem rechtse, anti-vrouwen, anti-buitenlanders beweging die meent dat Hitler links was, die wetenschap en kunde ontkennen, die stuitende uitspraken doen en er vooralsnog mee wegkomen.
De SGP die dr tegenaanschurkt en ook n spreker heeft geleverd voor de bijeenkomst van de jongerenafdeling afgelopen zaterdag.
 
Windhosen zijn kut!! O.a. mijn cat ligt in de kreukels binnen 5 dagen. Fuck my luck.
IMG_20190612_112739.jpg
IMG_20190612_113800.jpg
 
FvD. De extreem rechtse, anti-vrouwen, anti-buitenlanders beweging die meent dat Hitler links was, die wetenschap en kunde ontkennen, die stuitende uitspraken doen en er vooralsnog mee wegkomen.

Heb niets met politiek. Maar ik weet zeker dat dit ongenuanceerd is.
Geen idee of FvD in hokjes duwt.
Jij wel, met deze post.

Heb je zoiets ook al geschreven over Denk?
 
Heb niets met politiek. Maar ik weet zeker dat dit ongenuanceerd is.
Geen idee of FvD in hokjes duwt.
Jij wel, met deze post.

Heb je zoiets ook al geschreven over Denk?

Heb tevens niks met politiek. Dat in hokjes stoppen mag wel eens afgelopen zijn. Mensen die de kern van standpunten ontkennen zijn net zo goed zo slecht als iedere andere extremistische partij.
 
Heb tevens niks met politiek. Dat in hokjes stoppen mag wel eens afgelopen zijn. Mensen die de kern van standpunten ontkennen zijn net zo goed zo slecht als iedere andere extremistische partij.
Bovendien nemen zgn. linkse partijen standpunten over van de PVV wanneer het hen uitkomt. Daarnaast maakte Rutte zich hier ook schuldig aan.
Zo gauw partijen zien dat de PVV gaat scoren met een bepaald standpunt, eigenen ze zich dat standpunt toe. Zo gewiekst zijn ze wel.
 
Bovendien nemen zgn. linkse partijen standpunten over van de PVV wanneer het hen uitkomt. Daarnaast maakte Rutte zich hier ook schuldig aan.
Zo gauw partijen zien dat de PVV gaat scoren met een bepaald standpunt, eigenen ze zich dat standpunt toe. Zo gewiekst zijn ze wel.

Politiek is een grote show, toch? Daar vind ik het in ieder geval vaak op lijken. Iedereen acteert maar wat en de media lult er een mooi verhaal bij waarmee de stemmers voor gek worden gehouden en hun mening vormen over hoe zij denken dat diegene is, los van zijn of haar standpunten die misschien in essentie nog meer bij jouw standpunten aansluiten dan de politieke partij waarop je daadwerkelijk stemt.
 
Momenteel het PSV forum. Ik weet dat ik veel onzin kan schrijven, maar zelfs Flodder wordt niet zo vaak tot in den treure herhaald als vele onzin discussies hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan