Ergernissen

Ik wilde deze video eerst onder leuke filmpjes en video's plaatsen, maar toen realiseerde ik me eigenlijk hoe zielig ik deze actie vond. Ik walg ervan. Wat een rare, eigenaardige trekjes heeft die Malootelli toch...
 
Dat de Turk de bekerfinale fluit, die getuige de wedstrijd Ajax - Heerenveen, oneerlijke beslissingen neemt, in het voordeel van de Amsterdammers,,om zo indirekt PSV te kunnen naaien. En het heeft uitgepakt, scheelt ons 3 punten, en mogelijk de titel...:sad:
 
Dat de Turk de bekerfinale fluit, die getuige de wedstrijd Ajax - Heerenveen, oneerlijke beslissingen neemt, in het voordeel van de Amsterdammers,,om zo indirekt PSV te kunnen naaien. En het heeft uitgepakt, scheelt ons 3 punten, en mogelijk de titel...:sad:
Ergernis: dat mensen je afkomst er bij halen wanneer je faalt maar ze jou bij succes wel “een van ons” vinden....
 
Wasbakken waarbij de kraan zo klein is dat je net 1 hand onder de kraan krijgt en dan iedere keer met de achterkant tegen de wasbak aan zit.
 
Wasbakken waarbij de kraan zo klein is dat je net 1 hand onder de kraan krijgt en dan iedere keer met de achterkant tegen de wasbak aan zit.

Heel irritant. On that note: kranen in vliegtuigen waar je een knop ingedrukt moet houden om water te krijgen, maar waar het water stopt met stromen zodra je de knop loslaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan