Ergernissen

Fietsen met de mobiel voor de snufferd is sowieso iets waar eens actief op gehandhaafd mag worden. Levensgevaarlijk.

Voor straf 5 x met de fiets over de mobiele telefoon rijden en als de band over het scherm rijdt flink slippen. :p
 
De reclame met die vrouwelijke tandartsen. Ik poets al jaren met dat spul, maar ik twijfel echt om wat anders te gaan gebruiken.
Ik luister niet wat ze zegt, ik zie een dame in een witte jas bedachtzaam en belerend praten. Ik ontwaak weer uit mijn coma bij de laatste zin en besef dat ik met open mond op de bank zit als ze de wetenschappelijke monoloog op zijn wc-eends beeindigt:

‘Ik adviseer al 19 jaar deze tandpasta, omdat het echt werkt.’

Nou, de reclame niet.
Herstel, reclameS, er is er nog eentje.
Die is nog erger, vanwege de, deeuh

aarzelingen.
Brrr.
 
Laatst bewerkt:
De reclame met die vrouwelijke tandartsen. Ik poets al jaren met dat spul, maar ik twijfel echt om wat anders te gaan gebruiken.
Ik luister niet wat ze zegt, ik zie een dame in een witte jas bedachtzaam en belerend praten. Ik ontwaak weer uit mijn coma bij de laatste zin en besef dat ik met open mond op de bank zit als ze de wetenschappelijke monoloog op zijn wc-eends beeindigt:

‘Ik adviseer al 19 jaar deze tandpasta, omdat het echt werkt.’

Nou, de reclame niet.
Herstel, reclameS, er is er nog eentje.
Die is nog erger, vanwege de, deeuh

aarzelingen.
Brrr.

Sommige producten zijn lastig om reclame voor te maken. Tandpasta en shampoo bijvoorbeeld. Griezmann met zijn head and shoulders is ook niet echt verhelderend.
 
Eén van de grootste ergernissen verdwijnt: het constante negatieve gezeur van Murray op de tennisbaan.
Tsja, dit is een speler die tennis echt als werk ziet, en zoveel mogelijk geld verdienen. Totaal geen liefhebber, en een saaie speler om te zien.
 
Ook.
Als mijn vrouw bij elke beweging zou luidruchtig zou kermen waren we al lang gescheiden.
Kopje koffie inschenken: "Aaaaahhhrgh!"
Koelkast openmaken: "Oehaaarghhh!"
Beschuitje smeren: "Waaaaahhheuhhh!"

:horen:
Bij je 2e regel zat ik nog aan sex te denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan