Ergernissen

Ben meestal niet zo actief op forums, meer een lezer...

Meer dan welkom (tussen mijn aanmelding en eerste post zaten ook twee jaar.. ;)).

Hoewel ik de afkeer tegen dit mens natuurlijk deel is wat mij betreft het feit dat er blijkbaar vollop vraag en aftrek van dit soort filmpjes is iets dat nog veel ergerlijker is..
 
Meer dan welkom (tussen mijn aanmelding en eerste post zaten ook twee jaar.. ;)).

Hoewel ik de afkeer tegen dit mens natuurlijk deel is wat mij betreft het feit dat er blijkbaar vollop vraag en aftrek van dit soort filmpjes is iets dat nog veel ergerlijker is..
Vraag en aanbod, inderdaad. Sites als RTL, nu.nl en SBS6 gebruiken dergelijke filmpjes stiekem maar al te graag.
 
Dat er nu door owel PSV als feijnoord en de KNVB aangifte gedaan tegen de fakkelgooiers.
Bij thuiswedstrijden tegen ajaks werden fakkels in het thuisvak gegooid en een brandblusser op een steward, toen hoorde je helemaal niets.
 
Dat er nu door owel PSV als feijnoord en de KNVB aangifte gedaan tegen de fakkelgooiers.
Bij thuiswedstrijden tegen ajaks werden fakkels in het thuisvak gegooid en een brandblusser op een steward, toen hoorde je helemaal niets.

:unsure: Op z'n minst toch AUW !!! :bandage:;)
 
Dat de nietskunners van de lama's steeds vaker als een virus mijn tv besmetten. Die gasten die nu overal verspreid in programma's opduiken. Improvisatieshow. Wie daar om kan lachen heeft een hele lage drempel qua humor. Koester dat zal ik zeggen. Peter Heerschop ook zo iemamd die totaal niet lollig is, maar wel een podium krijgt.
 
This ook gewoon, als er iets bijzonders gebeurd, wil je er een foto en/of video maken. Dat doe ik ook wel eens moet ik eerlijk bekennen, (vaak zijn het alleen auto's met pech) maar op social media zetten dat doe ik niet, gaat me ook net wat te ver.
 
Het gebruik van het woord "u". Kunne we niet gewoon je-en en jij-en? Wat voegt 'u' toe? Ben eigenlijk op zoek naar argumenten voor het gebruik van meneer, mevrouw, u, etc. Ik vind het werkelijk niks toevoegen.
 
Het gebruik van het woord "u". Kunne we niet gewoon je-en en jij-en? Wat voegt 'u' toe? Ben eigenlijk op zoek naar argumenten voor het gebruik van meneer, mevrouw, u, etc. Ik vind het werkelijk niks toevoegen.

Ik zou het raar vinden mijn oma, of de tandarts met jij aan te spreken. Maar dat zal wel grotendeels afhankelijk zijn van hoe je opgroeid. In de grote steden hoor je t zelden. Behalve als iemand veel geld aan je gaat verdienden (e.g. makelaar, hypotheekadviseur, telefooncontract), dan is u opeens wel weer de aanspreekvorm.
 
Het gebruik van het woord "u". Kunne we niet gewoon je-en en jij-en? Wat voegt 'u' toe? Ben eigenlijk op zoek naar argumenten voor het gebruik van meneer, mevrouw, u, etc. Ik vind het werkelijk niks toevoegen.

Geinig, ik heb precies het tegenovergestelde. Dat eindeloze ge-jij in brieven en reclames van mensen die ik helemaal niet ken. Het is uiteindelijk een beleefdheidsvorm. Als jij daar geen toepassingen voor weet, kan dat natuurlijk ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan