Ergernissen

Hypocriete mensen:



Ik weet vrij zeker dat Bouterbaas hier ooit geklaagd heeft over mensen die hun peuk op straat gooien....

:D dat klopt. Dat vind ik nog steeds diep triest. laat ze die troep lekker in hun eigen huiskamer flikkeren.
 
Ik weet vrij zeker dat Bouterbaas hier ooit geklaagd heeft over mensen die hun peuk op straat gooien....

Ik heb niets tegen rokers, echter wel wat tegen mensen die hun zooi domweg op straat neergooien. Geef mij de Finse boetes ook maar in Nederland. :)
 
De kauwgum van Bakkali. Had ons aller teammanager Mart vd Heuvel hem niet even kunnen zeggen dat dat niet kan? Of gewoon een heel klein Stimorolletje?
 
De kauwgum van Bakkali. Had ons aller teammanager Mart vd Heuvel hem niet even kunnen zeggen dat dat niet kan? Of gewoon een heel klein Stimorolletje?
De kauwgum vind ik geen probleem. De manier van kauwen, van die Shetlandpony, is inderdaad onbeschrijflijk ranzig. Ik kan daar ook niet naar kijken...Man, wat een onopgevoede speerpijp.
 
De kauwgum vind ik geen probleem. De manier van kauwen, van die Shetlandpony, is inderdaad onbeschrijflijk ranzig. Ik kan daar ook niet naar kijken...Man, wat een onopgevoede speerpijp.

Lijkt me gevaarlijk: rennen met kauwgom.
 
Lijkt me gevaarlijk: rennen met kauwgom.

Ik wilde het ook nog zeggen: sporten met kauwgom, dat was vroeger "verboden". Maar ik wilde niet overkomen als een oude zeur.
Maar kauwgom kauwend het veld op gaan, het komt op mij niet zo professioneel over. En dan heb ik het nog niet eens over de wijze van kauwen.
 
Laatst bewerkt:
De kauwgum van Bakkali. Had ons aller teammanager Mart vd Heuvel hem niet even kunnen zeggen dat dat niet kan? Of gewoon een heel klein Stimorolletje?
Nou ik vond de kauwende Narsingh tijdens en interview nog irritanter. Niemand die ooit tegen die jongen heeft gezegd dat het echt geen gezicht is als je kauwend op je kauwgom een interview geeft waar 1 miljoen mensen naar zitten te kijken?
Maar goed dat hele interview was irritant, arrogant en dommig.
 
Nou ik vond de kauwende Narsingh tijdens en interview nog irritanter. Niemand die ooit tegen die jongen heeft gezegd dat het echt geen gezicht is als je kauwend op je kauwgom een interview geeft waar 1 miljoen mensen naar zitten te kijken?
Maar goed dat hele interview was irritant, arrogant en dommig.

Ik had het idee dat hij zichzelf nog wel grappig vond ook, dat was nog het ergste.
 
Mensen die gestopt zijn met roken, denken ook ineens dat ze de hele wereld moeten bekeren... Stelletje gefrustreerde anti rook-Jehova's.

Oeh! Ben ruim n half jaar gestopt...jonguh...en n klootzak dat k ben nu tegen rokers!
 
Dat kauwgom kauwen ben ik het helemaal mee eens, Fergusson deed het ook altijd.
Dat staat zo ontiegelijk dom vind ik.
Ancelotti doet het ook, *gruwel*
Als coach hoor je het juiste voorbeeld te geven, dus daar sta je dan in je nette pak te kauwen als een of andere debiel.
Zelfs die mafkees van een Mourinho deed dat niet.
 
Mensen die gestopt zijn met roken, denken ook ineens dat ze de hele wereld moeten bekeren... Stelletje gefrustreerde anti rook-Jehova's.

Geen last van gehad van januari-oktober.. iedereen mocht nog steeds rustig zijn sigaretje opsteken. Maar goed, ondertussen rook ik dus weer, dus nu is het sowieso geen issue meer. :puh:
 
Oeh! Ben ruim n half jaar gestopt...jonguh...en n klootzak dat k ben nu tegen rokers!
Ik rook inmiddels ruim 8 jaar niet meer en men moet vooral in mijn bijzijn een peuk opsteken, dat boeit me niks. Maar ik denk dat jij wel herkent wat ik bedoel te zeggen met die bloedfanatieke 'ik ben gestopt, dus nou zal ik jouw rookgenot ook eens flink gaan versjteren-ex-rokers'.
 
Geen last van gehad van januari-oktober.. iedereen mocht nog steeds rustig zijn sigaretje opsteken. Maar goed, ondertussen rook ik dus weer, dus nu is het sowieso geen issue meer. :puh:

vooral doorpaffen, scheelt mij belasting betalen. roken levert de staat nog altijd meer op dan het ons aan gezondheidszorg kost. :) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan