Ergernissen

Leerlingen bij mij op de ene school waar ik werk, die constant mijn kont kussen om niks.
Al dat neppe gedoe daar ben ik zo allergisch voor.
Ik wil alleen dingen die echt zijn
 
Leerlingen bij mij op de ene school waar ik werk, die constant mijn kont kussen om niks.
Al dat neppe gedoe daar ben ik zo allergisch voor.
Ik wil alleen dingen die echt zijn

Moet je ze is zeggen dan. Ik wil een echte relatie, niet van dat kont kus gedoe
 
Jep dat is vaak ook het irritante aan ze. Maar die anderen zijn ook irritant.
[...]
Mensen die gestopt zijn met roken, denken ook ineens dat ze de hele wereld moeten bekeren... Stelletje gefrustreerde anti rook-Jehova's.
 
Borussia Dortmund, wat een bout ploeg.
Weer op de valreep door, net als vorig jaar met mazzel want er was een zuivere goal afgekeurd van Higuain.
En Balotelli. Rotventje.
 
Mensen die gestopt zijn met roken, denken ook ineens dat ze de hele wereld moeten bekeren... Stelletje gefrustreerde anti rook-Jehova's.

Nooit gerookt, maar ik ben het met ze eens. Wat ik ook prima vind, is dat rokers de medische kosten voor longkanker zelf op zich nemen. Het is nou niet zo dat ze nooit gewaarschuwd zijn. (ff jennen ;)
 
Nooit gerookt, maar ik ben het met ze eens. Wat ik ook prima vind, is dat rokers de medische kosten voor longkanker zelf op zich nemen. Het is nou niet zo dat ze nooit gewaarschuwd zijn. (ff jennen ;)
Nooit gerookt? Geen recht van spreken v.w.b. ex-rokers.
Zo, uitgejend. :p
 
U zult branden in de eeuwige rokersruimte!

Overigens is de quote die ik net posste bijna volledig waar. Ik was naar de begrafenis van de zoon van de directeur van m'n voormalige werkgever. De zoon stierf aan MS, nadat de ouders jaar in, jaar uit dag in dag uit, de jongen verzogd hadden. De "voorganger" riep dat dit de wil van God was, dat ze hadden gefaald en dat hun zoon daarom "gehaald was". (*menigte knikte instemend*)

Prachtig, wat een tekst! Uit respect voor de familie heb ik niks gezegd, maar ik kookte van woede en wilde roepen dat dit godsgeklaag was (understatement edoch nuttige woordspeling). Als ik er aan denk word ik nog steeds woest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan