Ergernissen

:rolleyes:

Best lekker. Maar dat irritante enthousiasme altijd,alsof de nieuwe messias binnenkort op aarde land met een stuk zalm in al z'n holtes en een boel plakrijst rond z'n snikkel.

Ja, tis helemaal hip nu. Erg vervelend. Toch kan ik niet anders concluderen dan dat ik er helemaal in mee ga, want ik vind het echt heel lekker. ;)

Misschien is dat juist omdat ik er eerst heilig van overtuigd was, zonder het op dat moment ooit geproefd te hebben, dat het afschuwelijk voer was. :D

Ieder zo zijn smaak natuurlijk. Ik ben het eigenlijk wel eens met Hybris.
 
Mensen die je corrigeren met "je hebt geen honger, je hebt trek" als je roept dat je honger hebt.

tumblr_mbbbejpIJD1ri8u0oo1_1280.jpg
 
SPSS
Draaiorgels
Boëtius
Mensen die op de linkerkant van de roltrap stilstaan terwijl er duidelijk op staat 'rechts staan, links gaan'
Mensen die aan elke vegetariër die ze zien vragen 'jaha...maar draag je dan ook geen leer? Jawel? Ah, tsja dan ben je hypcriet'
Vegetariërs
Sushi adepten

ik moest lachen
 
Dat Zlatan niet bij de laatste 3 zit voor de gouden bal en Ribery en Messi wel.
Wie er moest wijken voor hem zou me niet uitmaken, maar vind Zlatan en Ronaldo toch zeker beiden in de top 3 horen.
Voor mij is Ribery toch het minst van de 4.
 
Dat Zlatan niet bij de laatste 3 zit voor de gouden bal en Ribery en Messi wel.
Wie er moest wijken voor hem zou me niet uitmaken, maar vind Zlatan en Ronaldo toch zeker beiden in de top 3 horen.
Voor mij is Ribery toch het minst van de 4.

Eens. Messi heeft zeker dit seizoen nog niet veel bijzonders gepresteerd, gezien zijn mogelijkheden, terwijl Ronaldo en Ibrahimovic wel zeer opvallen. Dat Ribery er bijzit en Zlatan niet vind ik helemaal absurd.
 
Dat Zlatan niet bij de laatste 3 zit voor de gouden bal en Ribery en Messi wel.
Wie er moest wijken voor hem zou me niet uitmaken, maar vind Zlatan en Ronaldo toch zeker beiden in de top 3 horen.
Voor mij is Ribery toch het minst van de 4.

Absoluut eens. Zlatan heeft net zijn beste jaar uit zijn carrière achter zijn rug. De FIFA lijkt wel een beetje verlieft op Messi, die mede door blessures dit jaar relatief niks bijzonders heeft gepresteerd. Ronaldo verdient naar mijn mening de gouden bal, echt waanzinnig ook, zijn jaar. (en dit zeg ik als Messi fan, overigens zonder lid te zijn van de FIFA) Verder vond ik dat eerder Robben genomineerd mocht worden in plaats van Ribéry (en Messi). Robben had een geweldig jaar in de Bundesliga, rendeerde geweldig in Oranje en schonk Bayern persoonlijk de Champions League titel waarnaar ze zolang smachtten. Mij is echt een raadsel waarom Ribéry geselecteerd is. Hij speelde mee met een Bayern dat alles won en beschikt over sterke kwaliteiten, maar had geen groot aandeel in de belangrijkste finales en speelde bij Frankrijk ronduit slecht. Ik ruik Blatter-Platini connecties...

1. Ronaldo
2. Zlatan
3. Robben

Niks mis mee op het eerste gezicht. :)
 
Dat Zlatan niet bij de laatste 3 zit voor de gouden bal en Ribery en Messi wel.
Wie er moest wijken voor hem zou me niet uitmaken, maar vind Zlatan en Ronaldo toch zeker beiden in de top 3 horen.
Voor mij is Ribery toch het minst van de 4.
En hij is nog lelijker dan Messi, nou dan verdien je hem ook niet, vind ik.
Maar als ik moest kiezen tussen een gruwelijk lelijk gezicht en een Portugees... nou een groot dillema dan voor mij:p
 
Absoluut eens. Zlatan heeft net zijn beste jaar uit zijn carrière achter zijn rug. De FIFA lijkt wel een beetje verlieft op Messi, die mede door blessures dit jaar relatief niks bijzonders heeft gepresteerd. Ronaldo verdient naar mijn mening de gouden bal, echt waanzinnig ook, zijn jaar. (en dit zeg ik als Messi fan, overigens zonder lid te zijn van de FIFA) Verder vond ik dat eerder Robben genomineerd mocht worden in plaats van Ribéry (en Messi). Robben had een geweldig jaar in de Bundesliga, rendeerde geweldig in Oranje en schonk Bayern persoonlijk de Champions League titel waarnaar ze zolang smachtten. Mij is echt een raadsel waarom Ribéry geselecteerd is. Hij speelde mee met een Bayern dat alles won en beschikt over sterke kwaliteiten, maar had geen groot aandeel in de belangrijkste finales en speelde bij Frankrijk ronduit slecht. Ik ruik Blatter-Platini connecties...

1. Ronaldo
2. Zlatan
3. Robben

Niks mis mee op het eerste gezicht. :)

Nou van mij hoeft Robben er dan helemaal niet bij, die hoort voor mij toch echt niet thuis in het rijtje beste top 3 ter wereld.
Voor mij zou het moeten zijn:
Zlatan
Ronaldo
Messi ( ondanks niks speciaals gedaan dit jaar, is hij normaal toch gewoon het fenomeen, eerlijk is eerlijk )

Zlatan heeft inderdaad zo'n geweldig jaar achter de rug, hoe kan je daar nou omheen als Fifa zijnde>??
Zal wel zijn slechte imago zijn.
Hoewel Ronaldo toch ook door vele gehaat word dankzij zijn verleden en zijn vroegere gedrag.
Ik vind Ribery een goede speler maar niet top 3 waardig, maar dat vind ik van Robben ook niet.
top 3 zouden Spelers moeten zijn die dingen presteren die boven natuurlijk zijn.
Zlatan kan toveren als geen ander met de bal en verdiend het om in de top 3 te staan.

Wie moet er volgens jullie winnen trouwens?
En wie bepaalt er eigenlijk wie er wint?
spelers stemmen zelf toch?
Welke mogen er allemaal stemmen?
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Nou van mij hoeft Robben er dan helemaal niet bij, die hoort voor mij toch echt niet thuis in het rijtje beste top 3 ter wereld.
Voor mij zou het moeten zijn:
Zlatan
Ronaldo
Messi ( ondanks niks speciaals gedaan dit jaar, is hij normaal toch gewoon het fenomeen, eerlijk is eerlijk )

Zlatan heeft inderdaad zo'n geweldig jaar achter de rug, hoe kan je daar nou omheen als Fifa zijnde>??
Zal wel zijn slechte imago zijn.
Hoewel Ronaldo toch ook door vele gehaat word dankzij zijn verleden en zijn vroegere gedrag.
Ik vind Ribery een goede speler maar niet top 3 waardig, maar dat vind ik van Robben ook niet.
top 3 zouden Spelers moeten zijn die dingen presteren die boven natuurlijk zijn.
Zlatan kan toveren als geen ander met de bal en verdiend het om in de top 3 te staan.

Wie moet er volgens jullie winnen trouwens?
En wie bepaalt er eigenlijk wie er wint?
spelers stemmen zelf toch?
Welke mogen er allemaal stemmen?
De aanvoerders van alle clubs mogen stemmen.
 
Oke en wie moet er volgens jou winnen?
Messi dus sowieso niet, moet dan toch Ronaldo worden of niet?
Want Ribery is lelijk. :D

Ik vind dat de aanvoerdes van de clubs dan een erg beroerd zich hebben op wie de beste spelers zijn.
Zou nog meer lachen geweest zijn als Ronaldo er ook niet bij gezeten had, maar Robben bijvoorbeeld wel.
 
Nou van mij hoeft Robben er dan helemaal niet bij, die hoort voor mij toch echt niet thuis in het rijtje beste top 3 ter wereld.
Voor mij zou het moeten zijn:
Zlatan
Ronaldo
Messi ( ondanks niks speciaals gedaan dit jaar, is hij normaal toch gewoon het fenomeen, eerlijk is eerlijk )

Zlatan heeft inderdaad zo'n geweldig jaar achter de rug, hoe kan je daar nou omheen als Fifa zijnde>??
Zal wel zijn slechte imago zijn.
Hoewel Ronaldo toch ook door vele gehaat word dankzij zijn verleden en zijn vroegere gedrag.
Ik vind Ribery een goede speler maar niet top 3 waardig, maar dat vind ik van Robben ook niet.
top 3 zouden Spelers moeten zijn die dingen presteren die boven natuurlijk zijn.
Zlatan kan toveren als geen ander met de bal en verdiend het om in de top 3 te staan.

Wie moet er volgens jullie winnen trouwens?
En wie bepaalt er eigenlijk wie er wint?
spelers stemmen zelf toch?
Welke mogen er allemaal stemmen?

Ik zou zeggen Maradona. ( ondanks niks speciaals gedaan dit jaar, is hij normaal toch gewoon het fenomeen, eerlijk is eerlijk )

En Robben moet eerst eens gaan presteren en wat gaan winnen, in z'n eentje dan, hè!. Want een beetje meeliften met Ribery kan iedereen wel.
 
Oke en wie moet er volgens jou winnen?
Messi dus sowieso niet, moet dan toch Ronaldo worden of niet?
Want Ribery is lelijk. :D

Ik vind dat de aanvoerdes van de clubs dan een erg beroerd zich hebben op wie de beste spelers zijn.
Zou nog meer lachen geweest zijn als Ronaldo er ook niet bij gezeten had, maar Robben bijvoorbeeld wel.
Ik kan je verzekeren dat als Robben 3 maanden langer had gespeeld vorig jaar, hij zeker bij de eerste 3 had gezeten: hij heeft itt bijv. Ronaldo alles gewonnen wat er te winnen viel, plus dat hij bijna in zijn eentje de CL won voor het grote Bayern.
Omdat Ronaldo zijn gedrag heeft verbeterd, mag hij hem van mij winnen. want Ribery is te lelijk:D
 
Ik kan je verzekeren dat als Robben 3 maanden langer had gespeeld vorig jaar, hij zeker bij de eerste 3 had gezeten: hij heeft itt bijv. Ronaldo alles gewonnen wat er te winnen viel, plus dat hij bijna in zijn eentje de CL won voor het grote Bayern.
Omdat Ronaldo zijn gedrag heeft verbeterd, mag hij hem van mij winnen. want Ribery is te lelijk:D

Robben is (mede dankzij blessures ) niet constant genoeg voor een dergelijke prijs. Ronaldo heeft 'em ditmaal dik en dik verdiend. Zlatan een goede 2e.
 
De seniele Blatter zelf.

Hm dan krijgt Messi hem dus weer.
Als hij beslist heeft Ronaldo echt geen schijn van kans.
Maar kom op zeg, als het weer Messi word is dat hele gedoe toch echt niet geloofwaardig meer.
Voor zover het dat nog was.

Dit afgelopen jaar is toch echt het jaar van Ronaldo geweest.
Daar kan niemand om heen.
 
Robben is (mede dankzij blessures ) niet constant genoeg voor een dergelijke prijs. Ronaldo heeft 'em ditmaal dik en dik verdiend. Zlatan een goede 2e.
Wat ik niet weet is op welke basis of combinaties je die prijs kan winnen:
hoe lang je achter elkaar hebt gepresteerd?
Welke prijzen je hebt gewonnen in dat jaar?
Hoe belangrijk je was voor het winnen van die prijzen?
Hoeveel goals je hebt gemaakt? Dat laatste is namelijk bij Ronaldo het geval. want hij heeft geen enkele prijs gewonnen met zijn club, itt Robben en Ribery of zelfs Messi.
En Messi won de Spaanse Copa plus kampioen van Spanje en topscorer van Europa. Maar omdat hij nu sinds september eigenlijk geblesseerd is, zou hij niet aanmerking kunnen komen? Dat vind ik toch vreemd....
 
Terug
Bovenaan Onderaan