Ergernissen

Van die kruisjes langs de weg, waar iemand dan is overleden. Doe je in het ziekenhuis ook niet.
 
Nigeriaanse mailtjes waar vroeger de vrouw van de overleden generaal een godsvermogen met me wilde delen, maar nu attachements meestuurt waarop ik even moet klikken om de zilvervloot binnen te krijgen.
ja duhhhhhhh!
 
Laatst bewerkt:
Nigeriaanse mailtjes waar vroeger de vrouw van de overleden generaal een godsvermogen met me wilde delen, maar nu attachements meestuurt waarop ik even moet klikken om de zilvervloot binnen te krijgen.
ja duhhhhhhh!

Dat is inderdaad teveel werk.
Laat ze het dan maar zelf houden.
 
Verslaggevers die Callejon uitspreken op zijn Nederlands: Callegon ipv Cajegon.
Stomme idioten.
Oh en Sepp Blatter, en Robben zoals altijd. :D
En dat Chelsea verloren heeft en als ik wat zeg over Torres dat ik al die Torres gekken meiden over me heen krijg die beweren dat hij toch echt zo'n geweldige speler is.
Is hij al niet meer sinds hij weg is bij Liverpool helaas.
 
Idioten het is Cajegon!!
Stomme sukkels bij fox sports.
Kwam er vandaag achter dat we nu 2 maanden gratis fox sport hebben, omdat we naar Telfort overgestapt zijn.
Dus ik had al anderhalve maand Chelsea gewoon op de tv kunnen kijken ipv streams
Ook een ergernis,
 
De manier waarop Real deze flutwedstrijd aan het spelen is.
Wat een ellende om naar te kijken.
Oke het is op kunstgras, en ja het is tegen een 3e divisie clubje, maar dan nog om 0-0 te spelen tegen zo'n clubje is gewoon echt gênant.
Geloof dat Real 4 kansen gehad heeft in de hele wedstrijd.
Dat maken ze nog wel goed in de return natuurlijk maar ik vind dit toch enorm irritant.
Wat een klote pot.
 
SPSS
Draaiorgels
Boëtius
Mensen die op de linkerkant van de roltrap stilstaan terwijl er duidelijk op staat 'rechts staan, links gaan'
Mensen die aan elke vegetariër die ze zien vragen 'jaha...maar draag je dan ook geen leer? Jawel? Ah, tsja dan ben je hypcriet'
Vegetariërs
Sushi adepten
 
SPSS
Draaiorgels
Boëtius
Mensen die op de linkerkant van de roltrap stilstaan terwijl er duidelijk op staat 'rechts staan, links gaan'
Mensen die aan elke vegetariër die ze zien vragen 'jaha...maar draag je dan ook geen leer? Jawel? Ah, tsja dan ben je hypcriet'
Vegetariërs
Sushi adepten

Sushi, lekker. Ik ga woensdag weer.
 
:rolleyes:

Best lekker. Maar dat irritante enthousiasme altijd,alsof de nieuwe messias binnenkort op aarde land met een stuk zalm in al z'n holtes en een boel plakrijst rond z'n snikkel.

Ja, tis helemaal hip nu. Erg vervelend. Toch kan ik niet anders concluderen dan dat ik er helemaal in mee ga, want ik vind het echt heel lekker. ;)

Misschien is dat juist omdat ik er eerst heilig van overtuigd was, zonder het op dat moment ooit geproefd te hebben, dat het afschuwelijk voer was. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan