Ergernissen

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Kronos: Kleine ergernissen, grote ergernissen, irritante ergernissen, ergerende ergernissen. Laat ze maar komen!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Dat we weer helemaal van voren af aan kunnen beginnen met het opschrijven van onze ergernissen :).
 
Ik erger me de tyfus aan online kranten die zo graag willen vermelden wat er in televisieprogrammas gebeurd.
Ik download altijd expeditie robinson :oops:, en als ik dan dondermiddag op mijn werk door de kranten blader, dan staat
daar altijd al in grote letters wie er op kon sodemetieren deze week.....
 
Deze week. Enorm druk, 120+ e-mails per dag. Da's op zich geen probleem, ware het niet dat ik 8 meetings per dag had en dus iedere avond 2-3 uur lang zat te werken om bij te blijven. nog 160 mails te gaan...
 
Laatst bewerkt:
Deze week. Enorm druk, 120+ e-mails per dag. Da's op zich geen probleem, ware het niet dat ik 8 meetings per dag had en dus iedere avond 2-3 uur lang zat te werken om bij te blijven. nog 160 mails te gaan...

E-mail stress, ik ken het van mijn vrouw. Zo'n effect van een vakantie en zakenreis: een paar honderd e-mail te controleren. Dat was wel een voordeel van "vroeger", dan vond je doorgaan geen 700 brieven na een vakantie.
 
Van die nieuwe bewerkingen van de sinterklaasliedjes. Zijn er van die Idol-zangeressen die dan met zo'n soul-stem op een langzame beat "zie ginds komt de stoomboot" zingen. :braak:
 
Terug
Bovenaan Onderaan