Ergernissen

Begin aardig klaar te zijn met alle hypergevoelige mafkezen in dit land

https://www.ad.nl/binnenland/grappig-bedoelde-ijsklontjesgrap-schiet-in-verkeerde-keelgat~ac30e834/

Als je dit niet kan handelen is er m.i. iets fout gegaan in de opvoeding.

Rustig aan he, iemand uit mijn straat heet Kees en die is zeker niet maf. Dit is erg beledigend en ik ga hier zeker melding van maken bij de Telegraaf! Morgenavond zit ik bij Jinek aan tafel en zul jij boeten voor die uitspraak!
 
Rustig aan he, iemand uit mijn straat heet Kees en die is zeker niet maf. Dit is erg beledigend en ik ga hier zeker melding van maken bij de Telegraaf! Morgenavond zit ik bij Jinek aan tafel en zul jij boeten voor die uitspraak!
Ik heb gehoord dat Kees met regelmaat zijn ogen sluit en de term mafkees derhalve gerechtvaardigd is.
 
Begin aardig klaar te zijn met alle hypergevoelige mafkezen in dit land

https://www.ad.nl/binnenland/grappig-bedoelde-ijsklontjesgrap-schiet-in-verkeerde-keelgat~ac30e834/

Als je dit niet kan handelen is er m.i. iets fout gegaan in de opvoeding.

Wanneer in de Verenigde staten van de USA een klein beetje geeikel is stappen ze naar de rechter voor een schadevergoeding. Zo langzamerhand begin ik dat meer te waarderen dan dit huilie-huilie gedoe.

Het suddert, het sluimert, het ettert maar door.

De terreur van de gehandicapten: het land gaat erdoor naar de kloten, mensen. Naar de kloten.
 
Rustig aan he, iemand uit mijn straat heet Kees en die is zeker niet maf. Dit is erg beledigend en ik ga hier zeker melding van maken bij de Telegraaf! Morgenavond zit ik bij Jinek aan tafel en zul jij boeten voor die uitspraak!

http://www.dumpert.nl/mediabase/6601628/41eb41a8 Je woont bij hem in de straat :DANCE:

Dat vond ik nou ook. Het is helemaal hip om je overal om beledigd te voelen.

En met het woord hip beledig je mij weer tot op het bot. Zo'n vervelend woord wat me weer helemaal buitengesloten laat voelen. Echt weer een actie van de waterpolo fans die altijd het hele zwembad voor hunzelf bezet houden, zo irritant. ;P
 
Ja, waar kan ik terecht? Ik wordt goddomme continu geconfronteerd met die overgewaarde melk die ze te lang op een plank hebben laten staan. Psychische klachten heb ik ervan! Waar blijft mijn compensatie?!

Precies! Elk lunchpakketje komt weer met zo'n broodje kaas. Elk verjaarsfeestje met zo'n blokje ellende met zo'n "feestelijk" vlaggetje erop. En als je er over begint "ben je geen gezonde hollandse jongen" Dit soort praktijken, dat kan echt niet langer!
 
Precies! Elk lunchpakketje komt weer met zo'n broodje kaas. Elk verjaarsfeestje met zo'n blokje ellende met zo'n "feestelijk" vlaggetje erop. En als je er over begint "ben je geen gezonde hollandse jongen" Dit soort praktijken, dat kan echt niet langer!

Ja precies! Ik word etnisch geprofileerd vanwege mijn smaak. "Ben je wel een echte Nederlander?" "En gesmolten kaas dan?" Nog zo'n domme vraag. Ik vind iets vies, en als je het gaat smelten verandert de vorm, maar het blijft dezelfde smerige zooi. Als ik koude kots ga verwarmen, dan wordt dat ook niet opeens lekker. 'T is gewoon smerig!
 
Ja precies! Ik word etnisch geprofileerd vanwege mijn smaak. "Ben je wel een echte Nederlander?" "En gesmolten kaas dan?" Nog zo'n domme vraag. Ik vind iets vies, en als je het gaat smelten verandert de vorm, maar het blijft dezelfde smerige zooi. Als ik koude kots ga verwarmen, dan wordt dat ook niet opeens lekker. 'T is gewoon smerig!
De ene kaas is de andere niet, een jonge kaas is compleet wat anders dan een romige blauwader en een oude kaas is weer wat anders dan een zachte brie. Kan natuurlijk dat je alles niet lust, maar ik heb zo mijn vragen als mensen zeggen dat ze geen vis, kaas of groente lusten ;)
Maar, het kan natuurlijk dat je alles niks vindt, lekker boeiend, meer voor mij :ROFL:. En ach, ik kan als Nederlander niet schaatsen, zo hebben we allemaal wat.
 
Precies! Elk lunchpakketje komt weer met zo'n broodje kaas. Elk verjaarsfeestje met zo'n blokje ellende met zo'n "feestelijk" vlaggetje erop. En als je er over begint "ben je geen gezonde hollandse jongen" Dit soort praktijken, dat kan echt niet langer!

Ik heb me eens geprikt aan zo’n vlaggetje. Dat ging daarna etteren en zweren. Slecht geslapen daardoor.
Dat je me er aan herinnert, heeft me weer een slapeloze nacht gekost, waardoor ik tegen het ochtendgloren toch indutte en daardoor de wekker niet hoorde, waardoor ik later die ochtend een order van 2,5 mln euro misliep.
Waar moet ik 040 aanklagen? Hier of daar?
 
Ik heb me eens geprikt aan zo’n vlaggetje. Dat ging daarna etteren en zweren. Slecht geslapen daardoor.
Dat je me er aan herinnert, heeft me weer een slapeloze nacht gekost, waardoor ik tegen het ochtendgloren toch indutte en daardoor de wekker niet hoorde, waardoor ik later die ochtend een order van 2,5 mln euro misliep.
Waar moet ik 040 aanklagen? Hier of daar?

:fear: Ik ben neutraal. :S:
 
Ik heb me eens geprikt aan zo’n vlaggetje. Dat ging daarna etteren en zweren. Slecht geslapen daardoor.
Dat je me er aan herinnert, heeft me weer een slapeloze nacht gekost, waardoor ik tegen het ochtendgloren toch indutte en daardoor de wekker niet hoorde, waardoor ik later die ochtend een order van 2,5 mln euro misliep.
Waar moet ik 040 aanklagen? Hier of daar?

In de VS. Beste kans dat er iemand is die jouw eis heel redelijk vindt.
 
Mooi dat we ons hier op t forum kunnen ergeren aan mensen die zich ergeren aan wat andere mensen doen. Heeft toch iets van dichterlijke schoonheid. Hadden we maar iemand die dit dichterlijk kon verwoorden.. ;)
 
Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad,
staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
En ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,
maar die des avonds komt wanneer men slapen gaat.

Zo gingen jaren heen, de kinderen werden groot.
Men zag dat de man, bewegingsloos en zwijgend bij het vuur gezeten,
een godvergeten
en vervaarlijke aanblik bood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan