Ergernissen

Ik erger me aan Ralf Edström. Hij leert maar niet te beseffen dat niet alle situaties een reactie behoeven. Hij moet zijn battles eens wat beter uitkiezen en zijn energie bewaren voor belangerijkere zaken die echt aandacht behoeven. Ook al heeft hij bijna altijd gewoon een valide punt ( 😉 ) heeft het geen enkele toegevoegde waarde om online met echte maar toch ook fictieve mensen een niet bestaande strijd aan te gaan die door ego's nooit een bevredigend einde zal kennen. Dus hoop dat hij eens wat vaker tot 10 kan tellen voordat hij weer op enter drukt en daarmee de poppen aan het dansen zet.

Ik erger me aan Ralf Edström. Hij leert maar niet te beseffen dat niet alle situaties een reactie behoeven. Hij moet zijn battles eens wat beter uitkiezen en zijn energie bewaren voor belangerijkere zaken die echt aandacht behoeven. Ook al heeft hij bijna altijd gewoon een valide punt ( 😉 ) heeft het geen enkele toegevoegde waarde om online met echte maar toch ook fictieve mensen een niet bestaande strijd aan te gaan die door ego's nooit een bevredigend einde zal kennen. Dus hoop dat hij eens wat vaker tot 10 kan tellen voordat hij weer op enter drukt en daarmee de poppen aan het dansen zet.
Ergernis hierover is niet nodig. ;)
Uitwisseling van gedachten en andere opvattingen dan die van anderen voorkomt dat het hier een theekransje van gelijkgestemden wordt.

Ik erger mij aan het feit dat ik de afgelopen maanden elke week (en tegenwoordig 2 x per week) gebeld word. Dat ik op Fidesz moet stemmen.

(En ik heb helemaal geen stemrecht hier).

Zo raar is de reactie van Valentijn toch niet? Hij keurt het af. Geen mits of maar. Hij vindt het verkeerd en terecht. Wijzen naar een ander is in deze gewoon verschuilen. Wees een man en zeg dat Flamingo/ onze speler hier fout zit.

Dat Ajax het ook gebruikt is niet relevant. Het heeft geen winst/ voordeel voor ons om te gebruiken. Ajax gaat er niet slechter van spelen en hun fans worden er niet door geraakt. Wie er wel door geraakt worden zijn mensen die zich weggezet voelen. Dat is niet de bedoeling, wel het resultaat.

Flamingo was fout.
Kan je wel goed lezen?

Je reactie slaat namelijk kant noch wal op mijn post.

Ik schrijf toch dat het prima is wat Fallentijn zegt, maar dat je als journalist dan wel moet doorpakken als je het zo erg vindt. Dat gebeurt nooit. Want worden er geen mensen weggezet dan, wanneer hun fans het woord Jood gebruiken. Tuurlijk wel! Uri Coronel vond bijvoorbeeld van wel.

De eenrichtinghypocrisie.
Daar erger ik mij aan.

Net als aan je post.

BAH.

De eenrichtinghypocrisie.
Daar erger ik mij aan.

Net als aan je post.

BAH.
Lijkt mij toch onnodig om zo heftig te reageren op een rustige, genuanceerde post.

Niet elk tegenargument is een persoonlijke aanval. Een forum is bedoeld om te discussieren, niet losse statements te geven en geen tegengeluid te dulden. Dat zijn my two cents.

Daarnaast ben ik ‘t volledig eens met de post van Mohr. :)

Ik zou het zelf ook niet zingen. Maar antisemitisme gaat me wel te ver.
Hij moet het ook niet zingen en ik keur het af.

Daar gaat het niet om maar iedereen weet dat hij dit richting de voetbalclub bedoelt.
Ik heb het stukje niet gezien dat hij zingt maar Ajax zingt bijna hetzelfde liedje en het is hun geuzennaam, hij zingt of wil het zingen tijdens het kampioensfeest. 1 en 1 is 2 dat het dan niet naar de joodse gemeenschap bedoelt is maar naar Ajax waar jarenlange rivaliteit mee is. Al op de basis school zongen kinderen dit om andere kinderen te pesten die voor Ajax was. Dat is niet goed maar nee ik geloof echt niet dat Flamingo antisemitische bedoeling heeft, waarom zou hij ook.

ExpressOne.hu

In het verleden al eens meegemaakt dat ik (in Zuid Hongarije) 1,5 week heb moeten wachten op een pakje omdat er geen capaciteit is (niemand die de pakketjes bezorgt).

Helaas is het in Budapest niet anders. Een aantal dingetjes besteld bij Ali. Die pakketjes komen blijkbaar ook aan via Express One.

Afgelopen maandag ontving ik bericht dat ze dinsdag tussen 12 en 16 uur het pakket komen afgeleveren. Niemand gezien en bij controleren status blijkt dat er dinsdag niemand beschikbaar was om het pakket af te leveren.

Er is ook goed nieuws.. ze komen woensdag tussen 10:20 en 12:20. Om 12:15 ontvang ik het bericht dat het afleveren nog 3 uur kan duren. Om 15:15 wordt gemeld "ongeval/ziekte" en gaat het pakket weer terug naar het magazijn.

Er is ook goed nieuws.. dit pakket zal, tezamen met een ander pakket op donderdag worden afgeleverd. Op donderdag ochtend zie ik dat één pakket in de namiddag wordt geleverd. Voor het andere pakket is geen capaciteit. Nu mag ik eenmaal mijn verzenddatum aanpassen. Het leek mij logisch dat te doen zodat ik niet weer dagen op rij op de pakketen hoef te wachten. Helaas betekent "ongeval/ziekte" dat ik mijn verplichting niet ben nagekomen. Althans.. Dit wordt gezien als afleverpoging 2 en dan mag ik hem niet verplaatsen. Pfff. 4 dagen voor 2 pakketten.

Overigens wel met de bezorger erover gesproken. De zogenaamde "ongeval/ziekte" was iemand die inviel maar de wijk niet kende. Die had maar een paar pakketjes bezorgd voordat hij omkeerde... Lekker dan.

De metrodienstregeling die onaangekondigd weer veranderd is. Het zal wel vanwege schoolvakantie zijn. Maar vreemd is het wel. Dat heb ik niet echt in de gaten.

Waarom houdt er niemand ooit rekening met ons? Leg ik net m'n kind op bed, komt er zo'n schoonmaakwagen even lawaai maken. En dan belt de postbode ook nog aan!

Iedereen weet toch dat mijn dochter probeert te slapen??
Echt heel irritant.

Waarom houdt er niemand ooit rekening met ons? Leg ik net m'n kind op bed, komt er zo'n schoonmaakwagen even lawaai maken. En dan belt de postbode ook nog aan!

Iedereen weet toch dat mijn dochter probeert te slapen??
Echt heel irritant.

Voor de bel, zet deze uit, helpt een hoop frustratie te voorkomen. Degene die op bezoek komen kunnen ook een appje sturen dat ze er zijn.

Verder is het een beetje categorie, waarom bestaat ajaks? Het leven overdag gaat nou eenmaal door.

Terug
Bovenaan Onderaan