Ergernissen

De gemeente Purmerend die de parken 'opwaardeert' en daarvoor meent alle bossages en flink wat bomen te moeten kappen. Het ziet er niet uit.

Blijkbaar geldt: minder groen = beter.

:fy:

1 april grappen die te obvious zijn. Er wordt niet eens geprobeerd meer om het echt te laten lijken.

De good old "je veters zijn los" tegen iemand met schoeisel zonder veters, en dat die daar intrapt, die mag wel toch?

Want die lukte vandaag heeeeeerlijk :clap2:

Vooral de reactie van Fallentijn.
Prima, maar dan nu wel een grote vent zijn om na iedere thuiswedstrijd op maandagmorgen te zeggen en te schrijven dat 10000 mensen nuchter en met volle verstand de boel verzieken en uitlokken tov de rest van voetbalminnend Nederland.

Alleen Flamingo echt schandpalen is veel te makkelijk.

Alleen Uri Coronel ging er ooit écht tegenin.
Alles (journaille incluis) en iedereen (gemeente Amsterdam incluis) rond Ajax wat betreft dit jarenlange gedoe: jullie zijn een schande.

BAH.

Ik zit me nu te bedenken dat mogelijk vroeg of laat een prominente speler niet naar Ajax wil vanwege de geuzennaam. Zou wat zijn. Dan gaan ze snel Tottenham achterna. (Die hebben dezelfde geuzennaam met succes verbannen.)
Wedden?

Laatst bewerkt:

Vooral de reactie van Fallentijn.
Prima, maar dan nu wel een grote vent zijn om na iedere thuiswedstrijd op maandagmorgen te zeggen en te schrijven dat 10000 mensen nuchter en met volle verstand de boel verzieken en uitlokken tov de rest van voetbalminnend Nederland.

Alleen Flamingo echt schandpalen is veel te makkelijk.

Alleen Uri Coronel ging er ooit écht tegenin.
Alles (journaille incluis) en iedereen (gemeente Amsterdam incluis) rond Ajax wat betreft dit jarenlange gedoe: jullie zijn een schande.

BAH.

Ik zit me nu te bedenken dat mogelijk vroeg of laat een prominente speler niet naar Ajax wil vanwege de geuzennaam. Zou wat zijn. Dan gaan ze snel Tottenham achterna. (Die hebben dezelfde geuzennaam met succes verbannen.)
Wedden?
Zo raar is de reactie van Valentijn toch niet? Hij keurt het af. Geen mits of maar. Hij vindt het verkeerd en terecht. Wijzen naar een ander is in deze gewoon verschuilen. Wees een man en zeg dat Flamingo/ onze speler hier fout zit.

Dat Ajax het ook gebruikt is niet relevant. Het heeft geen winst/ voordeel voor ons om te gebruiken. Ajax gaat er niet slechter van spelen en hun fans worden er niet door geraakt. Wie er wel door geraakt worden zijn mensen die zich weggezet voelen. Dat is niet de bedoeling, wel het resultaat.

Flamingo was fout.

Zo raar is de reactie van Valentijn toch niet? Hij keurt het af. Geen mits of maar. Hij vindt het verkeerd en terecht. Wijzen naar een ander is in deze gewoon verschuilen. Wees een man en zeg dat Flamingo/ onze speler hier fout zit.

Dat Ajax het ook gebruikt is niet relevant. Het heeft geen winst/ voordeel voor ons om te gebruiken. Ajax gaat er niet slechter van spelen en hun fans worden er niet door geraakt. Wie er wel door geraakt worden zijn mensen die zich weggezet voelen. Dat is niet de bedoeling, wel het resultaat.

Flamingo was fout.
Ik zou het zelf ook niet zingen. Maar antisemitisme gaat me wel te ver.

Ik zou het zelf ook niet zingen. Maar antisemitisme gaat me wel te ver.
Het toont aan dat Mike Verwey wel zijn hersens gebruikt en Valentijn Driessen niet.
Voor de zoveelste keer; hou de oorlog buiten deze twee kretenover boeren en j....n
.
Dat men het tegenwoordig minder geslaagd vindt kan ik in komen.
Maar dat eindeloze gezeik , vooral in Amsterdam e.o. over dit onderlinge supporters gedoe,waarin zaken uit hun verband worden getrokken, dat is pas ergernis.

Het toont aan dat Mike Verwey wel zijn hersens gebruikt en Valentijn Driessen niet.
Voor de zoveelste keer; hou de oorlog buiten deze twee kretenover boeren en j....n
.
Dat men het tegenwoordig minder geslaagd vindt kan ik in komen.
Maar dat eindeloze gezeik , vooral in Amsterdam e.o. over dit onderlinge supporters gedoe,waarin zaken uit hun verband worden getrokken, dat is pas ergernis.
Dat tegenwoordig valt wel mee, is al zon twintig jaar een punt van discussie en staat daarmee los van de laatste schermutselingen in het MO. En ja, 20 jaar is voor jou beperkter dan voor t gros van het forum, ca 25% tov ca 50% van ons leven, en voor de jongste forummers zou wel eens kunnen gelden dat de discussie al loopt sinds ze het voetbal volgen.

Langs de kant zitten in een pokken heet zwembad en wachten totdat de zwemsessie weer over is. Die dan ook nog eens uitloopt.

Terug
Bovenaan Onderaan