Brobbey is toch een groot talent, maar dan voor kickboksen?Ja Brobbey, Riedewald, Unuvar, El Ghazi, Fischer, Andersen.....en noem maar op.
Heeft hij niet al meer keepers K.O. gekregen dan doelpunten gescoord?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Brobbey is toch een groot talent, maar dan voor kickboksen?Ja Brobbey, Riedewald, Unuvar, El Ghazi, Fischer, Andersen.....en noem maar op.
Dat is Brian's Hobby.Brobbey is toch een groot talent, maar dan voor kickboksen?
Heeft hij niet al meer keepers K.O. gekregen dan doelpunten gescoord?![]()
Zolang je maar in kleine coupures is, anders kun je er nog nergens mee betalen. Als je überhaupt al met cash kunt betalen.![]()
Urenlange storing bij Rabobank voorbij, betalingen weer mogelijk
Het technische probleem ontstond rond 15.00 uur en was volgens de bank tegen 21.00 uur verholpen.nos.nl
Hebben meer mensen hier last van gehad? Zeer irritant dit ook omdat ik niet al teveel cash in m'n portemonnee had. Een goede reminder om een paar honderd Euro in ieder geval in huis te hebben..
Ik heb nu maar 100 euro liggen voor 't geval dat er geen boodschappen of een etentje niet door kan gaan vanwege een storing.Zolang je maar in kleine coupures is, anders kun je er nog nergens mee betalen. Als je überhaupt al met cash kunt betalen.
Voor het kampioenswedstrijd had ik nog even gepind. Maar betalen kon ik uiteindelijk nergens. Alles was 1 of andere vorm digitaal.
Wie doet er dan ook zaken met een bedrijf dat Odido heet? Die kun je toch niet serieus nemen?je geeft in het verhuisformulieer bij Odido aan dat je de nieuwe spullen net wil ontvangen op je nieuwe adres maar op een ander adres wat je ook netjes invult.
Krijg je de mail van DHL, we komen vandaag je pakket afleveren van Odido en tot mijn verbazing staat er gewoon het nieuwe adres als afleveradres. Stel konijnen.
Wie doet er dan ook zaken met een bedrijf dat Odido heet? Die kun je toch niet serieus nemen?
Op zich weinig problemen mee. Heb alle mobiele abo's bij ze lopen. Wel is de procedure om een e-sim te activeren niet te doen en zelfs voor mij (ben best handig in dat soort dingen al zeg ik het zelf) onduidelijk en had zelfs de hulp van de service desk nodig. Die het overigens keurig hebben opgelost.Wie doet er dan ook zaken met een bedrijf dat Odido heet? Die kun je toch niet serieus nemen?
Haha, ik vind het ook een stomme naam. Het schijnt Grieks te zijn voor “ik hoor” of zoiets.Wie doet er dan ook zaken met een bedrijf dat Odido heet? Die kun je toch niet serieus nemen?
Autocorrect? Karin?De bovenburen die zich gedragen als een echte Karin. Wij moeten van alles (zelfs roken op de weg vind ze niet kunnen) maar haar kinderen mogen de hele fucking dag lawaai maken.
De overbuurvrouw van 92 vroeg mij in haar huis of ze er eentje mocht opsteken. Ik ga het haar daar niet verbieden.Autocorrect? Karin?
Ik vind overigens roken nooit kunnen![]()
Karin/KarenAutocorrect? Karin?
Ik vind overigens roken nooit kunnen![]()
Eh...Wanneer fake news echt fake news blijkt te zijn ;(
![]()
Eh, waar hebben we het over?Karin/Karen
Ga me niet vertellen dat je zo'n boomer bent die dat concept niet kent.
Ik zou t ff aan de manager vragen...Eh, waar hebben we het over?