Ergernissen

1. Telefoon aan de lader in het sanitaire gebouw (geen elektriciteit in de tent)
2. Eikel pakt telefoon en stelt code in (zit geen code op de telefoon omdat mijn dochter er soms op speelt en verder niets).
3. Ik kan de telefoon niet meer in. En moet dis de fabrieksinstellingen herstellen.

Duidelijker?
Dat is wel treurig ja
 
Krijg de ...

Ik werd zo gestoord van al die recruiters die me benaderen op LinkedIn dat ik mijn profiel heb dichtgegooid zodat ze me geen berichten meer kunnen sturen.
Blijkbaar heeft dat gewerkt, want ze gaan me nu appen...

Fuck! Off! Ik ben niet geïnteresseerd in je zogenaamd fantastische job waar ik toch niet geschikt voor ben.
 
Krijg de ...

Ik werd zo gestoord van al die recruiters die me benaderen op LinkedIn dat ik mijn profiel heb dichtgegooid zodat ze me geen berichten meer kunnen sturen.
Blijkbaar heeft dat gewerkt, want ze gaan me nu appen...

Fuck! Off! Ik ben niet geïnteresseerd in je zogenaamd fantastische job waar ik toch niet geschikt voor ben.
Beste Mentos,

we hebben een leuke functie beschikbaar! Wellicht iets voor jou! Met jouw ervaring, wellicht een mooie klus om als PSV supporter de voetbalsfeer naar een nog hoger niveau te tillen! Zin in een kop koffie?
Ik heb de vacature hieronder toegevoegd

Mocht je interesse hebben dan kom ik graag met je in contact.
 
Beste Mentos,

we hebben een leuke functie beschikbaar! Wellicht iets voor jou! Met jouw ervaring, wellicht een mooie klus om als PSV supporter de voetbalsfeer naar een nog hoger niveau te tillen! Zin in een kop koffie?
Ik heb de vacature hieronder toegevoegd

Mocht je interesse hebben dan kom ik graag met je in contact.
Hoe kom je aan mijn accountgegevens??
 
Beste Mentos,

we hebben een leuke functie beschikbaar! Wellicht iets voor jou! Met jouw ervaring, wellicht een mooie klus om als PSV supporter de voetbalsfeer naar een nog hoger niveau te tillen! Zin in een kop koffie?
Ik heb de vacature hieronder toegevoegd

Mocht je interesse hebben dan kom ik graag met je in contact.
Mentos
Gefeliciteerd met je nieuwe functie. :party:
 
Ik zou zeggen: de buurman die je niet informeert?

7 uur is geen hele gekke tijd inderdaad, maar wel zo netjes de buren te informeren om gemopper te voorkomen. Ik was hierdoor getriggered de regels rondom lawaai maken bij onze gemeente terug te zoeken, krijg je alleen niet heel specifiek terug gevonden. Als men Google mag geloven "mag" je van start rond 7/8u.
 
Rik Elfrink met z'n top top top bedragen en absolute topprijs voor Gakpo. Terwijl hij het dan vervolgens over 40-50 miljoen heeft, terwijl Utd net 80 zou hebben geboden voor Antony. Die man moet een verbod krijgen om nog iets te schrijven over uitgaande transferbedragen.
 
Dat LG gestopt is met het maken van mobiele telefoons

En Samsung Smartphones in het algemeen
Ik gebruik al Oneplus sinds het eerste model. Fantastische telefoons. Helaas is met de release van het tiende model veel van de originele customisation en de kale Android verloren gegaan.
Ik sla de 10 sowieso over (heb de 9 nu sinds een half jaar en die gaat nog wel een jaar of 4/5 mee, normaal gesproken) en als Oneplus op de ingeslagen weg blijft, zal ik ook weer op zoek moeten naar een ander merk.
 
Ik gebruik al Oneplus sinds het eerste model. Fantastische telefoons. Helaas is met de release van het tiende model veel van de originele customisation en de kale Android verloren gegaan.
Ik sla de 10 sowieso over (heb de 9 nu sinds een half jaar en die gaat nog wel een jaar of 4/5 mee, normaal gesproken) en als Oneplus op de ingeslagen weg blijft, zal ik ook weer op zoek moeten naar een ander merk.
Klinkt als een telefoon die jouw de baas laat zijn ipv je vanalles door de strot wil duwen, precies hetgeen wat LG had.
 
Ik gebruik al Oneplus sinds het eerste model. Fantastische telefoons. Helaas is met de release van het tiende model veel van de originele customisation en de kale Android verloren gegaan.
Ik sla de 10 sowieso over (heb de 9 nu sinds een half jaar en die gaat nog wel een jaar of 4/5 mee, normaal gesproken) en als Oneplus op de ingeslagen weg blijft, zal ik ook weer op zoek moeten naar een ander merk.
Heb tot een paar maanden terug ook lange tijd met veel tevredenheid Oneplus gebruikt. Toen ik weer een motor kocht wilde ik echter de telefoon goed kunnen gebruiken als navi i.c.m. een quadlock waar ik erg goede dingen over hoorde. Alleen hadden die natuurlijk weer geen cases voor Oneplus. Dus maar een Samsung S20+ gekocht, wel weer via rebuy, waar ik m'n Oneplus ook altijd vandaan haalde.
 
Klinkt als een telefoon die jouw de baas laat zijn ipv je vanalles door de strot wil duwen, precies hetgeen wat LG had.
Ja, klopt. Zeker in het begin was het helemaal zonder bloatware. En alles was te verwijderen. Nu is ook deze telefoon voorzien van de verplichte YouTube-app etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan