Ergernissen

Friends.

Als je het voor het eerst ziet...gaat wel.

Als je het voor de x-te keer hoort...pure haat.
K*t voorgeprogrammeerd lachen. :mad::mad::mad:

Als iemand die de serie inmiddels 50x heeft gezien, kan ik hier uiteraard niet in mee. Maar dat komt denk ik ook omdat ik in m'n jeugd keek en zoveel moest lachen dat ik dat "gevoel" nooit ben kwijtgeraakt. Ik denk dat als ik ouder was geweest, ik waarschijnlijk ook minder met de serie zou hebben gehad.
 
Als iemand die de serie inmiddels 50x heeft gezien, kan ik hier uiteraard niet in mee. Maar dat komt denk ik ook omdat ik in m'n jeugd keek en zoveel moest lachen dat ik dat "gevoel" nooit ben kwijtgeraakt. Ik denk dat als ik ouder was geweest, ik waarschijnlijk ook minder met de serie zou hebben gehad.
Jezus wat een nietszeggende post. U bent zeker ook agnost? Man man man....


:party:;P
 
Haha, Vegan agnosten met interesses in spiritualiteit en mindfulness, sinds 2019 werkzaam als lifestyle coach (insta-link hier) en eerdere werkervaring op n kinderdagverblijf (zo verrijkend) die Leonie, Marielle of Carleen oid heten. Is ook n ergernis van me.
 
Als iemand die de serie inmiddels 50x heeft gezien, kan ik hier uiteraard niet in mee. Maar dat komt denk ik ook omdat ik in m'n jeugd keek en zoveel moest lachen dat ik dat "gevoel" nooit ben kwijtgeraakt. Ik denk dat als ik ouder was geweest, ik waarschijnlijk ook minder met de serie zou hebben gehad.
Ik heb dat met Two and a half Men. In m’n jeugd veel gekeken. Kijk het nu weer. De eerste seizoenen zijn voor mij goud. Daarna wordt t minder tot ronduit dramatisch.
 
Niet perse maar het gedrag van mensen in sociale situaties. Met elkaar rond een tafel gaan staan, met een biertje ongeveer tot de borst omhoog gehouden en dan allemaal een beetje populair doen. Ik kan me situaties verzinnen waar ik liever onderdeel van ben :ROFL:

Misschien ben ik gewoon niet zo'n sociaal dier...
 
Niet perse maar het gedrag van mensen in sociale situaties. Met elkaar rond een tafel gaan staan, met een biertje ongeveer tot de borst omhoog gehouden en dan allemaal een beetje populair doen. Ik kan me situaties verzinnen waar ik liever onderdeel van ben :ROFL:

Misschien ben ik gewoon niet zo'n sociaal dier...
Haha, op de een of andere manier zie ik hier vindicat beschreven staan, en ik sluit me bij die ergernis aan. Maar dat is gelukkig n slechte representatie van t gros van sociale interacties. :)
 
Haha, op de een of andere manier zie ik hier vindicat beschreven staan, en ik sluit me bij die ergernis aan. Maar dat is gelukkig n slechte representatie van t gros van sociale interacties. :)
Heb nu een of andere borrel van het werk om de bouwvak in te luiden. Vind het echt verschrikkelijk :ROFL:

Dan ga ik veel liever op de bank 'n filmpje kijken ofzo
 
Nou het probleem is dat we 't hosten en ik boven de zaak woon :ROFL: en ik heb laatste tijd vaker moeite met sociale situaties. Kan er maar op een manier vanaf komen door het door er niet voor weg te lopen
Ah succes dan. Soms moet je jezelf ook een beetje forceren sociaal te doen inderdaad ;)
 
Kinders in game... Op Rocket League net 6 potjes achter elkaar uit moeten zitten omdat een van m'n tegenstanders meteen pissed was op z'n teammate en maar begon te own goalen. Dat is mooi 30 minuten naar de klote :rolleyes: Dat ze ook effe beseffen dat ze niet alleen hun teammate dwarszitten hiermee

Einde rant
Compleet mee eens, reden dat ik eigenlijk alleen nog maar single player spellen speel.
 
In de herhaling, de terreurboeren met als nieuwe binnenkomer onze MP die verrekte weinig leiderschap toont irt de terreurboeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan