Ergernissen

Honden die rond 12 uur ‘s nachts al een half uur non-stop blaffen.
En jongetjes van het dorp die anderhalf uur per dag de hele tijd langs komen rijden met hun opgevoerde rook-Puch.
 
Honden die rond 12 uur ‘s nachts al een half uur non-stop blaffen.
En jongetjes van het dorp die anderhalf uur per dag de hele tijd langs komen rijden met hun opgevoerde rook-Puch.
Puchjes ruiken lekker. :drool: Crossmotoren ook. Vond ik als kind al.
 
Ik had een buurjongen die een jaar of 7 a 8 ouder was en op zijn 16e een MT5 kreeg. Nooit meer zo jaloers geweest als toen.
En dan was het hier ook nog ontzettend stoer om het voorspatbord van een MB5 op je MT5 te zetten. Als je dat had was je helemaal koning.
Goed knetterende uitlaat erop en gaan.
 
Er woont een dude twee verdiepingen onder ons die soms uren lang een soort zombie/monster geluiden loopt te maken. Ik dacht eerst dat iemand een game zat te spelen, tot ik er beter naar ging luisteren. Volgens mij zit deze kerel aardig aan de drugs of alcohol, want hij loopt ook constant te hoesten. Erg irritant als ik even rustig op mijn balkon wil zitten.
 
Er woont een dude twee verdiepingen onder ons die soms uren lang een soort zombie/monster geluiden loopt te maken. Ik dacht eerst dat iemand een game zat te spelen, tot ik er beter naar ging luisteren. Volgens mij zit deze kerel aardig aan de drugs of alcohol, want hij loopt ook constant te hoesten. Erg irritant als ik even rustig op mijn balkon wil zitten.
Je kunt Samp bellen met de boodschap dat je denkt te weten waar Mo is. ;)
 
Er woont een dude twee verdiepingen onder ons die soms uren lang een soort zombie/monster geluiden loopt te maken. Ik dacht eerst dat iemand een game zat te spelen, tot ik er beter naar ging luisteren. Volgens mij zit deze kerel aardig aan de drugs of alcohol, want hij loopt ook constant te hoesten. Erg irritant als ik even rustig op mijn balkon wil zitten.
Tja Utrecht he
 
Zo‘n eikel voor je op de snelweg die letterlijk 8 auto‘s voor zich laat „ritsen“. Door dat soort idioten sta ik dus zo lang in die rij! :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan