Ergernissen

Gewoon alles, van de muziek, gedrag, letterlijk alles geeft mij een kotsgevoel bij die kutband. Weinig bands (of personen) waar ik een grotere aversie tegen heb, zelfs Lange Frans is nog beter te pruimen dan coldplay.:sick:
Kan Coldplay best wel horen. Kensington vind ik ruk, net alsof er iets in de keel van de zanger vast zit of zo
 
De oude Coldplay van Parachutes vind ik te gek. Ook zeer bepalend geweest voor heel veel nieuwe bands toen. Maar de laatste jaren vind ik het ook allemaal wat saaier. Dat kerstliedje vind ik overigens echt ruk.
 
De Biro’s die je tegenwoordig om de oren vliegen in Amsterdam. Man, man, man. Wie heeft ooit bedacht dat (belachelijk dure) botsautootjes zijn toegestaan op alle wegen binnen de grote stad? Actie, Femke.
 
De Biro’s die je tegenwoordig om de oren vliegen in Amsterdam. Man, man, man. Wie heeft ooit bedacht dat (belachelijk dure) botsautootjes zijn toegestaan op alle wegen binnen de grote stad? Actie, Femke.

Uh. Ik geloof dat ik even iets moet gaan Googlen.. :speechless:
 
De Biro’s die je tegenwoordig om de oren vliegen in Amsterdam. Man, man, man. Wie heeft ooit bedacht dat (belachelijk dure) botsautootjes zijn toegestaan op alle wegen binnen de grote stad? Actie, Femke.
Want Femke gaat over wat wel/niet is toegestaan op de openbare weg :rolleyes:

Gevalletje Femke-Bashen ala telegraaf.
 
Want Femke gaat over wat wel/niet is toegestaan op de openbare weg :rolleyes:

Gevalletje Femke-Bashen ala telegraaf.
Eh, gevalletje Brainz-bashen a la Twitter.

Je moet wel het slechtste in iemand willen zien om hierin te lezen dat ik het puur zeg om Femke aan te vallen. Ik heb zelfs een zwak voor haar. Dat ik dat er nu bij moet vermelden is alweer te lachwekkend voor woorden.

Er had ook “Actie, politiek” kunnen staan. Geen vreemde gedachte dat een gemeenteraad met de burgemeester van de grootste stad wel enige invloed kan uitoefenen over wat wel en niet op de openbare weg mag rijden. Als dat niet zo is mijn ignorance waarvoor mijn excuus.
 
Eh, gevalletje Brainz-bashen a la Twitter.

Je moet wel het slechtste in iemand willen zien om hierin te lezen dat ik het puur zeg om Femke aan te vallen. Ik heb zelfs een zwak voor haar. Dat ik dat er nu bij moet vermelden is alweer te lachwekkend voor woorden.

Er had ook “Actie, politiek” kunnen staan. Geen vreemde gedachte dat een gemeenteraad met de burgemeester van de grootste stad wel enige invloed kan uitoefenen over wat wel en niet op de openbare weg mag rijden. Als dat niet zo is mijn ignorance waarvoor mijn excuus.

Het kwam op mij over als een gebbetje hoor.
 
Eh, gevalletje Brainz-bashen a la Twitter.

Je moet wel het slechtste in iemand willen zien om hierin te lezen dat ik het puur zeg om Femke aan te vallen. Ik heb zelfs een zwak voor haar. Dat ik dat er nu bij moet vermelden is alweer te lachwekkend voor woorden.

Er had ook “Actie, politiek” kunnen staan. Geen vreemde gedachte dat een gemeenteraad met de burgemeester van de grootste stad wel enige invloed kan uitoefenen over wat wel en niet op de openbare weg mag rijden. Als dat niet zo is mijn ignorance waarvoor mijn excuus.
De lokale politiek kan hooguit bepaalde categorieën voertuigen weigeren (bv verboden vrachtauto's, of breedte of lengte etc.). De Biro valt volgens de wegenverkeerswet in dezelfde groep als scooters, het los de Biro verbieden is derhalve niet mogelijk. Wat jij wil is te vergelijken met een verbod voor bijvoorbeeld Ford, maar alle andere auto's wel toestaan.
 
Oh ja, je mag niks zeggen over Femke. Vergeet ik wel eens. :zien:
Nee, dat niet, maar Femke betrekken bij zaken waar zij feitelijk geen invloed op heeft is gewoon triest en iets waar bepaalde groepen zich met regelmaat schuldig aan maken. Heb zelf niks met Femke, maar gezien de relatie met verkeer kwam ik hier ff voor haar op.
 
Nee, dat niet, maar Femke betrekken bij zaken waar zij feitelijk geen invloed op heeft is gewoon triest en iets waar bepaalde groepen zich met regelmaat schuldig aan maken. Heb zelf niks met Femke, maar gezien de relatie met verkeer kwam ik hier ff voor haar op.
Dat is politiek. De Jonge of Rutte worden ook persoonlijk aangesproken waar ze niet zoveel aan kunnen doen momenteel. Maar ik heb wel eens het idee dat dat allemaal prima is, maar Femke mag je niet aankomen.
 
Dat is politiek. De Jonge of Rutte worden ook persoonlijk aangesproken waar ze niet zoveel aan kunnen doen momenteel. Maar ik heb wel eens het idee dat dat allemaal prima is, maar Femke mag je niet aankomen.
quats, kijk even in t covid-topic over mijn reacties aangaande o.a. het 'trage' vaccineren
 
Terug
Bovenaan Onderaan