Ergernissen

Het stelletje beunhazen dat voor mij in dit huis heeft gewoond. Werkelijk niets dat zij hebben gemaakt is goed. En laten ze nou gedacht hebben dat ze echte meesterklussers zijn en dus alles zelf hebben gedaan.

:rolleyes:
Voel met je mee, onze vorige bewoner had een doe het zelf winkel. Allemaal dure spullen zelf half geinstalleerd. Een ramp.
 
Ouderdom? Een klink zo scheef erin krijgen lukt niemand.
Dan ken jij de vorige bewoners nog niet! :ROFL:

Nee, dit is geen ouderdom. De twee deurklinken waren ook niet met elkaar verbonden, maar gewoon met twee schroefjes in de deur gezet. Ze hebben die stift er gewoon doorheen geramd nadat ze zagen dat de gaten (andere kant is precies hetzelfde) scheef zaten. Er zit ook een platte kant in het gat.
 
Hebben ze zelf een deur gemaakt? Normaal zitten de gaten voor het beslag er al in.
Zou me niets verbazen.
Ohnee, toch wel. De deur zelf is namelijk best mooi.

Ik weet niet wat ze gedaan hebben, ik ben al gestopt met het me afvragen bij dit soort dingen.
 
Ik maak ook zeker fouten, dat zul je mij niet horen ontkennen. Maar ik probeer het dan wel netjes op te lossen door te repareren en ervoor te zorgen dat het er nog strak uitziet en praktisch is. Daar hadden deze mensen lak aan.
Op terpentine basis of waterbasis? :rolleyes:
 
Erachter komen dat Engelsen die in Frankrijk woonden van de Engelse overheid hier niet hoefden te registreren als inwoner maar als bijzondere inwoners uit Engeland gezien werden. Nu snap ik ineens een stuk beter de afkeer van de Fransen tegen de engelse inwoners hier. Jaren wel profiteren, maar niets bijdragen. Goed dat ze uit de EU zijn en dus dit voordeel kwijt zijn.
Een soort Franse boeren eigenlijk. Jaren profiteren maar niks bijdragen
 
Dan ken jij de vorige bewoners nog niet! :ROFL:

Nee, dit is geen ouderdom. De twee deurklinken waren ook niet met elkaar verbonden, maar gewoon met twee schroefjes in de deur gezet. Ze hebben die stift er gewoon doorheen geramd nadat ze zagen dat de gaten (andere kant is precies hetzelfde) scheef zaten. Er zit ook een platte kant in het gat.
Zeiden ze bij de sleuteloverdracht ajeto?
 
Het stelletje beunhazen dat voor mij in dit huis heeft gewoond. Werkelijk niets dat zij hebben gemaakt is goed. En laten ze nou gedacht hebben dat ze echte meesterklussers zijn en dus alles zelf hebben gedaan.

:rolleyes:

De vorige huurders hier. Blijkbaar is het afbreken van alle koppen (6 stuks bij 3 ramen...) van de schroeven die gebruikt zijn om gordijnrails op te hangen en er muurvuller overheen te smeren heel normaal, denk je lekker te gaan shuren, in plaats daarvan verneuk je de kop van de schuurmachine. Beunhazen zijn het...
 
Het stelletje beunhazen dat voor mij in dit huis heeft gewoond. Werkelijk niets dat zij hebben gemaakt is goed. En laten ze nou gedacht hebben dat ze echte meesterklussers zijn en dus alles zelf hebben gedaan.

:rolleyes:
Zo'n huis heb ik ook. Ik loop nu, twintig jaar later, nog steeds tegen dingen aan. Om gek van te worden.
 
Ik ben nu overal met de tweede/ derde ronde bezig met klussen (verven, nieuwe kasten etc). Ik merk nu dat ik in een paar jaar een stuk handiger ben geworden. Waar ik nu strakke lijnen kan lakken heb ik het probleem dat de oude lijn eronder uit wiebelt op verschillende stukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan