Ergernissen

- Mensen die altijd en overal het negatieve in mensen zien en negatieve aannames maken
- Mensen die hun eigen plan trekken mbt Corona, omdat 'de maatregelen toch maar richtlijnen zijn' en hierdoor keuzes maken voor anderen
- Corona
 
Genoeg mannen die het niet kunnen verkroppen dat vrouwlief de biezen pakt, en vervolgens alles doen om eht leven van de ex beroerder te maken. Van zichzelf laten afkeuren zodat er geen kinderalimentatie betaald hoeft te worden, tot vette strijd over de rug van het kind. Ook onder het motto: "ik niet, dan jij ook niet".

Dat klopt als een bus, maar beschrijft nu in feite de ex van mijn broer tot in detail. Zelfs zover gaan dat de kinderen hun naam moeten veranderen, mijn broer geen papa meer mogen noemen, ze geprobeerd heeft op school mijn broer van de lijst te halen als papa enzovoorts. En als ik zie hoe netjes en vooral zakelijk mijn broer het oppakt, dan heb ik daar alleen maar respect voor.

Afkomst doet er in mijn beleving niet toe.

In het algemeen niet, maar ik doordat de ex uit die wereld van Nederland Indiers komt, zie ik dat de scheidingen in dat wereldje helaas vaak zo gaan en dat ze geleerd worden dat je met anderen naar beneden trappen veel verder komt dan elkaar helpen. Dat zit a 300 jaar opvoeding nou eenmaal in hun bloed en dat krijg je er ook niet meer uit.


Ongelofelijk dat je van elkaar gehouden hebt en samen zelfs een kind op de wereld hebt gezet en dan zó verschrikkelijk vals kunt doen.

Daar kan ik ook nog steeds niet bij. Ik ben ook uit elkaar met de moeder van onze dochter, maar we gaan gewoon normaal met elkaar om en komen bij elkaar over de vloer. We hebben dan ook geen advocaat nodig gehad om uit elkaar te gaan en alleen een notaris om alles wettelijk netjes vast te leggen mocht er iemand dood gaan oid.
 
Ik gooi toch even de nuance er in. Genoeg mannen die het niet kunnen verkroppen dat vrouwlief de biezen pakt, en vervolgens alles doen om eht leven van de ex beroerder te maken. Van zichzelf laten afkeuren zodat er geen kinderalimentatie betaald hoeft te worden, tot vette strijd over de rug van het kind. Ook onder het motto: "ik niet, dan jij ook niet".

Heb zelf ook destijds een mini-vechtscheiding gehad. Spulletjes en centjes ging netjes, vwb kind en hond was een ander verhaal. De huidige mevrouw Hoetierick heeft ook de nodige gevechten moeten leveren. Dat is de laatste jaren gelukkig anders doordat we een bepaald "gevechtje" hebben gewonnen.

Wie kreeg de airmiles?
 
Erachter komen dat Engelsen die in Frankrijk woonden van de Engelse overheid hier niet hoefden te registreren als inwoner maar als bijzondere inwoners uit Engeland gezien werden. Nu snap ik ineens een stuk beter de afkeer van de Fransen tegen de engelse inwoners hier. Jaren wel profiteren, maar niets bijdragen. Goed dat ze uit de EU zijn en dus dit voordeel kwijt zijn.
 
Het stelletje beunhazen dat voor mij in dit huis heeft gewoond. Werkelijk niets dat zij hebben gemaakt is goed. En laten ze nou gedacht hebben dat ze echte meesterklussers zijn en dus alles zelf hebben gedaan.

:rolleyes:
Weet je in ieder geval zeker dat Toon Gerbrands het niet was. Die heeft het namelijk nooit zelf gedaan. 😉
Maarreh, succes.
 
Het stelletje beunhazen dat voor mij in dit huis heeft gewoond. Werkelijk niets dat zij hebben gemaakt is goed. En laten ze nou gedacht hebben dat ze echte meesterklussers zijn en dus alles zelf hebben gedaan.

:rolleyes:
Die zaten dan ook niet op dit forum. En hebben de nodige tips gemist. ;)
Zullen wel Ajax fans zijn. :D ;P
 
Ik maak ook zeker fouten, dat zul je mij niet horen ontkennen. Maar ik probeer het dan wel netjes op te lossen door te repareren en ervoor te zorgen dat het er nog strak uitziet en praktisch is. Daar hadden deze mensen lak aan.
Met dan met uitlopers?
 
Nee, maar even serieus:

What the fuck is dit?!
20201102_162927_copy_310x257.jpg
Ja, het is een deurklink, niet bijdehand gaan lopen doen. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan