Ergernissen

Ik heb twee free accounts bij Stack. Die zijn beide goed voor 1TB.

Dank voor de tip heb gekeken en helaas alleen in Nederland beschikbaar, en voor mij ben ik al 10 euro per maand bij hen kwijt. En bij Microsoft slechts 99 per jaar voor 5 accounts, dus uiteindelijk vele malen goedkoper.
 
Dank voor de tip heb gekeken en helaas alleen in Nederland beschikbaar, en voor mij ben ik al 10 euro per maand bij hen kwijt. En bij Microsoft slechts 99 per jaar voor 5 accounts, dus uiteindelijk vele malen goedkoper.
Oh, dat wist ik niet. Sorry voor de dode mus.:speechless:
 
Wie vertrouwt op derde partijen voor clouddiensten ten behoeve van hun data, roept het over zichzelf af.
 
Ehhh? Waar halen zij het idee vandaan dat zij bepalen in welk huis iemand anders gaat wonen?

Het feit dat ze haar alimentatie door haar neus geboord ziet worden, omdat je vaste kosten afgetrokken worden van je inkomen. En mijn broer heeft 3 kinderen en dus een huis nodig met 4 slaapkamers. Ik noem het karma, omdat ze nu financieel kapot gemaakt wordt door de advocaat van mijn broer ipv andersom (wat haar idee was, aldus de mails die ze gestuurd heeft), geen alimentatie en een dwangsom van 76k (helft van de overwaarde) omdat ze in het huis blijft zitten wat van hen beiden is.
 
Het feit dat ze haar alimentatie door haar neus geboord ziet worden, omdat je vaste kosten afgetrokken worden van je inkomen. En mijn broer heeft 3 kinderen en dus een huis nodig met 4 slaapkamers. Ik noem het karma, omdat ze nu financieel kapot gemaakt wordt door de advocaat van mijn broer ipv andersom (wat haar idee was, aldus de mails die ze gestuurd heeft), geen alimentatie en een dwangsom van 76k (helft van de overwaarde) omdat ze in het huis blijft zitten wat van hen beiden is.
Vrouwen zijn valse wezens die er in veel gevallen blind van uitgaan dat ze recht hebben op een soort uitkering van hun ex. Hij moet zich dan de tering werken en al zijn verdiende centen afdragen, terwijl zij zich het huis toe-eigent. Vervolgens wordt het zien van de eventuele kinderen gebruikt als pressie- & chantagemiddel.
Een neef van mij is al 3 jaar in gevecht met zo'n vals wezen... Ongelofelijk.
 
Vrouwen zijn valse wezens die er in veel gevallen blind van uitgaan dat ze recht hebben op een soort uitkering van hun ex. Hij moet zich dan de tering werken en al zijn verdiende centen afdragen, terwijl zij zich het huis toe-eigent. Vervolgens wordt het zien van de eventuele kinderen gebruikt als pressie- & chantagemiddel.
Een neef van mij is al 3 jaar in gevecht met zo'n vals wezen... Ongelofelijk.
Vrouwen cijferen zichzelf graag weg ja.. t liefs met minimaal 5 cijfers voor de komma.
 
Een neef van mij is al 3 jaar in gevecht met zo'n vals wezen... Ongelofelijk.

Deze zit in de tang omdat de dwangsom er is en ze financieel al kapot is en haar ouders . Ze kan geen kant meer op. Zojuist heeft ze alle eisen mbt de omgang van de kinderen geaccepteerd en het kort geding erover is dus van de baan. Ze dacht dat mijn broer geen geld had, maar heeft even buiten mijn ouders, broer en ik gerekend die vrij diepe zakken hebben.

Hij moet zich dan de tering werken en al zijn verdiende centen afdragen, terwijl zij zich het huis toe-eigent.

Dat dacht zij ook en daarom heeft mijn broer dus ook een extra mooi huis gehuurd op aanraden van zijn advocaat. Perfecte oplossing om haar kapot te maken. Maar echt ongelooflijk hoe zuur ze is, niet normaal.

Als ik kijk hoe mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan, en elkaar gewoon nog zien en leuke dingen doen met onze dochter, dan snap ik niet waarom ze het in haar gore hoofd haalt om kinderen als pressiemiddel te gebruiken. Zelfs zo erg dat ze haar kinderen dwingt hun papa, stiefpapa te noemen, en haar ouders er vrolijk aan meedoen. Het zijn pinda's van het ergste soort, de grootste reetlikkers die er waren in Indonesie toen het nog een Nederlandese kolonie was. En nee ik ben geen racist, maar als je een nazi bent mag het gezegd worden.
 
Het zijn pinda's van het ergste soort
Afkomst doet er in mijn beleving niet toe. De ex van mijn neef is een Brabantse en heeft alleen maar 'blank Nederlands' bloed in de aderen.
En ook zij leeft nog steeds volgens het motto 'ik niet gelukkig, dan jij al helemaal niet'. Ze probeert hem al jaren financieel uit te kleden, hun dochtertje af te pakken, etc. Ook een hoop gedoe over de overwaarde van het huis (wat nu al jaren geparkeerd staat bij een notaris of advocaat of bewindvoerder of weet ik wat).

Ongelofelijk dat je van elkaar gehouden hebt en samen zelfs een kind op de wereld hebt gezet en dan zó verschrikkelijk vals kunt doen.
Het maakt niet uit wat je doet, het wordt altijd verkeerd uitgelegd en verdraaid en jouw nadeel.
Gelukkig heeft m'n neef alle e-mails en whatsapp-berichten bewaard en gelooft inmiddels niemand meer in haar verhalen. Ook de instanties niet, dus het einde is in zicht. ;)

Veel sterkte nog voor je broer, de komende periode.
 
Vrouwen zijn valse wezens die er in veel gevallen blind van uitgaan dat ze recht hebben op een soort uitkering van hun ex. Hij moet zich dan de tering werken en al zijn verdiende centen afdragen, terwijl zij zich het huis toe-eigent. Vervolgens wordt het zien van de eventuele kinderen gebruikt als pressie- & chantagemiddel.
Een neef van mij is al 3 jaar in gevecht met zo'n vals wezen... Ongelofelijk.
Ik gooi toch even de nuance er in. Genoeg mannen die het niet kunnen verkroppen dat vrouwlief de biezen pakt, en vervolgens alles doen om eht leven van de ex beroerder te maken. Van zichzelf laten afkeuren zodat er geen kinderalimentatie betaald hoeft te worden, tot vette strijd over de rug van het kind. Ook onder het motto: "ik niet, dan jij ook niet".

Heb zelf ook destijds een mini-vechtscheiding gehad. Spulletjes en centjes ging netjes, vwb kind en hond was een ander verhaal. De huidige mevrouw Hoetierick heeft ook de nodige gevechten moeten leveren. Dat is de laatste jaren gelukkig anders doordat we een bepaald "gevechtje" hebben gewonnen.
 
Vrouwen zijn valse wezens die er in veel gevallen blind van uitgaan dat ze recht hebben op een soort uitkering van hun ex. Hij moet zich dan de tering werken en al zijn verdiende centen afdragen, terwijl zij zich het huis toe-eigent. Vervolgens wordt het zien van de eventuele kinderen gebruikt als pressie- & chantagemiddel.
Een neef van mij is al 3 jaar in gevecht met zo'n vals wezen... Ongelofelijk.
Been there, done that, screwed her (a) :bye:
 
Terug
Bovenaan Onderaan