Ergernissen

Ik kan zo slecht tegen onjuist of onnodig taalgebruik he. Ik zou het bijna ongezond willen noemen.

Neem dit nou:
1596033891984.png
Dat je dat zegt is één, ik snap ook wel hoe je het bedoelt. Maar dat je het als journalist opschrijft, quote of niet, en niet denkt: "Hmmm :unsure: ", dat snap ik niet.

Of dit:

1596033875049.png
Precies 23,1 graden... Wat is daar precies aan?! Of is het precies 23,10000000000000000000000000000000000000000000000 en was dat zo grappig dat dat het vermelden waard was?

:adevil:
 
Ik kan zo slecht tegen onjuist of onnodig taalgebruik he. Ik zou het bijna ongezond willen noemen.

Neem dit nou:
Bekijk bijlage 2148
Dat je dat zegt is één, ik snap ook wel hoe je het bedoelt. Maar dat je het als journalist opschrijft, quote of niet, en niet denkt: "Hmmm :unsure: ", dat snap ik niet.

Of dit:

Bekijk bijlage 2147
Precies 23,1 graden... Wat is daar precies aan?! Of is het precies 23,10000000000000000000000000000000000000000000000 en was dat zo grappig dat dat het vermelden waard was?

:adevil:

Daarbij was het in plaats A niet eens 23.1 graden koeler dan 'n jaar geleden..

Maar was het 23.1 koeler in plaats A dan het een jaar eerder op plek B was. Ahuuuu. What's next, op schiermonikoog was t precies 18.1 koeler vandaag dan de maximum temperatuur op 23 juni in Qatar?!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan zo slecht tegen onjuist of onnodig taalgebruik he. Ik zou het bijna ongezond willen noemen.

Neem dit nou:
Bekijk bijlage 2148
Dat je dat zegt is één, ik snap ook wel hoe je het bedoelt. Maar dat je het als journalist opschrijft, quote of niet, en niet denkt: "Hmmm :unsure: ", dat snap ik niet.

Of dit:

Bekijk bijlage 2147
Precies 23,1 graden... Wat is daar precies aan?! Of is het precies 23,10000000000000000000000000000000000000000000000 en was dat zo grappig dat dat het vermelden waard was?

:adevil:
Ook opvallend dat het record in Gilze-Rijen was, maar schijnbaar het in Westdorpe eveneens 40,7 graden was (17,6+23,1) :unsure:
 
Daarbij was het in plaats A niet eens 23.1 graden koeler dan 'n jaar geleden..

Maar was het 23.1 koeler in plaats A dan het een jaar eerder op plek B was. Ahuuuu. What's next, op schiermonikoog was t precies 18.1 koeler vandaag dan de maximum temperatuur op 23 juni in Qatar?!
Dat dus. :grin:
 
Ex schoonzus (indonesisch bloed) die haar kinderen leert dat hun vader een witje is. Vieze gore racist is het. En verder alle andere gore leugens over mijn familie.

De dag dat ze dood is ga ik heel groot feesten.
 
Wat hebbie nu weer?
Vorig jaar mei klapte mijn grote teen dubbel omdat ik struikelde, kwam met mijn volle gewicht erop. Weet nog steeds niet precies wat er nou aan de hand was, maar ergens in maart dit jaar ofzo had ik er eindelijk helemaal geen last meer van.
Gisteren gebeurt me exact hetzelfde...

Ik heb zoveel blessures gehad de afgelopen jaren, ik ben het helemaal zat.
 
Vorig jaar mei klapte mijn grote teen dubbel omdat ik struikelde, kwam met mijn volle gewicht erop. Weet nog steeds niet precies wat er nou aan de hand was, maar ergens in maart dit jaar ofzo had ik er eindelijk helemaal geen last meer van.
Gisteren gebeurt me exact hetzelfde...

Ik heb zoveel blessures gehad de afgelopen jaren, ik ben het helemaal zat.
Misschien is jouw ergernis dan gewoon dat je een beetje onhandig bent waar het op lopen aankomt?
Luis Suárez had daar ook altijd last van. Die viel ook te pas en te onpas om.
 
Vorig jaar mei klapte mijn grote teen dubbel omdat ik struikelde, kwam met mijn volle gewicht erop. Weet nog steeds niet precies wat er nou aan de hand was, maar ergens in maart dit jaar ofzo had ik er eindelijk helemaal geen last meer van.
Gisteren gebeurt me exact hetzelfde...

Ik heb zoveel blessures gehad de afgelopen jaren, ik ben het helemaal zat.

:unsure: Je leeft op te grote teen. Of je hebt lange tenen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan