Ergernissen

Er zijn hier vrijwilligers genoeg om mijn haar te knippen, maar ik vertrouw ze geen van allen. Dus loop ik er maar bij als Jeroen Pauw tot de kappers weer open gaan. Ben trouwens benieuwd hoeveel die kappers in het begin zullen vragen voor een knipbeurt...
 
Er zijn hier vrijwilligers genoeg om mijn haar te knippen, maar ik vertrouw ze geen van allen. Dus loop ik er maar bij als Jeroen Pauw tot de kappers weer open gaan. Ben trouwens benieuwd hoeveel die kappers in het begin zullen vragen voor een knipbeurt...
Dubbele prijzen, ze hebben wat extra inkomsten nodig.

Ach, tondeuse of pet?
 
Er zijn hier vrijwilligers genoeg om mijn haar te knippen, maar ik vertrouw ze geen van allen. Dus loop ik er maar bij als Jeroen Pauw tot de kappers weer open gaan. Ben trouwens benieuwd hoeveel die kappers in het begin zullen vragen voor een knipbeurt...

He, wat jammer. Had me jou altijd voorgesteld als een mede kaalkop. Is tie gewoon van de lange lokken.
 
He, wat jammer. Had me jou altijd voorgesteld als een mede kaalkop. Is tie gewoon van de lange lokken.
Ik kan door mijn weelderig haardos heen de buitenkant van mijn schedel voelen en op basis daarvan kan ik al concluderen dat ik geen mooie kaalkop zou zijn. Er zitten rare deuken en bobbels op die het beste met haar bedekt kunnen blijven
 
Ik kan door mijn weelderig haardos heen de buitenkant van mijn schedel voelen en op basis daarvan kan ik al concluderen dat ik geen mooie kaalkop zou zijn. Er zitten rare deuken en bobbels op die het beste met haar bedekt kunnen blijven

Och, dat is wel heftig. Laten we het maar niet riskeren dan. Dat hele coronagebeuren is al heftig genoeg.
 
Verzekeringsmaatschappijen.

Volgend jaar misschien ook geen festivals omdat de organisatoren zich niet meer kunnen verzekeren tegen pandemieën. De verzekeringsmaatschappijen hebben namelijk dit jarenlang verzekerd en daar geld voor ontvangen maar vinden nu dat de overheid een fonds moet maken waaruit dit soort risico's betaald kunnen worden.
 
Verzekeringsmaatschappijen.

Volgend jaar misschien ook geen festivals omdat de organisatoren zich niet meer kunnen verzekeren tegen pandemieën. De verzekeringsmaatschappijen hebben namelijk dit jarenlang verzekerd en daar geld voor ontvangen maar vinden nu dat de overheid een fonds moet maken waaruit dit soort risico's betaald kunnen worden.
Ja, dingen die niet voorkomen zijn makkelijk te verzekeren.
 
Verzekeringsmaatschappijen.

Volgend jaar misschien ook geen festivals omdat de organisatoren zich niet meer kunnen verzekeren tegen pandemieën. De verzekeringsmaatschappijen hebben namelijk dit jarenlang verzekerd en daar geld voor ontvangen maar vinden nu dat de overheid een fonds moet maken waaruit dit soort risico's betaald kunnen worden.
Ja je kan natuurlijk niet verwachten dat verzekeringen echt gaan uitkeren als een verzekerde gebeurtenis plaatsvindt. Als ze dat zouden gaan doen zouden ze opeens toegevoegde waarde voor hun klanten gaan hebben. Dat kan natuurlijk niet !!
 
Ja je kan natuurlijk niet verwachten dat verzekeringen echt gaan uitkeren als een verzekerde gebeurtenis plaatsvindt. Als ze dat zouden gaan doen zouden ze opeens toegevoegde waarde voor hun klanten gaan hebben. Dat kan natuurlijk niet !!
Ik kan best wel zagen over verzekeringen, behalve dan dat ik met een gestolen auto, gestolen audio en video, beschadigde meubels en een setje kapotte autoruiten al behoorlijk wat verzekeringsgeld heb geïncasseerd. :grin:
(Wat ik aan premie heb betaald ga ik voor mijn goede gevoel maar niet berekenen.)
 
Erg makkelijk om de verzekeringsmaatschappijen te bashen. Ze gaan zeker niet vrijuit. Maar een pandemie is op veel polissen al jarenlang niet meer gedekt. Daarnaast is het ook best logisch dat ze dit op toekomstige polissen niet gaan verzekeren. Waarom zouden ze?

Er zijn ook veel verzekeraars (vooral nu in de agrarische sector) die bereid zijn mee te denken over het verlagen van de premie om zo de klant proberen overeind te houden. Tuurlijk is dit ook gedeeltelijk in eigen belang. Maar de verzekeraars als grote boze wolf neerzetten lijkt mij erg overdreven.
 
Erg makkelijk om de verzekeringsmaatschappijen te bashen. Ze gaan zeker niet vrijuit. Maar een pandemie is op veel polissen al jarenlang niet meer gedekt. Daarnaast is het ook best logisch dat ze dit op toekomstige polissen niet gaan verzekeren. Waarom zouden ze?

Er zijn ook veel verzekeraars (vooral nu in de agrarische sector) die bereid zijn mee te denken over het verlagen van de premie om zo de klant proberen overeind te houden. Tuurlijk is dit ook gedeeltelijk in eigen belang. Maar de verzekeraars als grote boze wolf neerzetten lijkt mij erg overdreven.
Als het tot dit jaar in de polis zat en ze nu niet willen uitkeren maar naar de overheid kijken is dat volgens mij wel laakbaar gedrag. Dat ze het uit de polis gaan schrappen is een ander verhaal.
 
Als het tot dit jaar in de polis zat en ze nu niet willen uitkeren maar naar de overheid kijken is dat volgens mij wel laakbaar gedrag. Dat ze het uit de polis gaan schrappen is een ander verhaal.
In zoverre eens. Als het in de polis staat en niet willen uitkeren, dan is dat laakbaar. Ging mij meer om het stukje dat het logisch is, dat ze het uit toekomstige polissen van evenementen gaan verwijderen.
 
Erg makkelijk om de verzekeringsmaatschappijen te bashen. Ze gaan zeker niet vrijuit. Maar een pandemie is op veel polissen al jarenlang niet meer gedekt. Daarnaast is het ook best logisch dat ze dit op toekomstige polissen niet gaan verzekeren. Waarom zouden ze?

Er zijn ook veel verzekeraars (vooral nu in de agrarische sector) die bereid zijn mee te denken over het verlagen van de premie om zo de klant proberen overeind te houden. Tuurlijk is dit ook gedeeltelijk in eigen belang. Maar de verzekeraars als grote boze wolf neerzetten lijkt mij erg overdreven.

Op de standaard polissen is dit misschien al jaren niet meer gedekt, maar voor festivals en dergelijke was het wel te verzekeren blijkbaar klik. "Verzekeraars hebben sinds eind februari, nadat de eerste coronapatiënten in Nederland gemeld waren, de dekking bij een pandemie uit hun pakketten gehaald.Tot begin dit jaar zat een dekking tegen pandemieën nog standaard in het pakket, zegt Maarten van Denderen, oprichter van Klap No Risk. Zijn bureau is een van de grote verzekeraars in Nederland voor muziekevenementen."
 
Erg makkelijk om de verzekeringsmaatschappijen te bashen. Ze gaan zeker niet vrijuit. Maar een pandemie is op veel polissen al jarenlang niet meer gedekt. Daarnaast is het ook best logisch dat ze dit op toekomstige polissen niet gaan verzekeren. Waarom zouden ze?
Langzaam kleed je dan een verzekering uit? Volgend jaar blijken plotseling veel daken lek te zijn en wordt dan waterschade uit de woonverzekering geschrapt? Je kan als verzekeringsmaatschappij ook een keer pech hebben, toch?
 
Uiteindelijk is alles te verzekeren, in het laatste geval by Lloyds of London. Ook een festival is te verzekeren tegen een pandemie, de vraag is wat de premie is. Ik denk dat als je de premie in ogenschouw neemt, een festival er commercieel niet meer uit kan, en dat is waar men voor naar de overheid kijkt.

Mijn mening hierover is hetzelfde als over het betaalde voetbal. Het zou een schande zijn als de belastingbetaler op zou moeten gaan draaien voor de volkomen van de werkelijkheid losgezongen salarissen van artiesten, BNers en DJs. Lekker zelf laten oplossen en als dan blijkt dat de kaartjes te duur worden, is het jammer.
 
Langzaam kleed je dan een verzekering uit? Volgend jaar blijken plotseling veel daken lek te zijn en wordt dan waterschade uit de woonverzekering geschrapt? Je kan als verzekeringsmaatschappij ook een keer pech hebben, toch?
Dat is toch altijd zo? Als je dit jaar schade claimt, wordt je premie volgend jaar een stuk hoger. En als je ieder jaar waterschade claimt, wordt je inderdaad onverzekerbaar. En verzekeringsmaatschappijen hebben best wel eens pech, alleen vermoed ik dat dat ivm de coronacrisis wel mee zal vallen. De meeste schade is niet verzekerd, want premies voor inkomstenderving zijn torenhoog.
 
Wahahaha. Ik gebruik deze tijd ook om te kijken hoe lang ik mijn haar en baard kan laten groeien. Nu maakt het toch allemaal geen moer uit. I love it! :love::ROFL:
Baard stuit op hele grote bezwaren van mevr Rico en beide dochters, dus dat doe ik maar niet. Baard heb ik vroeger al geprobeerd, toen het nog niet cool was. Een andere reden om nu geen baard te laten staan, iedre sukkel heeft tegnwoordig een baard(je) en vindt zichzelf heef cool.
 
Baard stuit op hele grote bezwaren van mevr Rico en beide dochters, dus dat doe ik maar niet. Baard heb ik vroeger al geprobeerd, toen het nog niet cool was. Een andere reden om nu geen baard te laten staan, iedre sukkel heeft tegnwoordig een baard(je) en vindt zichzelf heef cool.
Ook niet-sukkels hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan