Ergernissen

Anderhalve meter? Niet op deze repatriëringsvlucht - https://nos.nl/l/2330136

Mensen die zeuren als ze eindelijk wel terug kunnen, je kan g*d naar huis. Ik word gewoon kwaad (nog lief uitgedrukt...) van dat soort zeik mensen. Wees blij dat je thuis bent en lekker 2 weken in quarantaine kan in je eigen huis.
 
Anderhalve meter? Niet op deze repatriëringsvlucht - https://nos.nl/l/2330136

Mensen die zeuren als ze eindelijk wel terug kunnen, je kan g*d naar huis. Ik word gewoon kwaad (nog lief uitgedrukt...) van dat soort zeik mensen. Wees blij dat je thuis bent en lekker 2 weken in quarantaine kan in je eigen huis.
Ik vind het hoogst opmerkelijk dat als de keuze wordt gemaakt een repatriëringsvliegtuig vol te stoppen (die ik heel goed kan begrijpen), men niet verplicht wordt in quarantaine te gaan.

Al die maatregelen voor social distancing, maar nu maakt het allemaal niet uit?
 
Ik vind het hoogst opmerkelijk dat als de keuze wordt gemaakt een repatriëringsvliegtuig vol te stoppen (die ik heel goed kan begrijpen), men niet verplicht wordt in quarantaine te gaan.

Al die maatregelen voor social distancing, maar nu maakt het allemaal niet uit?

Ik zal t nog sterker vertellen; ze werden ook niet verteld bij terugkomst niet met haarspeldjes in het stopcontact te gaan pulken. De helft zal inmiddels wel geelectrocuteerd zijn.

(Ik mag hopen dat men beseft dat na aankomst quarantine gewenst is.) Mijn Ooms zaten ook op die vlucht verwacht ik (zaten vast in Nieuw Zeeland en gister teruggekomen). Ik zal eens vragen later hoe alles gelopen is.
 
Ik zal t nog sterker vertellen; ze werden ook niet verteld bij terugkomst niet met haarspeldjes in het stopcontact te gaan pulken. De helft zal inmiddels wel geelectrocuteerd zijn.

(Ik mag hopen dat men beseft dat na aankomst quarantine gewenst is.) Mijn Ooms zaten ook op die vlucht verwacht ik (zaten vast in Nieuw Zeeland en gister teruggekomen). Ik zal eens vragen later hoe alles gelopen is.
Ik snap niet dat die mensen zelf niet genoeg hersencellen hebben. En ze hebben nog stemrecht ook....

Eens hoor, maar overal ter wereld hebben ze verplichte quarantaine na zoiets, behalve hier. Mensen zijn nou eenmaal dom.
 
Eens hoor, maar overal ter wereld hebben ze verplichte quarantaine na zoiets, behalve hier. Mensen zijn nou eenmaal dom.


Erg vreemd inderdaad. Die magische anderhalve meter afstand is overigens ook al bewezen niet genoeg te zijn, dus wat dat betreft, of dat vliegtuig nu halfvol of bomvol zou zitten, zou niks uit hebben gemaakt. Maar je zou ze inderdaad allemaal even moeten onderzoeken op het virus.
 
Dat blijkt toch een uitzondering te zijn, de overgrote meerderheid van de Nederlanders hebben zich gewoon aan de regels gehouden vandaag. Dat er een paar zijn die dat niet doen tja, die hou je altijd.

Doe het dan gewoon net zoals hier, regels mbt COVID overtreden mbt quarantaine: https://gulfnews.com/uae/covid-19-p...lation-of-coronavirus-restrictions-1.70688892

12500 (50000 dirham) euro boete, dan laten deze zaagselidioten in Nederland het misschien ook uit hun hoofd? Zeg maar dag tegen je vakantie of nieuwe auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan