Ergernissen

Nu.nl en de NOS weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten. Liveblogs van een zwemtocht, een EU-top (Er is nog niks duidelijk) of nu dit weer. Komkommertijd.

Ik was even in NL, dus de volgende ergernis: dat na elk programma er eerst een of meerdere reclame's komen van andere programma's, dan krijg je de commerciële reclame en dan een aankondiging van het programma wat na het programma komt waar je naar gaat kijken. Pffff....
 
Nou, ik zit de livestream te kijken over de bekendmaking van de nieuwe premier in het VK. Nog een ergenis. Jezus, wat een theatrale opbouw.
 
Ik haat de aanduiding van een positie met een nummer. Een echte nummer 10, hij speelt op 9, etc. Die aanduiding komt van het Ajax systeem met specifieke kenmerken en taken. Als je een andere formatie speelt, met de punt naar achteren speelt of een andere invulling geeft aan een positie dan gaat dat al niet meer op.

Kunnen we het houden op de werkelijke positie in combinatie met het systeem en de taken?
 
Ik haat de aanduiding van een positie met een nummer. Een echte nummer 10, hij speelt op 9, etc. Die aanduiding komt van het Ajax systeem met specifieke kenmerken en taken. Als je een andere formatie speelt, met de punt naar achteren speelt of een andere invulling geeft aan een positie dan gaat dat al niet meer op.

Kunnen we het houden op de werkelijke positie in combinatie met het systeem en de taken?

Dus toch ook maar even hier gedeeld? :xp:
 
Ik haat de aanduiding van een positie met een nummer. Een echte nummer 10, hij speelt op 9, etc. Die aanduiding komt van het Ajax systeem met specifieke kenmerken en taken. Als je een andere formatie speelt, met de punt naar achteren speelt of een andere invulling geeft aan een positie dan gaat dat al niet meer op.

Kunnen we het houden op de werkelijke positie in combinatie met het systeem en de taken?
Maar het Ajaxsysteem is toch ook het enige juiste systeem? :unsure:
 
Het is mijn 2e kanker dus ik word er onderhand goed in :)

Godsamme. Ik vond 1 x al genoeg, en ik ben er relatief makkelijk vanaf gekomen als ik jouw verhaal lees.
Veel sterkte!
Ik zal altijd Ajacied blijven ;)

Ja, is dat chronisch? Toch is er hoop hoor, je bent in ieder geval al hier aanwezig. Onbewust ben je goed bezig!
 
Acute myeloïde leukemie. Nu een stem cell transplantatie nodig dat me anderhalf jaar gaat kosten.

En ik dus ook nu pas. Alle sterkte van de wereld toegewenst, JP. Ik hoor dit soort berichten de laatste tijd helaas steeds vaker in mijn omgeving maar hoop is de gemene deler in al die gevallen. Enfin, ik weet zeker dat je zelf als geen ander weet hoe hiermee om te gaan dus ik zal alle goed bedoelde adviezen ook verder voor me houden. Zet 'm op!:biceps:
 
Teken.

Ik word helemaal debiel van die beestjes. Moest ik even wat illegaal gestorte asbestplaatjes aan de kant leggen; easy. Maar dan heel die tekenvoorbereiding: mijzelf, mijn kleren, mijn laarzen ingesprayd. Extra broek om te wisselen. Vermijd ik hoog gras e.d., zit er na een tijdje volgens mij toch zo’n k.tbeest op mijn arm. Had zich gelukkig nog niet ingegraven.
Voor mij is de lol van natuur er wel vanaf. :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan