Eredivisie Algemeen

https://www.psv.nl/nieuwspagina/art...sing-psv-fc-groningen-en-rkc-waalwijk-psv.htm

Lekker bezig Toontje en KNVB. Laten we anders alle wedstrijden verzet naar tijdstippen waarop de werkende Nederlander of kinderen die graag een potje mee pakken worden genaaid. Pleur toch op.
Slechte actie inderdaad. Ik heb er Ajax voor verketterd, dus PSV ook.
En als het je niet lukt om 2 potjes in 4 dagen te spelen, dan moet je als speler je mond houden over ambities om in Engeland te spelen.
Slecht signaal, zo maak je watjes van je spelers.

Slechte actie inderdaad. Ik heb er Ajax voor verketterd, dus PSV ook.
En als het je niet lukt om 2 potjes in 4 dagen te spelen, dan moet je als speler je mond houden over ambities om in Engeland te spelen.
Slecht signaal, zo maak je watjes van je spelers.
Ik vind het prima waar het kan een dag te schuiven maar die 20:00 zondag wedstrijden is zelfs mij een doorn in het oog. Wat een klote tijdstip. En nog veel erger voor de mensen die er daadwerkelijk voor naar het stadion komen (of uitwestrijden bezoeken). Die drie/vier uurtjes maken qua rust echt geen drol uit (dus waarom niet gewoon zondag 16:00?) en de ëxtra rusttijd" is in mijn ogen een verkapt excuus om meer live voetbal uit te kunnen zenden op de betaalzenders.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Het seizoen 2019/2020 staat op het punt van beginnen. Zoals altijd hebben de selecties flink wat mutaties ondergaan en heeft er onder de trainers een heuse stoelendans plaatsgevonden. Het lijkt mij leuk om wat voorspellingen te doen. Zie hiervoor het onderstaande rijtje (voeg gerust leuke dingen om te voorspellen toe!).

Winnaar Gouden Schoen:
Winnaar Rinus Michels Award:
Verrassing van het seizoen (speler):
Tegenvaller van het seizoen (speler):
Verrassing van het seizoen (club):
Tegenvaller van het seizoen (club):
Topscorer:
Assistkoning:
Kampioen:
Rechtstreekse degradanten (twee clubs):
Eerste ontslagen trainer:
Wel leuk, maar raakt zo in de vergetelheid. Misschien nog een eigen topic en een deadline?
Ik vind het prima waar het kan een dag te schuiven maar die 20:00 zondag wedstrijden is zelfs mij een doorn in het oog. Wat een klote tijdstip. En nog veel erger voor de mensen die er daadwerkelijk voor naar het stadion komen (of uitwestrijden bezoeken). Die drie/vier uurtjes maken qua rust echt geen drol uit (dus waarom niet gewoon zondag 16:00?) en de ëxtra rusttijd" is in mijn ogen een verkapt excuus om meer live voetbal uit te kunnen zenden op de betaalzenders.
Helemaal eens.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Inderdaad. Anderzijds was het in de jaren 90 ook vaak zo dat toppers om 18u werden gespeeld. Lijkt mij ook wel de max ivm de vele mensen die maandag gewoon weer moeten werken. 8u betekend voor de fan uit de buurt half elf of later thuis. Voor hen die van verder komen is t helemaal knaken. Of stel je voor Groningen of Heerenveen uit op dat tijdstip. Tegen de tijd dat je in Eindhoven bent kan je meteennnaar je werk toe.

Gisteravond was ik kwart voor 7 thuis en vanmorgen was ik kwart over 7 weer aan het werk. Het is ongelooflijk wat voor supermens ik ben :rolleyes: Ik kan natuurlijk vragen of ik 4 uur later mag beginnen (a).

En als we onvoldoende tijd heb om een belangrijk overleg voor te bereiden, dan werken we gewoon even harder en werken we langer door. Wat is die voetbalwereld toch een verzameling verwende slappe koorknapen, prinsjes, bah.

Mikasa

Gisteravond was ik kwart voor 7 thuis en vanmorgen was ik kwart over 7 weer aan het werk. Het is ongelooflijk wat voor supermens ik ben :rolleyes: Ik kan natuurlijk vragen of ik 4 uur later mag beginnen (a).

En als we onvoldoende tijd heb om een belangrijk overleg voor te bereiden, dan werken we gewoon even harder en werken we langer door. Wat is die voetbalwereld toch een verzameling verwende slappe koorknapen, prinsjes, bah.
Ondanks dat ik dat verzetten naar 20 uur onzin vind, is topsport natuurlijk niet te vergelijken met werken. Als wij 5% minder presteren op werk, dan valt dat niemand op. Als een voetballer 5% minder presteert, staat heel twitter vol.

Ondanks dat ik dat verzetten naar 20 uur onzin vind, is topsport natuurlijk niet te vergelijken met werken. Als wij 5% minder presteren op werk, dan valt dat niemand op. Als een voetballer 5% minder presteert, staat heel twitter vol.
Dat zegt alleen iets over hoe publiek de functie is. Als ik, mijn afdeling (ook werk is een teamsport...) 5% minder presteren (5% minder omzet of 5% meer kosten), reken maar dat dat opvalt en reken maar dat we erop afgerekend worden.

Mikasa

Dat zegt alleen iets over hoe publiek de functie is. Als ik, mijn afdeling (ook werk is een teamsport...) 5% minder presteren (5% minder omzet of 5% meer kosten), reken maar dat dat opvalt en reken maar dat we erop afgerekend worden.
Misschien formuleer ik het niet helemaal goed. Maar laat ik het zo zeggen dat ik het idee heb dat ik op mijn werk beter functioneer na een korte nacht slaap dan wanneer ik profsporter zou zijn.

Misschien formuleer ik het niet helemaal goed. Maar laat ik het zo zeggen dat ik het idee heb dat ik op mijn werk beter functioneer na een korte nacht slaap dan wanneer ik profsporter zou zijn.
Ik weet natuurlijk niet wat jij voor werk doet, maar ik heb geen fysiek werk, ik zit op kantoor. Na een slechte nacht verlies ik wel meer dan 5% van mijn kwaliteiten. Enige verschil zou kunnen zijn, dat ik (en jij) het beter verborgen kunnen houden in ons werk ;)