Eredivisie Algemeen

Je zou hopen dat hij alleen bij sneeuw gebruikt wordt. Wel fijn om te weten dat hij "hand stitched" is. Dat die Pakistaanse jongens gelukkig niet te comfortabel een bal mogen maken.
 
Laatst bewerkt:
Je zou jopen dat hij alleen bij sneeuw gebruikt wordt. Wel fijn om te weten dat hij "hand stitched" is. Dat die Pakistaanse jongens gelukkig niet te comfortabel een bal mogen maken.
Alsof Pakistaanse meisjes dat niet kunnen... seksist ;)
 
Interessant om te zien: clubs gerangschikt naar begroting en eindklassering...

Bron
Inclusief NAC met een logo dat ze al sinds 2012 niet meer hebben :D

On: leuke grafiek, maar ik denk dat de grafiek meer nut heeft als de begrotingen in euro's worden uitgedrukt. Kan me zo voorstellen dat de onderste 6-7 clubs qua begroting dicht bij elkaar zitten.

Also, hoezo heeft de grafiek 2 clubs op nummer 10, 1 op 11 en 0 op 12 (qua begroting)? :unsure:
 
On: leuke grafiek, maar ik denk dat de grafiek meer nut heeft als de begrotingen in euro's worden uitgedrukt. Kan me zo voorstellen dat de onderste 6-7 clubs qua begroting dicht bij elkaar zitten.

Niet alleen dat, Begroting in Euro vs Behaalde aantal punten is wellicht ook interessant om eens te zien.
 
Seizoen 18-19 wordt eindelijk dan een echte echte Mickey Mouse-competitie.
Emmen met sterspeler Anco -ik heb hetzelfde vetpercentage als Jeroen Verhoeven- Jansen, Fortuna, Excelsior, VVV, Heracles en de kunstgrasvelden.
Lachertje.
Wat een lachertje: FC Emmen.
Straks ook nog Almere?

Nog een paar overwegingen:
-Sparta heeft over twee wedstrijden verdiend verloren van 12 man.
-Toon Gerbrands moet maar eens gaan praten met Gudde en de voorzitters van Standard, Club en Anderlecht.
 
Laatst bewerkt:
Seizoen 18-19 wordt eindelijk dan een echte echte Mickey Mouse-competitie.
Emmen met sterspeler Anco -ik heb hetzelfde vetpercentage als Jeroen Verhoeven- Jansen, Fortuna, Excelsior, VVV, Heracles en de kunstgrasvelden.
Lachertje.
Wat een lachertje: FC Emmen.
Straks ook nog Almere?

Nog een paar overwegingen:
-Sparta heeft over twee wedstrijden verdiend verloren van 12 man.
-Toon Gerbrands moet maar eens gaan praten met Gudde en de voorzitters van Standard, Club en Anderlecht.

Nou inderdaad qua clubs en uitstraling gaat het hard achteruit. Voor PSV toch zie ik een aantal voordelen Sparta,Roda en NEC zijn clubs waar wij het traditioneel vaak puntverlies lijden of erg moeilijk mee hebben.
De eerste divisie is echt een abominabel slecht en dan ook nog met belofte teams.........
 
De eredivisie wordt steeds zwakker en iedere zoveel jaar kijken we naar manieren om het interessanter te maken. Nu weer het idee om play offs te spelen voor de bovenste zoveel ploegen. Iets dat mij helemaal niet aanspreekt. Als we iets veranderen moet het structureel zijn, niet in de marge zoals ze willen bij die plannen.

Daarom ben ik een grote voorstander van een Bene-Liga. Lijkt mij een veel beter plan. Zijn natuurlijk nadelen aan verbonden, maar ik denk dat voor PSV de voordelen groter zijn dan de nadelen.
 
De eredivisie wordt steeds zwakker en iedere zoveel jaar kijken we naar manieren om het interessanter te maken. Nu weer het idee om play offs te spelen voor de bovenste zoveel ploegen. Iets dat mij helemaal niet aanspreekt. Als we iets veranderen moet het structureel zijn, niet in de marge zoals ze willen bij die plannen.

Het werkt volgens mij prima in Belgie.
 
Het werkt volgens mij prima in Belgie.

En ze doen het niet in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Engeland, Italië, zeg maar de grote voetballanden. Met de verschillen in NL kunnen PSV en ajaks al 10 wedstrijden voor de play-offs op vakantie gaan. Om daarna de titel kwijt te raken door 1 scheidsrechterlijke dwaling. Nee bedankt.
 
En ze doen het niet in Frankrijk, Spanje, Duitsland, Engeland, Italië, zeg maar de grote voetballanden. Met de verschillen in NL kunnen PSV en ajaks al 10 wedstrijden voor de play-offs op vakantie gaan. Om daarna de titel kwijt te raken door 1 scheidsrechterlijke dwaling. Nee bedankt.
Echter het spelen van meer wedstrijden "op niveau" zou wel tot een verhoging van het niveau moeten (kunnen) leiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan