Eredivisie Algemeen

PSV speelt komend seizoen slechts 11 wedstrijden op zaterdag (waarvan 8 thuis) . 3 wedstrijden op woensdag (waarvan 1 thuis).
De overige 20 wedstrijden (waarvan 8 thuis) dus op zondag.
In de 1e seizoenshelft speelt PSV slechts 3 x op zaterdagavond.
12 aug PSV - AZ
16 dec PSV - ADO den Haag
23 dec PSV - Vitesse

http://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/11412/conceptprogramma-betaald-voetbal

Na de openingswedstrijd dit jaar dus nauwelijks voetbal op de zaterdagavond voor PSV. Het zal wel te maken hebben met het Europa League voetbal.
Zou wat zijn als PSV uitgeschakeld wordt in de voorronde. :shifty:
 
PSV speelt komend seizoen slechts 11 wedstrijden op zaterdag (waarvan 8 thuis) . 3 wedstrijden op woensdag (waarvan 1 thuis).
De overige 20 wedstrijden (waarvan 8 thuis) dus op zondag.
In de 1e seizoenshelft speelt PSV slechts 3 x op zaterdagavond.
12 aug PSV - AZ
16 dec PSV - ADO den Haag
23 dec PSV - Vitesse

http://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/11412/conceptprogramma-betaald-voetbal

Na de openingswedstrijd dit jaar dus nauwelijks voetbal op de zaterdagavond voor PSV. Het zal wel te maken hebben met het Europa League voetbal.
Zou wat zijn als PSV uitgeschakeld wordt in de voorronde. :shifty:

Voor mij fijn. Op zondag ben ik vaker in de gelegenheid om te kijken dan op zaterdag.
 
PSV speelt komend seizoen slechts 11 wedstrijden op zaterdag (waarvan 8 thuis) . 3 wedstrijden op woensdag (waarvan 1 thuis).
De overige 20 wedstrijden (waarvan 8 thuis) dus op zondag.
In de 1e seizoenshelft speelt PSV slechts 3 x op zaterdagavond.
12 aug PSV - AZ
16 dec PSV - ADO den Haag
23 dec PSV - Vitesse

http://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/11412/conceptprogramma-betaald-voetbal

Na de openingswedstrijd dit jaar dus nauwelijks voetbal op de zaterdagavond voor PSV. Het zal wel te maken hebben met het Europa League voetbal.
Zou wat zijn als PSV uitgeschakeld wordt in de voorronde. :shifty:

Toen nog een grap, nu de werkelijkheid...
 
Ik vind het nieuwe logo van de Eredivisie wel een beetje heel erg Efteling meets FC Groningen.
 
Ik dacht inderdaad ook hetzelfde toen ik het voor het eerst zag... Zou de KNVB van het Mickey Mouse-imago af willen?

Niet dat het er beter op wordt met een uitstraling van het land van Laaf...
 
Ik vind het nieuwe logo van de Eredivisie wel een beetje heel erg Efteling meets FC Groningen.

Ik keek de eerste wedstrijd illegaal via een stream, en toen dacht ik dat het een speciaal logo was omdat de streamer via Internet Explorer keek. :D

Internet Explorer, daar doet het mij aan denken. En dat is, net als bij jullie, totaal niet positief.
 
Ik dacht zelf meer aan het logo van Comedy Central. Maar goed, er zal wel weer een diepliggende gedachte achter zitten.
 
Ik vind het nieuwe logo van de Eredivisie wel een beetje heel erg Efteling meets FC Groningen.

Mijn gedachte ook vorige week. Dacht al dat de Efteling de nieuwe sponsor was geworden. (Al zou je eerder Disney verwachten met onze "Mickey mouse" competitie ):D
 
Ding waar ik me meer aan stoor is dat ze huisstijl van de Eredivisie omgooien, maar vervolgens gewoon half werk leveren. Het scorebord heeft dan wel een geweldige upgrade gekregen, nu weet ik tenminste in welk kleur tenue PSV speelt. Maar voor de rest is alles nog in het oude stijltje:

Screenshot at aug. 24 12-17-53.png
​​​​​​​ Screenshot at aug. 24 12-18-21.png ​​​​​​​ ​​​​​

Het sluit totaal niet aan op de website, het logo en de intro video. Als je graag iets nieuws wilt doen moet dat ook in alles terug te zien zijn, dit is gewoon amateuristisch.
 

Bijlagen

  • Screenshot at aug. 24 12-09-46.png
    Screenshot at aug. 24 12-09-46.png
    21,7 KB · Weergaven: 0
Dat heet zware overschatting, ze denken dat onze competitie net zo boeiend is als Engelse of Duitse, dat wild vreemde landen het gaan volgen, in spanning kijkend naar NAC-Roda.. Dan moet je wel weten wie wie is muahahahahaha

Het idee is wel leuk, alleen zwaar beroerd uitgewerkt, alles in het kleine witte vakje gepropt, zeer slordig.


 
Nee man. Henk doet al jaren hetzelfde. Daar is werkelijk niks origineels meer aan. Je kon de patroontjes van te voren bijna bedenken.

Ben er niet zo in thuis, maar heb altijd gedacht dat hij een big shot was in dat wereldje.

Ding waar ik me meer aan stoor is dat ze huisstijl van de Eredivisie omgooien, maar vervolgens gewoon half werk leveren. Het scorebord heeft dan wel een geweldige upgrade gekregen, nu weet ik tenminste in welk kleur tenue PSV speelt. Maar voor de rest is alles nog in het oude stijltje:




​​​​​​​ ​​​​​

Het sluit totaal niet aan op de website, het logo en de intro video. Als je graag iets nieuws wilt doen moet dat ook in alles terug te zien zijn, dit is gewoon amateuristisch.

Wat ik wel goed gelukt vind is de presentatie van de opstellingen op het veld. Dan zie je de namen met fotootjes gewoon precies op het veld waarop gespeeld wordt. Leuke vondst, al weet ik niet of ik dat bij Fox heb gezien of Ziggo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan