Eredivisie Algemeen

Eenvoudiger individuen straffen ipv collectief, ik verwacht dat een niet nader te noemen forimmer hier wel happy vam wordt.

Verder een beetje sneue reactie door te wijzen naar festivals e.d. krijg je eigen shit gewoon op orde.
Zou dit nu helpen? Je weet welke mensen er in beginsel in een tribunevak zitten. Maar mensen zitten niet altijd stil. Is het dan heel goed te bewijzen wie het was? Ook als iemand een bivakmuts draagt?

Zou dit nu helpen? Je weet welke mensen er in beginsel in een tribunevak zitten. Maar mensen zitten niet altijd stil. Is het dan heel goed te bewijzen wie het was? Ook als iemand een bivakmuts draagt?

Onder het mom van sociale controle ofzoiets

Ik ben het een keer helemaal eens met de KNVB. Het verschil van de nummer 5 en nummer 9 is 10 punten. Dat wordt na de competitie dan beslist door één wedstrijd per knock out fase. Dat is een super moment opname van 2 wedstrijden ten opzichte van de positie na 33 wedstrijd. Het is leuk dat het dan in de laatste fase van de competitie nog iets aan spanning toevoegt. maar de afvaardiging in Europa wordt er echt niet beter op.
In principe ben ik tegen play offs, behalve in uitzonderlijke gevallen.
Daarmee bedoel ik dat je ze wel kunt gebruiken om een EXTRA iets te bereiken.

In de KKD waar geen degradatie mogelijk is -schande, KNVB, - betekenen ze veel en zijn ze eerlijker dan periodetitels.
Dus door 1 en 2 te laten promoveren en 3t/m 6 via play offs een extra te geven , dat is m.i. prima.

Maar bij een kampioenschap zoals in Belgie is het te gek voor woorden.
Zie ook bij het hockey dit seizoen; de ongeslagen koploper Oranje Rood verliest 1 play off duel en weg is de titel. :(

Eenvoudiger individuen straffen ipv collectief, ik verwacht dat een niet nader te noemen forimmer hier wel happy vam wordt.

Verder een beetje sneue reactie door te wijzen naar festivals e.d. krijg je eigen shit gewoon op orde.
Natuurlijk is elke poging tot beeindiging van collectieve straffen toe te juichen.
Al kan ik van deze summiere berichten niet exact overzien welke nadelen er aan kleven.

Maar als men bij Feijenoord klaagt met verwijzing naar de privacy wet, ben ik niet onder de indruk.
Aan die wet kleven in de praktijk vele nadelen en aanpassing ervan kan zeker geen kwaad.

Wie een bivakmuts op zet in het stadion moet toch meteen opgepakt worden?

Geen lekker begin van Bouhoudane bij Cambuur zie ik, die worden in eigen huis vernietigd door Excelsior.

Zo gaat het thuisduel van PSV met SC Heerenveen van zaterdag 10 (16.30 uur) naar vrijdag 9 oktober (20.00 uur).
In november speelt PSV niet op zaterdag 7, maar op zondag 8 tegen SC Cambuur.
AZ - PSV is op zaterdag 5 december om 20.00 uur vastgesteld. Op zondag 10 januari, tijdens de eerste speelronde na de winterstop, spelen Feyenoord en PSV ook om 14.30 uur.

Dit is best leuk, maar de kans wordt groot dat men vooral spelers van eigen club kiest. Daar had een soort maximum aan moeten zitten.

Ik lees net wie de juryvoorzitter is. Wordt een harde dobber voor de van Bommels om in de Top 1000 te komen.

Zo gaat het thuisduel van PSV met SC Heerenveen van zaterdag 10 (16.30 uur) naar vrijdag 9 oktober (20.00 uur).
In november speelt PSV niet op zaterdag 7, maar op zondag 8 tegen SC Cambuur.
AZ - PSV is op zaterdag 5 december om 20.00 uur vastgesteld. Op zondag 10 januari, tijdens de eerste speelronde na de winterstop, spelen Feyenoord en PSV ook om 14.30 uur.

Wat een debiel moment om te spelen, zaterdag 5 december om 20.00 🤦🏻‍♂️

Terug
Bovenaan Onderaan