Mentos
Mister Stomme Klup
Het verbaast me onderhand niet meer.Ja, verwachten we dat PSV 15 wedstrijden van de eerste seizoenshelft wint? Lijkt me een behoorlijke prestatie dan de bus parkeren en wat mazzel kunnen halen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het verbaast me onderhand niet meer.Ja, verwachten we dat PSV 15 wedstrijden van de eerste seizoenshelft wint? Lijkt me een behoorlijke prestatie dan de bus parkeren en wat mazzel kunnen halen.
Tja, ik vind het nog steeds heel knap.Het verbaast me onderhand niet meer.
Denk niet dat Grim m deze maand prolongeertFred Grim was trainer van de maand december in de eredivisie. Deze trainers gingen hem voor: Van Persie, Kruzen, Martens en Lukkien. De trainer die mijlenver voorstaat, doet het blijkbaar niet zo goed.![]()
Ach, gisteren was voor de beker. Dat telt vast niet meeDenk niet dat Grim m deze maand prolongeert
Maak er dit seizoen 17 van.Ik stel voor dat er voortaan 10 ploegen promoveren en degraderen! Wat jullie?

Goede grammatica ook; "wat jullie".Ik stel voor dat er voortaan 10 ploegen promoveren en degraderen! Wat jullie?

Gewoon afgekort van: Wat vinden jullie ervan?.... Ik reken "Wat jullie?" goed.Goede grammatica ook; "wat jullie".![]()
Mag jij vinden, maar denk de rest daar ook zo over? Wat jullie?Gewoon afgekort van: Wat vinden jullie ervan?.... Ik reken "Wat jullie?" goed.
Zin ook goed, geen volledige nodig. Wat nut grammatica?Gewoon afgekort van: Wat vinden jullie ervan?.... Ik reken "Wat jullie?" goed.
Eigenlijk zou dit een stuk makkelijker worden. Iedereen begrijpt het en het verlost je van een heleboel woordenZin ook goed, geen volledige nodig. Wat nut grammatica?