….
Net zoals expats die buiten de ring A10 wonen zeggen dat ze tegen het centrum aan wonen. NLse beleving over afstand is wat typisch en ingegeven door ons kleine landje.

On this note…

Ik ben opgegroeid in de Achterhoek. Toen we een keer Amerikanen te gast hadden gingen we een dagje naar het noordzeeestrand.

Jaren later raakten deze mensen er nog niet over uitgepraat dat wij zo mooi ‘aan het strand woonden’* … hebben we zelf nooit zo beleefd.


*kunnen natuurlijk ook gewoon goede manieren zijn geweest
 
Laatst bewerkt:
In this note…

Ik ben opgegroeid in de Achterhoek. Toen we een keer Amerikanen te gast hadden gingen we een dagje naar het noordzeeestrand.

Jaren later waren deze mensen er nog niet over uitgepraat dat wij zo mooi ‘aan het strand woonden’* … hebben we zelf nooit zo beleefd.


*kunnen natuurlijk ook goede manieren zijn geweest
Nee, dit klopt wel hoor. Hoelang is dat rijden? Een uur en 45 minuten? Voor Amerikaanse begrippen is dat inderdaad 'dicht' bij het strand.
 
Topppieeee, kans dat mensen in zijn huis inbreken daar is 6500% groter dan in Amsterdam..
Gast wtf man. Er zijn hele veilige gedeeltes rondom ipanema. Ik snap hem wel dat hij hier naar toe gaat

Overigens spreekt het botafogo gedeelte van Brazilië(ik ben nu in Rio) van de transfer vd eeuw. Een gelouterde top spits uit europa. En Eran zelf heeft ook niet te klagen gezien het salaris
 
Matig tot slechte spits. Qua werk ethos wel echt een voorbeeld. Doet wel alles om fit te blijven en heeft elke wedstrijd 100% gegeven. Ook zijn totale moyenne doet een hoop verbloemen. Ik geloof 22 goals in totaal 50 wedstrijden. Zo goed als 1 op 2. Da's niet slecht. Maar wat vooral het geval is geweest, irritatie om zijn matige mee voetballen, het alsnog veel verprutsen van gevaarlijke uitbraken en scoringskansen en snelheid. En als kers op de taart zijn duelkracht, slappe hap.

Nee, kunnen met zijn alle wel concluderen dat we er totaal niet rouwig om zijn dat hij is vertrokken. Desondanks toch een mooie afsluiter weten te vinden in de vorm van Botafogo (of iig 1 jaar te cashen om daarna af te sluiten in Israël).

Houdoe en bedankt!
 
Gast wtf man. Er zijn hele veilige gedeeltes rondom ipanema. Ik snap hem wel dat hij hier naar toe gaat

Overigens spreekt het botafogo gedeelte van Brazilië(ik ben nu in Rio) van de transfer vd eeuw. Een gelouterde top spits uit europa. En Eran zelf heeft ook niet te klagen gezien het salaris
Aha, tot zover de topografische kennis van de Braziliaanse voetbalkennis. Israël is een Aziatisch land natuurlijk.

Hmmm, en topspits? En dat in het land van Romario en Ronaldo.....pffffff
 
Terug
Bovenaan Onderaan