Wat deed Patty Brard daar dan?
Die zag er nog een stuk beter uit in de tijd dat ik stripboekjes las.
Patty_Brard_header_0.jpg
 
Something I found interesting:
Idan Ofer who owns 30% of Atletico Madrid said in an interview that they considered signing Eran Zahavi "at the time"... not sure when "at the time" is.

Source in Hebrew
 
Ging er nou nadien een "supporter" na Zahavi toe die over het hek kwam?

Leek niet vriendschappelijk.

Haha die ging vanuit onder ons vak inderdaad het veld op. Maar dat was niks kwaadaardigs hoor, die ging volgens mij om zijn shirt vragen :ROFL:

Toch jammer, heb je en geen shirt en een stadionverbod
 
Haha die ging vanuit onder ons vak inderdaad het veld op. Maar dat was niks kwaadaardigs hoor, die ging volgens mij om zijn shirt vragen :ROFL:

Toch jammer, heb je en geen shirt en een stadionverbod

Gelukkig maar. Ja niet slim nee en 1500 boete tsjah.
Dacht aan de Twitter rel Palestina etc.

Gaat nu om PSV!
 
Misschien voor hem wel een zegen dat Malen weg gaat/is.

Ik roep het al een heel seizoen, die stond vorig jaar echt in een verkeerd systeem. Zahavi moet niet naast een andere spits staan, vooral niet naast eentje die maar al te graag voor eigen succes ging. Gewoon lekker alleen in die punt van de aanval met aanvoer vanuit de zijkanten. Dan is Zahavi de perfecte jongen om ze binnen te trappen, want die kalmte en koelbloedigheid heeft hij wel.
 
Ik roep het al een heel seizoen, die stond vorig jaar echt in een verkeerd systeem. Zahavi moet niet naast een andere spits staan, vooral niet naast eentje die maar al te graag voor eigen succes ging. Gewoon lekker alleen in die punt van de aanval met aanvoer vanuit de zijkanten. Dan is Zahavi de perfecte jongen om ze binnen te trappen, want die kalmte en koelbloedigheid heeft hij wel.
Dat denk ik ook. Nou ja, gebaseerd op de laatste 90 minuten. Meer dan wat hij gisteren liet zien, kun je haast niet vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan