Hij heeft een goede vrije trap in de benen. Iets waarvoor we wat jaren terug moeten gaan, depay misschien? Maar verder is het niet veel. Helemaal niet met het salaris (2M?) wat je kwijt bent.
Ja, zeker een goede vrije trap, heeft wat goals opgeleverd. Maar hoeveel potentiele goals zijn er verloren gegaan door slechte passing, slechte aannames en halve schoten?
 
Zeker waar, 33 jarige spits die het nog nooit in een top competitie heeft laten zien, klinkt achteraf vrij logisch..
Tja, Luuk had ook geen goede papieren toen hij kwam, dus zo kort door de bocht wil ik m niet nemen.

Ik zie het maar als een relatief goedkoop leerproces waardoor we resultaten in de Chinese competitie beter op waarde kunnen schatten. Laat die Kim daar ook maar lekker blijven.
 
Puur als voetballer zou ik hem nog wel een kans geven komend seizoen. Wellicht als we in een anders systeem zetten, met Gakpo die voor veel meer aanvoer kan zorgen. Maar ik zou niet per se treuren als hij vertrekt.
 
Puur als voetballer zou ik hem nog wel een kans geven komend seizoen. Wellicht als we in een anders systeem zetten, met Gakpo die voor veel meer aanvoer kan zorgen. Maar ik zou niet per se treuren als hij vertrekt.
Hmm ja, voor mij hoeft hij als voetballer niet per se weg. Maar met zijn salaris afgezet tegen zijn vaardigheden, vind ik het niet waard. Te slecht in meevoetballen en toch ook geen echte killer. Ik zou bijna denken dat Giakoumakis hetzelfde kan. Maar die kan ook zomaar een uniek topseizoen beleefd hebben.
 
Tja, Luuk had ook geen goede papieren toen hij kwam, dus zo kort door de bocht wil ik m niet nemen.

Ik zie het maar als een relatief goedkoop leerproces waardoor we resultaten in de Chinese competitie beter op waarde kunnen schatten. Laat die Kim daar ook maar lekker blijven.
Mwah rare vergelijking Luuk was 24/25 en had toen al een keer 25 doelpunten in 1 seizoen gemaakt in de eredivisie. Dat kan je niet vergelijken. Maar idd een leerproces die Kim daar lekker laten. Van Ginkel, Propper en Ramalho binnen halen wellicht arias en je speelt al een heel ander seizoen volgend jaar (hopelijk)
 
Mwah rare vergelijking Luuk was 24/25 en had toen al een keer 25 doelpunten in 1 seizoen gemaakt in de eredivisie. Dat kan je niet vergelijken. Maar idd een leerproces die Kim daar lekker laten. Van Ginkel, Propper en Ramalho binnen halen wellicht arias en je speelt al een heel ander seizoen volgend jaar (hopelijk)
Zahavi meerdere jaren topscoorder in China. Enige verschil is leeftijd, en daarmee de restwaarde. Dat is echter een financieel verhaal en niet sportief.
 
Wanneer we de mening van dit soort spelers niet meer willen horen dan moeten we alleen Nederlanders opstellen. Je weet wat je binnenhaalt qua speler en zijn cultuur.
 
Ja opzich heeft Zahavi wel een punt. Masaal gaan voetballers zonder (vlgms) roots in Palestina en Isreal lopen zwaaien met een Palestijnse vlag. En roepen ze free Palestine. Hiermee negeren ze indirect dat ook Hamas aanvallen pleegt op Isreal. Tuurlijk Isreal heeft de dome. Maar volgensmij legde Relix dit heel goed uit. Dat de dome niet perfect is en dat er kansen zijn dat er zwake plekken worden ontdekt.

Dus in die zin snap ik dat Zahavi, als bewoner van Isreal wiens familie gevaar loopt, dit post. Zijn vorige photoshoppost vond ik zelf niet kunnen. Maar goed hij wilde expres provoceren zodat hij dit kon posten. Waarbij hij niet de schuld geheel bij de Palestijnen legt (wat hij kon doen). Maar ook een kritische noot legt (wel een zwakke zwakke sterker had mogen zijn. Gezien hij in de vervolg stories slechts de kant van isreal belicht) bij Isreal.

Plus, als ik social media bekijk. Dan zitten er genoeg mensen tussen die free palestine delen waarvan ik twijfel of ze de gaza strook en Isreal op een map kunnen aanwijzen 🙈 Dus ik snap daarin wel zijn frustratie. Mensen die er niks mee te maken hebben weten wel even de oplossing..

Had ik dit zo gecommuniceerd? Nee. Maar ik zit gelukkig ook niet in die situatie. Dus op dit moment zie ik nog steeds Zahavi blijven (als hij tenminste beter word in het versturen van een pass :p )
 
Mwah rare vergelijking Luuk was 24/25 en had toen al een keer 25 doelpunten in 1 seizoen gemaakt in de eredivisie. Dat kan je niet vergelijken. Maar idd een leerproces die Kim daar lekker laten. Van Ginkel, Propper en Ramalho binnen halen wellicht arias en je speelt al een heel ander seizoen volgend jaar (hopelijk)
Die Kim hoef ik hier ook niet te zien inderdaad. Niet onwaarschijnlijk de reden dat hij daar uitblinkt is omdat hij daar een reus is, zoals Scamacca in de jeugdelftallen van PSV. Valt dat weg, dan blijft er niet veel over. Die Caralho moet ik nog maar zien of het wat is; ben nog niet zo onder de indruk van de Schmidt aankopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan