Daar doe ik het niet voor. Moet er zeker 25 maken als spits van PSV. 12 goals is wat ik verwacht van een aanvallende middenvelder.
Als hij vaste basisspeler is moet ie dat zeker doen, ff voor de duidelijkheid, ik bedoel verspreid over de competities, niet alleen eredivisie.
 
Als hij vaste basisspeler is moet ie dat zeker doen, ff voor de duidelijkheid, ik bedoel verspreid over de competities, niet alleen eredivisie.
Romario, kieft, Ruud, Kezman gingen allemaal richting of over de 30 goals in de eredivisie. Zo een spits moet PSV altijd hebben en die heeft hij nu ook, denk ik.
Voor 2.5 miljoen per seizoen mag je meer verwachten dan die 12 goals van DrJ.
 
Romario, kieft, Ruud, Kezman gingen allemaal richting of over de 30 goals in de eredivisie. Zo een spits moet PSV altijd hebben en die heeft hij nu ook, denk ik.
Voor 2.5 miljoen per seizoen mag je meer verwachten dan die 12 goals van DrJ.
Dat waren de toppers ja.

Een assist is even belangrijk als een goal, zou je het goed vinden als Zahavi 20 goals en 12 assists zou maken of 21g en 8a? Dat was een seizoen van Luuk en eentje van Farfan.
 
Romario, kieft, Ruud, Kezman gingen allemaal richting of over de 30 goals in de eredivisie. Zo een spits moet PSV altijd hebben en die heeft hij nu ook, denk ik.
Voor 2.5 miljoen per seizoen mag je meer verwachten dan die 12 goals van DrJ.
Als je kijkt naar de historie na Kezman zijn er toch verschilende seizoenen geweest met cijfers dit ver van de 30 liggen: https://www.psv.nl/psv/club/historie/topscorers.htm

Luuk in 2018/2019 dus met 28 en in 2015/2016 met 26. Daarbuiten was het behelpen (ofwel het was verdeeld over meerdere personen).
 
Als je kijkt naar de historie na Kezman zijn er toch verschilende seizoenen geweest met cijfers dit ver van de 30 liggen: https://www.psv.nl/psv/club/historie/topscorers.htm

Luuk in 2018/2019 dus met 28 en in 2015/2016 met 26. Daarbuiten was het behelpen (ofwel het was verdeeld over meerdere personen).

Malen had dat vorig seizoen wel gehaald als ie fit was gebleven. Die moet dit seizoen als basisspeler de 20 toch wel halen en het liefst meer.
 
Malen had dat vorig seizoen wel gehaald als ie fit was gebleven. Die moet dit seizoen als basisspeler de 20 toch wel halen en het liefst meer.
Ik denk dat we tot de winterstop leuke potten af gaan wisselen met een keer puntenverlies of hakken over de sloot overwinninkjes. Als iedereen in grote lijnen fit blijft en het plan van Schmidt een beetje aanslaat, verwacht ik vooral een heel sterk PSV na de winterbreak. En dan dus ook potten met hogere uitslagen met een keer een hattrick van Zahavi of Malen. Samen gaan ze zeker 50 goals maken.
 
Malen had dat vorig seizoen wel gehaald als ie fit was gebleven. Die moet dit seizoen als basisspeler de 20 toch wel halen en het liefst meer.
Wat is zo zie is Zahavi zowel koppend als met voetjes goed. Ik ben daarom heel erg benieuwd naar wat hij gaat brengen dit seizoen. Het lijkt mij een beetje een Luuk, met als extra hoe hij met de voeten uit de voeten kan.
 
Wat is zo zie is Zahavi zowel koppend als met voetjes goed. Ik ben daarom heel erg benieuwd naar wat hij gaat brengen dit seizoen. Het lijkt mij een beetje een Luuk, met als extra hoe hij met de voeten uit de voeten kan.
Nou. Volgens mij is ie - gelukkig - wel een stukkie technischer.
 
Nou. Volgens mij is ie - gelukkig - wel een stukkie technischer.
Daar doelde ik op (en faalde blijbaar) ;)

Luuk is rete goed, gaat voorop in de strijd, een echte leider.

In voetballend opzicht is Zahavi een stuk beter, hij heeft ook goede kopeigenschappen, maar is niet de persoon die voorop in de strijd gaat en de wedstrijd met een hoofdwond afsluit.

In dat opzicht ben ik blij met van Ginkel die dat (welliswaar iets minder) ook had.
 
Zahavi's head game is good but it is not based on it.
Physically he will not jump higher and overcome a diffender that is stronger than him, his advantage is the position in the field that is free to take the header.
He has no power in the header but he has accuracy
His header in Plzen is an exceptional, standard deviation for him
 
Als je kijkt naar de historie na Kezman zijn er toch verschilende seizoenen geweest met cijfers dit ver van de 30 liggen: https://www.psv.nl/psv/club/historie/topscorers.htm

Luuk in 2018/2019 dus met 28 en in 2015/2016 met 26. Daarbuiten was het behelpen (ofwel het was verdeeld over meerdere personen).
Ik was een in mijn jonge jaren echt een fan van Kezman, hij stond garant voor buitengewoon veel goals en ik kon mijn geluk niet op toen ik in het stadion naar PSV ADO ging en Kezman deze geniale goal maakte: ga naar 45 seconden.
Als Einstein een voetballer was dan zou hij op die manier scoren.
 
Zahavi's head game is good but it is not based on it.
Physically he will not jump higher and overcome a diffender that is stronger than him, his advantage is the position in the field that is free to take the header.
He has no power in the header but he has accuracy
His header in Plzen is an exceptional, standard deviation for him
Oh, dear friend, what pleasure to see you here.

You are absolutely right, Eran Zahavi is a world-class scorer, if he had come from a football country more respected than Israel and was a few years younger, he would probably be in Barcelona or Real Madrid at the moment,
PSV did the "theft of the year" with his signing, get such a player for free? Excellent action by the managers. PSV working right.
I very much hope that is PSV and Eran will bring the championship already this season.
OnlyI hope that he and the other players infected with Corona will recover quickly.
PS(V) - I hope you kept one Hamgashit for me too :)
 
Laatst bewerkt:
Het heeft ook weinig zin om de naam niet te vermelden, als betreffende speler ineens ontbreekt in de selectie. Eén en één is twee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan