Net zoveel als van Guangzhou :S:. Wat wel in zijn voordeel werkt is dat hij net zoveel doelpunten heeft als de rest van de selectie samen volgens Wikipedia en dan neem ik recent call-ups mee.
Daarnaast 2x topscoorder in China en 3x in Israël. Maar vooralsnog is het eerst afwachten wat er met Lammers gebeurt.
 
Al die Isrealische vlaggen in de ArenA zullen 'm wel inspireren. ;)
Lang geleden dat een speler van PSV zo geëerd werd in Amsterdam. Wie weet is dit een goede transfer om die gasten daar eens te laten stoppen met dat geneuzel over de Joodse roots.
 
Mooi dat wij d'r geen €50 mlj voor hebben betaald.
Wat mij zorgen baart is dat het een pure afmaker is, het aantal assist is erg laag en vraag mij dan ook af in hoeverre hij uit de voeten kan naast Malen in een 4-4-2 systeem.
Max is onze nieuwe Lee. Komt goed.
 
Kan deze Zahavi behoorlijk goed koppen zoals Luuk de Jong en kan hij ook behoorlijk goede vrijetrappen nemen? Dan is hij wat mij betreft welkom bij PSV.
 
Max is onze nieuwe Lee. Komt goed.

5725116_460s.jpg
 
Hmm, Huntelaar en van Persie hadden ook prima stats geloof ik tot hun terugkeer als 30+ers. Ik vind 33 voor n spits toch wel oud hoor. Wat is de oudste eredivisie topscorer geweest? Verder zie ik t wel of ie komt.
 
Hmm, Huntelaar en van Persie hadden ook prima stats geloof ik tot hun terugkeer als 30+ers. Ik vind 33 voor n spits toch wel oud hoor. Wat is de oudste eredivisie topscorer geweest? Verder zie ik t wel of ie komt.

:unsure: Lionel Messi is 33 jaar en Barcelona wil hem niet laten gaan. :rolleyes:
Volgens mij is de oudste topscorer in de eredivisie Ruud Geels geweest. Hij was bijna 33 jaar (wat een toeval) toen hij in seizoen 1980-1981 bij Sparta topscorer van de eredivisie was.
 
Laatst bewerkt:
Jongens, met Madueke en Gakpo kan deze jongen gewoon pinchhitter zijn. Prima, lijkt me.
 
Bij oudere spelers worden uithoudigingsvermogen, snelheid en herstelvermogen vaak rap minder. Ik was benieuwd hoevaak Zahavi de laatste seizoenen nog de volle 90 min vol heeft gemaakt, maar zag dat transfermarkt die statistieken voor de chinese league niet bijhoud. Heeft iemand n idee hoe dat bij Zahavi zit en waar dit online te vinden is?
 
Bij oudere spelers worden uithoudigingsvermogen, snelheid en herstelvermogen vaak rap minder. Ik was benieuwd hoevaak Zahavi de laatste seizoenen nog de volle 90 min vol heeft gemaakt, maar zag dat transfermarkt die statistieken voor de chinese league niet bijhoud. Heeft iemand n idee hoe dat bij Zahavi zit en waar dit online te vinden is?

Hij heeft in het seizoen 2019 gemiddeld ~86 minuten per wedstrijd gespeeld (als mijn berekeningen kloppen:lol:).
In een van die wedstrijden kwam hij in de wedstrijd als wissel. Dus hij maakt bijna altijd wel de volle 90 denk ik. Ook fijn dat hij 28/30 wedstrijden heeft gespeeld:D

De cijfers komen van whoscored, ziet er wel betrouwbaar uit.
 
Hello, i'm from Israel, just browsed here randomly to see what you guys think about the possible Zahavi transfer so thought I might as well say a few things about what I read.

1. Saturday is indeed a holy day for us and people are not supposed to work, but actually this only applies to religious people. Football in Israel's top league is actually played on Saturdays so all Israeli professional footballers don't really care about playing on Saturdays, Zahavi included.

2. Zahavi is indeed 33 but weirdly just hit his prime last year and he seems to be close to his best at the moment.

3. His unsuccessful spell at Palermo happened when he was really far from his prime, wasn't even a striker back than, and was injured, so I wouldn't worry too much about it.

4. Stamina is not an issue at all, he rarely gets substituted.

If you have any other questions feel free to ask me :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan